Niet alleen dit maar een pagina in je meldkamer om in één keer al je voertuigen aan te passen (uitruktijd, meerdere voertuigen tegelijk op status 6 of er juist van af halen. Het herbenoemen van je voertuigen zit in LSS maar zou mooier zijn als het vanuit MKS zelf zou zijn.
Posities door DiverX91
-
-
-
aller eerst excuses (dit hoort niet in de LifeLiner thuis, wel in dit sub forum gedeelte,
ik zoek van de regio's 4 IJsselland en 5 Twente een overzicht van de AMBU posten/VWS en voertuigen die ze daar hebben.
Weet iemand die en zouden die in juiste topic gezet kunnen worden?
Alvast dank!
Gr. DiverX91
-
Zou je die lijst willen plaatsen van jou Klerekast22?
Alvast dank je wel
Brandweer Friesland is op dit moment bezig (bijna klaar) met het reorganiseren van Dekkingsplan 1.0 naar Dekkingsplan 2.0.
Dat maakt dat in deze lijst veel (vooral Tankautospuiten) dubbel staan, met het oude en nieuwe roepnummers.
Zelf heb ik een volledige lijst van de ondertussen (dus ietwat verouderde situatie) van dekkingsplan 1.0
Ik kan deze hier wel plaatsen indien gewenst?
-
Hebben ze in deze regio WVD eenheden? Zoja waar staan deze verspreid en met welk voertuig/roepnummer zijn ze normaal ingezet?
-
mogelijkheid om dit te doen is een soort permanente UGS waar alleen een AMBU kan komen. Hier kunnen dan maximaal 2 ambus staan voor maximaal 8 uur (zeg maar dienst tijd) waarna ze retour gaan naar de eigen post.
Edit; hoe en of dat technisch kan geen idee...
-
Ben er ook wel blij mee. Zodra ik voertuigen alarmeren ga weet ik ook dat ze niet van heel erg ver gaan komen en heel lang onderweg zijn. Dat is anders wanneer je de balk aan klikt.
Hoeveel is het huidige "limiet/limieten" ?