Posities door michel_1

    Als je een gebouwencomplex maakt, en hij is af, Dan heb je de keus om een Politiehelikopter of Trauma Helikopter te nemen, maar zoals het nu is kan je geen personeel,

    werven op de gebouwencomplex.


    Kan het ook zo zijn, als je nu personeel in de opleiding zet van de politieopkomstbureau die in het gebouwencomplex staat.

    En dan vanaf daar in de politiehelikopter zetten. Dan kan de beste optie zijn. Of kan dat ook niet.

    Even een vraagje.


    Is er een up-date geweest omtrent bij de leden pagina van het team bij ledenlijst.

    Er zijn kleurtjes bij gekomen. Als je bij de naam ga kijken. Kan alleen een Team Admin zien.


    Er is iets veranderd bij de leden lijst.

    We hebben kleurtjes erbij gekregen.


    Online is groen.

    0 Tot 29 is grijs.

    30 tot 59 is Blauw.

    60 tot ? is geel.


    Nu nog een klein vraagje.


    Waarom is dit niet bekent gemaakt ?

    Maar dat geef ik dus al meerdere malen aan.... Het is gebleven bij die twee koop acties.... Zonder koop kon je het event voltooien. Uitgeven, dat waren volgens mij allemaal "gekregen" coins.

    Klopt niet wat je nu zegt. Niet zomaar wat roepen hoor. Je was gewoon verplicht om die 2 coins acties te doen anders kwam je niet aan de 24/24.


    Heb zelfs 22/24 nee heb die 2 coins acties niet gedaan en de rest wel.

    Dat jij ze niet wilt gebruiken, betekent niet dat ze nutteloos zijn.

    Nee ik gebruik ze ook niet, omdat ik ze ook niet makkelijk vind,


    Maar de spelers die realistisch hun wagens plaatsen, zien er wel de meerwaarde van in. Daarnaast heb je ook nog een groep die niet realistisch bouwt, maar wel graag de haakarmbakken gebruikt, ook omdat dit een realistisch proces is.

    Dat maakt jij ervan, dat ik ze niet wilt gebruiken.

    Heb dat niet gezegd, niet zomaar wat roepen graag.


    Dat jij ze niet gebruik moet je zelf weten is je eigen keus.

    En de realistische spelers moeten dat zelf weten.


    Heb het alleen overgehad dat het of of is meer niet.

    Ach elke haakarmbak, stelt niks voor. Ze hadden die beter niet in het spel laten komen.


    Als er een melding komt voor een Slangenwagen/haakarmbak. dan is het of of

    Je kan slangenwagen sturen of de haakarmbak.


    Als ze slim zijn om toch gebruik te willen maken, dan komen er meldingen in het spel voor de haakarmbak, en niet of of.

    Op die manier heb je toch nog wat aan de haakarmbak, en niet of of.

    Gdm allemaal.


    Het viel me op vandaag bij Taken en Evenementen Dat je 30 coins moet kopen en als je dat gedaan heb claim je 6 coins.

    Dat is een kerstmis evenement. van vandaag.


    screen <--- kijk maar.


    Als je 30 coins koopt dan komt de opdracht bij 6 van de 12 en 6 van de 18 en 6 van de 24 te staan.


    Als je de 30 coins niet koopt vandaag dan zul je ook niet de opdrachten halen dus 24 van de 24.


    Zit je goed bij kast dan koop je het en ga je door.

    Zit je niet goed bij kas dan zul je nooit de 24 van 24 halen.


    Het mag toch niet zo zijn dat je moet betalen voor opdrachten om door te kunnen gaan.

    Bij mij heeft het bijbouwen van ziekenhuizen geholpen. Is ook altijd nog een optie. En er worden weer meer mensen per uur ontslagen.

    Het moet toch niet zo zijn, dat je bedden te kort komt, staat nu op 30 bedden per ziekenhuis.


    Dat je ziekenhuizen bij moet gaan bouwen , dan heb je straks meer ziekenhuizen dan posten dat is toch niet de bedoeling.

    Ze willen het spel toch realistische hebben, dan moeten de ziekenhuis bedden gewoon omhoog. ( heb nog geen ziekenhuis in het land gezien met maar 30 bedden. )

    Dus omhoog met die bedden en het liefst zo snel mogelijk het heeft nu wel lang genoeg geduurd.

    Beste allemaal.


    Sinds vanmorgen heb ik last van als er een melding komt voor besteld vervoer, en klik op alarm en dan ga ik naar me inzetvoorstel.

    Klik Zorgambulance aan dan komt ie niet links beneden om hem weg te sturen te staan.

    Alarmcentrale Nederland is nog steeds op zoek naar nieuwe spelers voel je je aangesproken dan ben je zeker welkom.


    We staan inmiddels op blz 1 en op plek 12 en we groeien nog steeds.


    Kom er gezellig bij en meld je aan.