Personeel verplaatsen naar een MMT

  • Goedenmiddag,


    Na lang sparen en veel geduld was het mij eindelijk gelukt om een MMT post te bouwen. Euforisch was ik.


    Maar toen kwam de harde werkelijkheid om de hoek. Al mijn hard getraind MMT bemanningen welke lekker ervaring aan het doen was bij de ambulance posten, kon ik niet overnemen!


    Jammer om dit te zien, nu heb ik MMT bemanningen op posten zitten en ik heb er niks aan, moet nu eerst personeel gaan werven op de MMT post en daarna gaan trainen.


    Zou er misschien gekeken kunnen worden maar de mogelijkheid of dat het mogelijk is dat de MMT post personeel kan overnemen van ambuposten? Per slot van rekening gaan ze beide over de gezondheid.

  • als je je meer had verdiept hierin wist je dit, dit wordt erg vaak gezegd op de blog

  • als je je meer had verdiept hierin wist je dit, dit wordt erg vaak gezegd op de blog

    Er staat info op het blog over het mmt, maar er staat niet een exacte reden waarom het niet mogelijk is. 😅

    Tis overigens niet erg eerlijk om gelijk tegen iemand te zeggen dat hij zich had moeten verdiepen in het onderwerp tis z'n 1e keer op het forum😉


    Ik weet niet hoe jullie 1e dag was op het forum maar bij mij liep ook nie alles soepel😉😂

  • Er staat info op het blog over het mmt, maar er staat niet een exacte reden waarom het niet mogelijk is. 😅

    Tis overigens niet erg eerlijk om gelijk tegen iemand te zeggen dat hij zich had moeten verdiepen in het onderwerp tis z'n 1e keer op het forum😉


    Ik weet niet hoe jullie 1e dag was op het forum maar bij mij liep ook nie alles soepel😉😂

    bij je eerste MMT post ben je niet meer nieuw lijkt mij, daarnaast heb ik je on het verzameltopic voor korte vragen en snelle antwoorden uitgelegd waarom het zo is.

  • bij je eerste MMT post ben je niet meer nieuw lijkt mij, daarnaast heb ik je on het verzameltopic voor korte vragen en snelle antwoorden uitgelegd waarom het zo is.


    Dat zag ik ja😉, maar alsnog wat The_Aviator ook zegt: Er staat niks zwart op wit dat je naast het spel ook het forum of het blog 'moet' volgen.


    (We kunnen allemaal zeggen dat het slim is dat je alles volgt van het spel, maar dat is niet altijd even realistisch🤔😄)


    Er zijn nog genoeg spelers die alleen de handleiding lezen, zonder idee het spel beginnen of die alleen de updates volgen op Facebook😉😅


    RE: Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Er zijn nog genoeg spelers die alleen de handleiding lezen, zonder idee het spel beginnen of die alleen de updates volgen op Facebook😉😅

    Want het is ook helemaal niet zinvol om als je een spelletje begint in ieder geval even de handleiding door te kijken.... Want dan kom je aan het eind van het blokje "handleiding Ambulance" hele interessante info tegen. "Let Op! Leidt het MMT-Personeel altijd op de MMT-Standplaats zelf op! Er is geen overplaatsing mogelijk tussen de ambulancestandplaatsen en de MMT-standplaats." aldus dat blokje.


    Dat scheelt een hoop frustratie van opgeleid personeel waar je geen ruk mee kan...

    En ik mag het ook zo zeggen.... Ik heb op één van mijn eerste posten namelijk ook de best opgeleide verpleegkundige die er maar zijn kunnen. Ze kunnen zo aan de slag als MMT arts....

    Want ook ik had de handleiding niet gelezen. ;)

  • Want het is ook helemaal niet zinvol om als je een spelletje begint in ieder geval even de handleiding door te kijken.... Want dan kom je aan het eind van het blokje "handleiding Ambulance" hele interessante info tegen. "Let Op! Leidt het MMT-Personeel altijd op de MMT-Standplaats zelf op! Er is geen overplaatsing mogelijk tussen de ambulancestandplaatsen en de MMT-standplaats." aldus dat blokje.


    Dat scheelt een hoop frustratie van opgeleid personeel waar je geen ruk mee kan...

    En ik mag het ook zo zeggen.... Ik heb op één van mijn eerste posten namelijk ook de best opgeleide verpleegkundige die er maar zijn kunnen. Ze kunnen zo aan de slag als MMT arts....

    Want ook ik had de handleiding niet gelezen. ;)

    En met zo'n berichtje brengt weer rust in deze discussie😉 Ook goed om te horen dat er indd meer zijn 🤔😆

  • Hi allen,


    Los van het stukje handleiding enz. lijkt het mij geen onhandige suggestie. Want als je personeel kan werven over diverse ambulance en MMT posten voor 3 dagen en zoals het nu is kan je ze ook over al deze posten opleidingen voor MMT, dan zou het inderdaad handig zijn om zo ook naar een MMT post te kunnen verplaatsen. Hiermee heb je snel een MMT post bemand met de juiste opleiding en kan je maximaal gebruik maken van je MMT post.


    Wellicht dat jullie dit toch nog eens in overweging kunnen nemen om te doen of anders bepaalde opleidingen niet mogelijk te maken vanuit een ambulancepost.
    Dat maakt het ook wat duidelijker meteen voor iedereen.

    PS Want wees nou eens eerlijk men leest pas een handleiding als iets niet lukt. We pakken met ze alleen eerst de producten uit en sluiten het vervolgens aan en mocht het toch niet werken gaan we eens kijken naar een handleiding of we iets fout hebben gedaan.

  • PS Want wees nou eens eerlijk men leest pas een handleiding als iets niet lukt. We pakken met ze alleen eerst de producten uit en sluiten het vervolgens aan en mocht het toch niet werken gaan we eens kijken naar een handleiding of we iets fout hebben gedaan.

    Ben het met je eens. Helaas is dit al heel vaak gemeld op het forum, iedere nieuwe speler die hun 1e mmt of zulu standplaats koopt heeft hetzelfde. Tis zwaar klote maar er gaat waarschijnlijk niks aan gebeuren...

  • Het is prima om de discussie hierover te voeren. Ik zelf denk dat het alleen bij je eerste post interessant is en daarna weet je hoe het werkt. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. (Als je niet wil leren door ervaren zoals ik ingesteld ben, moet je leren door een handleiding te lezen)


    Maar om nu op meerdere plekken in het forum de discussie aan te zwengelen, vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede....


    En voor 6 coins heb je de opleiding voltooid dus dan is het ook weer opgelost!;)

  • Het is prima om de discussie hierover te voeren. Ik zelf denk dat het alleen bij je eerste post interessant is en daarna weet je hoe het werkt. Maar goed dat is mijn bescheiden mening. (Als je niet wil leren door ervaren zoals ik ingesteld ben, moet je leren door een handleiding te lezen)


    Maar om nu op meerdere plekken in het forum de discussie aan te zwengelen, vind ik persoonlijk een beetje teveel van het goede....


    En voor 6 coins heb je de opleiding voltooid dus dan is het ook weer opgelost!;)

    Ik ben het daarmee niet eens. Het blijft een interessante functie om te hebben. Want je kan dan vanuit diverse ambulance/MMT-posten je werving laten lopen en ondertussen dus ook vanuit die posten opleiden. Zo blijft het aantal personeelsleden op niveau zonder dat dit veel dagen of coins kost moet kosten om snel tot je aantal te komen.

    PS ik wou niet de discussie op meerdere punten beginnen maar ik zag dit in algemeen staan en niet bij suggesties dus vandaar, zal ook wel een handleiding ding zijn ;)

  • Werven op je eerste MMT post en dan kan je je daar gewoon in overschot opleiden....

    Precies dit en voordat je je 10e ambulance standplaats bouwt, beginnen met een MMT post voor te bereiden.

    Ik meen ook dat ik deze vraag meerdere malen heb zien terug keren op het forum in de tijd dat ik speel maar is naar mijn mening ten alle tijden afgewezen.


    Zo blijft het aantal personeelsleden op niveau zonder dat dit veel dagen of coins kost moet kosten om snel tot je aantal te komen.

    Met deze manier hou je wel een leuke uitdaging.


    Zo raad ik de spelers in mijn team ook aan brandweer voertuigen te kopen voordat ze benodigd zijn dus daarmee zeg ik voordat je je 3e kazerne bouwt zorg dat je een redvoertuig hebt staan.


    En je bent zeer zeker niet de enigste die tegen dit probleem aanloopt of heeft gelopen. Ik ben er namelijk ook tegenaan gelopen.


    En gelukkig zijn d'r dan coins die je kunnen uithelpen als jij graag door wilt. Anders is het geduld hebben net als ieder ander..