Posities door CreditCollect

    Voor mij een Ja. IK speel niet echt realistisch. Kan niet met de meldingen die je iedere 20 seconden krijgt. Speelplezier is er al redelijk lang af omdat ik al van alles heb..... Kom maar op met die update. Als je weet wat er nu over water gaat in plaats van over de weg... Dan mag het van mij ook over de weg en niet over water.
    Als er ooit een oplossing komt, mooi. Maar ik zie toch niet wat mijn "voer/vaartuigen" doen. Staat uit

    Ja... Sorry, ik had misschien niet zo moeten reageren.. Maar wilde gewoon uitleggen dat ik de vrij keus wil hebben hoe ik het automatisch laat afhandelen. Dat kwam niet zo heel duidelijk over...

    Niks hoeft in mijn straatje te passen en daar doe ik het ook niet voor.

    Nee als alles maar in jouw straatje past, moet niet gekker worden.

    Pilletje al gehad jongen....

    Verder alles goed met je?

    Ik heb niet gezegd dat het in mijn straatje moet passen... integendeel. Ik vind de functie zoals Rene-mks hm voorsgteld prima...

    En de aanvulling dat ieder bureau ongeveer een HOVJ heeft (en is zeker niet altijde een ovd-P) vind ik nog meer gerechtvaardigd.
    Pas je hem aan op het HB, dan lijkt me de optie uitbreiding naar meer OvD-P gerechtvaardigd...

    Verplaats je hem naar het buro... oolk prima. Dan zou het een nieuwe functie kunnen zijn (al dan niet met specifieke opleiding)

    En dan kan je gaan gillen als een speenvarken


    Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.

    Maar dit is en was toch echt jouw opmerking!
    "Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen."


    En daarvan vind ik dat het geen reeele optie is... Dan is hij namelijk alleen te gebruiken voor teams die cellencomplexen hebben!

    Toch?

    Ach wat maakt het ook uit man, jij komt met een reactie en ik ook.


    Jij doet het op jouw manier en ik doe het op mijn manier.


    En oja accepteer jij dan ook dat spelers anders spelen dan jij en jouw team.

    Dat doe ik ook zeker... En ik heb respect voor een ieder die het spelletje wil spelen "alsof" het echt is. De realistische speler.

    Dat is een andere rectie als roepen dat de ovd-p alleen maar arrestanten af zou mogen handelen door ze naar een cellencomplex te sturen (wat jij namelijk doet).

    Dat is namelijk wat alleen in jou straatje past.

    Ach wat maakt het ook uit toch, iedereen stel het anders in, jij op jouw manier en iemand anders op een ander manier. Waarom zouden we jouw manier moeten doen.


    Geeft de OVD-P gewoon de zelfde Functie als de OVD-G en iedereen is blij. En iedereen kan hem zelf instellen wat ie wilt. Of je nu in een team zit of niet.

    Dat is ook precies mijn boodschap....
    Alleen dat was niet jouw reactie.

    Accepteer dat mensen anders spelen als dat jij en je team speelt!

    Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.

    Altijd leuk als spelers uit alleen hun eigen spel en team redeneren.


    Ik stuur naar al mijn ambulance meldingen een OVD-G mee. Ingesteld...

    Afhandelen automatisch, naar ziekenhuizen met juiste afdeling, 50 km en kosten 0 credits.


    Ik zou het geweldig vinden als ik naar alle meldingen waar arrestanten in kunnen zitten de OVD-P mee kan sturen. En dan is inderdaad een logische stap het uitbreiden naar 4 of 5 op een HB of inderdaad overbrengen naar het opkomstbureau!

    Ingesteld

    Afhandelen automatisch, 50 km en kosten 0 credits.


    Het is toch raar als deze functie dan alleen beschikbaar zou komen als je in een team zit, of dat een team verplicht cellencomplexen moet bouwen?

    Of alleen beschikbaar is met de optie naar cellencomplexen? Dan vraagt de admin 50% en anders kan je de autofunctie niet gebruiken.

    Rare benederering!


    Maar goed, misschien is het een idee om al je teamleden gewoon verplichten om arrestanten naar die complexen te sturen. Dan worden ze ook gebruikt.


    Dan bedoel ik meldingen waar een OVD-P heen moet Dat spreek voor zicht toch.

    Nee dat spreekt zeker niet voor zich, want dan ga je uit van het feit dat mensen alleen een OVD-P sturen naar meldingen waar deze benodigd is.

    Terwijl ik hem dan wil gebruiken zoals ik de OVD-G gebruik. Naar iedere melding waar mogelijk arrestant(en) zijn. Dan hoef ik die spraakaanvraag niet meer af te handelen!

    Volgens mij praten jullie helemaal niet langs elkaar, maar wil jij niet accepteren dat het nooit zo is ontwikkeld. Dan moet je expliciet een functievoorstel doen zoals Inspecteur Clouseau zegt. Op dit moment is het zo dat je de negeerfunctie alleen in de uitrukregels kan gebruiken.
    (De naam zegt het al een set regels om uitrukken te regelen).

    Het is heel simpel op te lossen.

    Je voertuigen status 6 geven!

    En als je ze nodig hebt... activeren naar status 1 en dan handmatig alarmeren.

    Daarnaast kun je kijken of deze mensen gekoppeld zijn aan de juiste wagen. Als ze niet gekoppeld zijn, dan rijden ze overal in mee waar je geen opleiding voor nodig hebt en zijn ze dus niet meer op de kazerne om in de wagen waar ze voor opgeleid zijn te gaan zitten.

    Als je naar de afbeeldingen krijgt zie je dat de personen inderdaad aan de auto gekoppeld zijn. In dit geval alleen niet met de juiste opleiding!

    Beste allemaal,


    Namens het team NL Rescue wil ik op voorhand voor vanavond ons excuus aanbieden. Het zou kunnen dat de serveroperations iets verstoord worden. We hadden geen plannen. Maar vanuit het team zijn inmiddels 2000+ meldingen gedeeld.


    We begrijpen dat dit vanaf 22.00 wat hinder kan veroorzaken.

    Wij willen niemand het plezier ontnemen om te spelen. Dus alvast ons excuus!