Posities door Jrh1997

    Eerst serverfehler in Chrome, maar Edge en Firefox werkten wel. Daarna deed Chrome het weer en lag Edge eruit.
    Oh ja, en die geweldige 503 melding heeft de indruk erg belangrijk te zijn en iedere keer terug te moeten komen.

    Helaas maakt de browser niets uit. Gewoon de of de server het red je request in 16 seconden af te ronden.

    Met de grotere accounts is de laadtijd gewoon te lang en afwachten tot je op een moment herlaad dat de server het aan kan.

    Kan XY de server weer ff een boost geven.... 8x herladen om het spel te laden zonder server fehler is wel erg veel.

    Als de voertuigen net zo hard rijden als de server gaat, dan komen ze nooit aan.


    edit: 8x was nog te positief blijkt nu... ondertussen ben ik bij deze poging 16x verder. ben benieuwd waar het dit keer eindigt.

    Doordat wij in het team erg veel gebouwen hebben, krijgen we eigenlijk standaard een serverfehler op de pagina voor het weergeven van teamgebouwen.

    Dit is erg vervelend aangezien teamleden hierdoor geen opleidingen kunnen starten vanuit de lijst met teamgebouwen.


    En simpele paginering (liefst met filter optie voor gebouwtype, vrije lokalen e.d.) zou dit probleem oplossen.


    Voor als XY niet meer weet hoe die foutmelding er uit ziet, toch maar een screenshot toegevoegd:

    forum.meldkamerspel.com/wcf/index.php?attachment/5352/


    Maar als we het over een landelijk vastgesteld standaard van 3.000l schuim hebben, dan heb je ook geen 25 voertuigen nodig. Dat zijn er dan nog maar 8 a 9.

    Dan zouden ze alleen in het spel aangepast moeten worden naar 3.000l per voertuig als dat landelijk vastgesteld zou zijn.


    michaelkraan Kan jij iets zeggen of dit landelijk is met 3.000l schuim aan boord van een SB voertuig?

    De kans dat een voorzorgslanding op een vliegveld mis gaat is vele malen groter dan dat een vliegtuig neerstort.


    Maar ach... dit spel heeft alle realiteit al verloren.....X/

    We hebben varianten voor vliegtuig neergestort zowel op vliegvelden als er buiten.

    Op dit moment is er gekozen om deze versie buiten de vliegvelden te laten plaatsen, omdat het mogelijk is door het hele land. Het zou onrealistisch zijn als een vliegtuig alleen op een vliegveld kan neerstorten.


    Ze zouden voor het mooie welk meerdere POI van het vliegveld kunnen toevoegen aan het lijstje van POI voor de melding, dan heb je niet perse de vliegtuigbrandweer nodig, maar die kan je dan zelf kiezen om mee te sturen.

    Ja dat zit weer gekoppeld aan het inzetbereik.
    Maar normaal zou het al moeten zijn dat je geen patiënten kreeg als een post verder dan 15km weg was.

    JA dat klopt, heb nu 1 melding met 1 patiënt gekregen terwijl andere meldingen dichterbij zijn zonder patiënten.


    Ik hield die grens al aan.


    Maar kan je ook ingaan op de andere punten uit mijn bericht ipv alleen dit ene punt?

    Volgens de ontwikkelaar bleek er een bug te zijn dat uitgeschakelde ambulance posten nog mee bleven tellen en daardoor patiënten genereerde. Dit is er nu uitgehaald. Hierdoor moet er een ambulance post actief zijn om slachtoffers te krijgen.

    Dus zodra je een meldkamer uitschakelt worden de posten technisch niet meer gezien.

    Maar ze tellen nog wel mee voor welke meldingen je kan krijgen, alleen niet meer voor de patiënten.

    Maar ook met een ambulance post aan krijg je geen patiënten. Heb nu al een paar uur een post bij een ingeschakelde meldkamer aan staan en geen patiënten, ook niet rondom die post.

    Maar het is vreemd dat een uitgeschakelde meldkamer invloed heeft of je patiënten krijgt.

    Dan zou je gewoon het eigen inzetbereik moeten gebruiken wil je dat ze niet meetellen voor de meldingsgeneratie. De uitgeschakelde meldkamers waren bedoeld dat de post zelf geen meldingen genereert, niet dat ze geen invloed meer zouden hebben op meldingen gegenereerd op andere posten.

    Net onze afsluitronde gedraaid. Erg blij met deze update :):thumbsup:

    Ook geen problemen tegengekomen met NH van anderen, mits je maar concequent een OvD-P naar meldingen stuurt met arrestanten.

    Nu nog even wachten dat het script met de voertuiginstellingen een update krijgt, zodat in één run de teamcellen ingeschakeld kunnen worden ;)

    Die is al ff geüpdatet

    normaal alarmeren is wel mogelijk. Want er zijn al vele van die meldingen afgerond.
    En normale voertuigen komen hier niet beschikbaar aangezien dit een inzet op zee is.


    Waarom het dooralarmeren niet werkt ga ik wel dieper op kijken.

    Hij is echt niet te alarmeren met een politiehelikopter. Iemand van ons team had dat probleem en de melding gedeeld en we konden allemaal geen politiehelikopter sturen.