Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Er zijn nog maar een paar AT meldingen terwijl er 600 meldingen in het spel zitten. Er is dus een hele kleine kans dat je die AT meldingen krijgt.

    Ik zelf krijg ze ook niet heel vaak, terwijl ik wel 7 AT teams heb.

    Het is gewoon een kwestie van geduld voordat je zo'n melding krijgt

  • Vraagje: ik heb een AT-M, AT-C en 2x AT-O, maar ik krijg geen meldingen. Bij de uitbreidingen voor het politiebureau staan de AT-meldingen aan maar ik heb nog steeds geen week meldingen gehad. Terwijl het 2 weken aan staat.

    Er is inderdaad zoals 112bussum al zegt een zeer kleine kans. Maar de meldingen hebben ook nog andere Eisen. Je kan hier zien of de meldingen groen zijn bij de meldkamer waar het hoofdbureau met AT aan gekoppeld staan: https://www.meldkamerspel.com/einsaetze. Als ze groen zijn komen de meldingen vanzelf. Indien dit niet zo is, dan voldoe je niet aan de eisen voor de meldingen.


    Maar nog wel een tip: Je hebt voor alle AT-meldingen minimaal 1x AT-M, 1x AT-C en 4x AT-O nodig. Dat is namelijk 1 set.

  • Er is inderdaad zoals 112bussum al zegt een zeer kleine kans. Maar de meldingen hebben ook nog andere Eisen. Je kan hier zien of de meldingen groen zijn bij de meldkamer waar het hoofdbureau met AT aan gekoppeld staan: https://www.meldkamerspel.com/einsaetze. Als ze groen zijn komen de meldingen vanzelf. Indien dit niet zo is, dan voldoe je niet aan de eisen voor de meldingen.


    Maar nog wel een tip: Je hebt voor alle AT-meldingen minimaal 1x AT-M, 1x AT-C en 4x AT-O nodig. Dat is namelijk 1 set.

    Die laatste is een goeie! Zojuist nog maar 2 operators er bij gekocht en ook in opleiding gezet.


    Het lijkt er inderdaad op dat ik nog niet alle rest vereisten in orde heb. Nog maar even de levende have in orde brengen alsmede de ME. :)


    Thanks!

  • Heb ik hier boven gedaan. Begonnen met Kuinre en zal het verder aanvullen.

    Het is handiger als je een complete lijst hebt, om deze dan in 1x door te sturen. Anders wordt het alleen maar onoverzichtelijk.

  • Iemand die weet of het ook mogelijk is om voor de chat meldingen een push notificatie te krijgen in de (iOS) app? Er worden soms hulpvragen gedaan, maar het is lastig om dat goed in de gaten te houden.

  • Iemand die weet of het ook mogelijk is om voor de chat meldingen een push notificatie te krijgen in de (iOS) app? Er worden soms hulpvragen gedaan, maar het is lastig om dat goed in de gaten te houden.

    Nee dat is niet mogelijk. Er zijn wel suggesties geweest voor meer push berichten, maar niet heel enthousiast ontvangen door de meesten.

  • Nee dat is niet mogelijk. Er zijn wel suggesties geweest voor meer push berichten, maar niet heel enthousiast ontvangen door de meesten.

    Hm oke. Snap dat niet iedereen er op zit te wachten, maar dan kan het nog altijd optioneel zijn.

  • Hm oke. Snap dat niet iedereen er op zit te wachten, maar dan kan het nog altijd optioneel zijn.

    Ja klopt. Maar dan nog gaat de ontwikkelaar geen functie bouwen als er maar een kleine groep is die er gebruik van wilt maken.

  • Dat snap ik maar die heb ik niet. Elke keer als een kazerne in deze regio bouw zoek ik het helemaal uit. Ik zal dus elke keer een kazerne toevoegen. Onoverzichtelijk wordt het er echt niet van.


    Ik hoop dat mijn wens nu wordt ingewilligd.

    Het is handiger als je een complete lijst hebt, om deze dan in 1x door te sturen. Anders wordt het alleen maar onoverzichtelijk.

  • Dat snap ik maar die heb ik niet. Elke keer als een kazerne in deze regio bouw zoek ik het helemaal uit. Ik zal dus elke keer een kazerne toevoegen. Onoverzichtelijk wordt het er echt niet van.


    Ik hoop dat mijn wens nu wordt ingewilligd.

    ik dacht dat ze alleen een hele lijst (bijna compleet) tegelijk er op zetten. Misschien is het handiger als je zelf een lijst bij houdt en die dan in 1x deelt.

    Als ze elke post apart moeten gaan toevoegen aan de lijst, is het voor hen alleen maar meer werk. En werk hebben ze al genoeg ;)

  • Deze discussie heeft nu al langer geduurd en meer energie gekost dan het aanmaken van dat topic, zucht..........


    Ik zal elke keer zelf de post toevoegen, voor niemand anders is het werk.


    KAN DAT TOPIC NU AANGEMAAKT WORDEN!?

    ik dacht dat ze alleen een hele lijst (bijna compleet) tegelijk er op zetten. Misschien is het handiger als je zelf een lijst bij houdt en die dan in 1x deelt.

    Als ze elke post apart moeten gaan toevoegen aan de lijst, is het voor hen alleen maar meer werk. En werk hebben ze al genoeg ;)

  • Deze discussie heeft nu al langer geduurd en meer energie gekost dan het aanmaken van dat topic, zucht..........


    Ik zal elke keer zelf de post toevoegen, voor niemand anders is het werk.


    KAN DAT TOPIC NU AANGEMAAKT WORDEN!?

    Ik denk niet dat ze zo sneller een topic gaan aanmaken als je het zo gaat vragen en ja, het is wel werk voor het GameTeam. Die controleren de lijsten voor zover kan en werken het eerste bericht bij. Dus elke kazerne die jij er bij zet, moeten zij in dat topic controleren en er bij zetten.

  • Zo te zien is je topic er nu. Maar als je een lijst naar de admins had gestuurd was deze in een keer geplaatst. Is bij regio 21 ook gedaan door piet.
    Halve lijsten hebben we niks aan.
    En een beetje respect naar de admins mag ook wel.
    Maar goed, oordelen daarover mag iedereen verder voor zichzelf trekken.


    Verder vind ik het raar dat er nu een topic is waar geen posten in staan. Valt tegen van het concept wat er was van de lijsten.

    Gemiste kans.

    Maar goed. Ik heb nog ff te gaan tot ik in die regio ben. Hopelijk is er tegen die tijd een volledige lijst ontstaan.


    Fijne avond nog.

  • Beste Firefan240


    We doen ons best om iedereen te beantwoorden als er vragen zijn. Toch kan het voor komen dat niet iedereen gelijk zijn antwoord krijgt waar hij op had gehoopt.

    Ook wij hebben wel eens dagen dat we even geen tijd hebben. Dus als je op deze manier iets gedaan wil hebben zou het fijn zijn als je anders zou reageren


    Voor nu heb ik een topic aangemaakt

    Graag eerst een volledige en waar mogelijk gecontroleerde lijsten van de posten naar mij te sturen voor algehele publicatie

  • Dat snap ik maar die heb ik niet. Elke keer als een kazerne in deze regio bouw zoek ik het helemaal uit. Ik zal dus elke keer een kazerne toevoegen. Onoverzichtelijk wordt het er echt niet van.


    Ik hoop dat mijn wens nu wordt ingewilligd.

    Google is je beste vriend....


    https://www.tomzulu10brandweer…ers.nl/04-vrij-ijsselland


    Oh een hele lijst!

  • Mijn reacties waren ook niet aan jullie gericht maar iedereen die zich er tegen aan bemoeit hier. Ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat ik doe. Dank voor het aanmaken van het topic!

    Dank voor het aanmaken van het topic! Maar ook dit is weer zo'n reactie waar ik niet op zit te wachten. Ik heb dus geen lijst maar zoek de roepnummers uit per kazerne die ik bouw. Ik heb alle respect richting de admin maar erger me aan iedereen die zich er tegenaan bemoeit. Dat topic is nu binnen 24 uur al (aan)gevuld door mij, dus er is geen sprake van een leeg topic.

    Ik reageer ook niet zo geïrriteerd richting de moderators maar op de reacties die er niet toe doen in mijn ogen. Ik doe het verzoek om een nieuw topic en andere doen hier dan moeilijk.

    Ik denk niet dat ze zo sneller een topic gaan aanmaken als je het zo gaat vragen en ja, het is wel werk voor het GameTeam. Die controleren de lijsten voor zover kan en werken het eerste bericht bij. Dus elke kazerne die jij er bij zet, moeten zij in dat topic controleren en er bij zetten.

  • Mijn reacties waren ook niet aan jullie gericht maar iedereen die zich er tegen aan bemoeit hier. Ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat ik doe. Dank voor het aanmaken van het topic!

    Dank voor het aanmaken van het topic! Maar ook dit is weer zo'n reactie waar ik niet op zit te wachten. Ik heb dus geen lijst maar zoek de roepnummers uit per kazerne die ik bouw. Ik heb alle respect richting de admin maar erger me aan iedereen die zich er tegenaan bemoeit. Dat topic is nu binnen 24 uur al (aan)gevuld door mij, dus er is geen sprake van een leeg topic.

    Ik reageer ook niet zo geïrriteerd richting de moderators maar op de reacties die er niet toe doen in mijn ogen. Ik doe het verzoek om een nieuw topic en andere doen hier dan moeilijk.

    Volgens mij schrijft Michael het volgende:

    Graag eerst een volledige en waar mogelijk gecontroleerde lijsten van de posten naar mij te sturen voor algehele publicatie