Posities door CreditCollect

    Ook belangrijk.... Was het een eigen ziekenhuis of een teamziekenhuis?

    Als het een teamziekenhuis is kijkt hij naar wat een opname kost. VOOR dat je eventuele korting krijgt.

    Mijn inziens werkt het prima.... scheelt een hoop klikken


    Waar het probleem ook nog in kan zitten is je instelling. Als je instelling bijvoorbeeld 0% is en het betreft een teamziekenhuis waar het na korting ook 0% is zal de OVD-G niets wegsturen. Het systeem kijkt naar wat de kosten zijn voor de "korting".

    Wat ik volgens mij ontdekt heb bij de OVD-G is dat indien deze niet "gelijktijdig" gealarmeerd wordt dat het er op lijkt dat hij de ambulances dan niet wegstuurt. Ik heb een enkele keer dat ik ambu's handmatig weg moet sturen. Ik heb er verder geen aandacht aan besteed. Wel denk ik vaak dat het meldingen waren waar ik de OVD-G vergeten was en na moest sturen.

    Dat het systeem de bedragen aanpast dat snap ik idd wel, maar dat was de vraag niet.


    De vraag was waarom er zo'n groot aanschaf verschil zit in de gebouwen.


    "Want als je 2 miljoen op een dag verdiend en de prijzen zouden niet omhoog gaan kun je 20 posten per dag kopen." - Voor die 2 miljoen kan je 10 ambulance posten bouwen en kan je maar 3 politie opkomst bureau's bouwen.

    Voor 2 miljoen kan ik slechts 1 brandweerpost kopen...


    Het heeft geen zin om de ambulanceposten duurder te maken... Zodra deze duurder zouden worden bouwt niemand meer een ambupost maar bouwt gewoon zijn kazerne uit... Dat zou op de duur dus (veel) goedkoper worden.

    En ik denk dat het best lastig is om die uitbreiding op een kazerne ook zo een formule mee te geven.

    Die link is geen teamlink maar een persoonlijke link voor het werven van andere spelers. Beetje jammer om op die manier over de rug van je team extra coins te pakken.

    Beetje kort door de bocht.... Je kan alleen exttra coins krijgen als iemand gaat spelen. Iemand die al speelt, dal zal je geen extra coins voor krijgen.

    Heel mooi.... Succes met het uitwerken...

    Ik zie er helaas geen meerwaarde in. Is het niet een extra manier om inzetten te genereren, sneller dan de normale tijd?



    Het idee is nog niet concreet uitgewerkt. Zoals je weet staan er nog zoveel dingen op onze 'to-do-list' ;-)

    De to-do-list wordt alleen maar langer en langer.

    Je kaan ook zeggen we gaan de suggesties pas opnemen als je die doet in een concreet idee...

    En misschien wat minder makkelijk suggesties goed keuren is ook een methode om to-do-lijstjes hanteerbaar te maken....

    Er zijn daarentegen zat spelers die dit wel zien zitten en dit ook zullen invullen

    En daarom moeten de profielpagina's aangepast worden omdat je al die informatie nu al kwijt kan in de vrije tekst op je profielpagina....

    En inderdaad er zijn er zat die het nu al invullen.... Alleen in de praktijk valt het dus wel mee met mensen die het in willen vullen.

    Het team verzet bergen met werk. Daar ben ik super blij mee... Maar het is ook duidelijk dat hier echt al wel een hoop suggesties zijn geweest die bestempeld waren als dat gaan veel mensen gebruiken, waarvan nu gezegd wordt... dat ontwikkelen we niet verder. Kost te veel tijd en er wordt te summier gebruik van gemaakt.

    Wat mij betreft wel op zo een manier dat je zelf kan bepalen wat zichtbaar is....

    Overigens kan je op de profielpagina al zien waar iemand speelt. Dat laat de kaart namelijk zien.

    Ik vind alle restinfo geen enkele meerwaarde hebben. Maar dat is mijn mening!

    Ik zou toch maar eens de P2000 meldingen van gisteren gaan doorkijken. Dan kan je zien dat de Reddingsbrigade/kustwacht zeker worden opgeroepen vanuit de meldkamer.

    Die worden echt gealarmeerd vanuit kustwachtstations of vanuit de KNRM.... Dat die gebruik maken van het P2000 pieper systeem wil niet zeggen dat de meldingen uit de landelijke meldkamers komen... Je cirkelredenatie in deze gaat niet op.... Het is p2000 dus het is een gemeenschappelijke meldkamer. Overigens maken ze ook gebruik van het C2000 netwerk.

    Ik wil niet heel vervelend zijn, maar is niet vaker over ideeën gesproken die het niet gehaald hebben, omdat ze niet thuis horen in een meldkamer? Volgens mij gebeurd de alarmering van de reddingsbrigades niet uit de meldkamer.


    Om die reden hebben zaken als EOD en bergers het niet gered.... Zou dan apart zijn als dit wel een invoering kent.

    Beste MKS admins..


    Deze opschaling lijkt me niet helemaal te kloppen...


    NOODLANDING GROOT VLIEGTUIG VOORZORGSLANDING KLEIN VLIEGTUIG


    De melding dient zich aan als voorzorgslanding klein vliegtuig en wordt dan opgeschaald naar een groot vliegtuig.

    Mijn inziens zou de tekst veranderd moeten worden in voorzorgslanding groot vliegtuig (of het formaat weglaten). Nu wordt niet alleen de melding opgeschaald maar ook het vliegtuig groeit ineens :D


    Eerlijk is eerlijk....

    Credits wie ze toekomt. Foutje niet door mijzelf ontdekt maar door een medeteamspeler.

    Fantstische update.

    Ik had nog 1 (klein) verzoekje... die kleuren die je nu kan kiezen zou dat ook op die manier voor het "team" label ingevoerd kunnen worden. Dan hoef ik de credits namelijk niet aan te zetten en kan ik het zien aan de hand van het teamlabeltje...


    Het is maar een verzoek.


    Maar wat fantastisch dat je dit maakt. Super bedankt!