• In de praktijk vervult (bijna) elke OVD-P de functie van hulpofficier. Wellicht dus eerder iets aan die functie/dat voertuig aanpassen dan een geheel nieuwe functie creëren.

    Adjunct-Hoofdcommandeur Centralist18
    Veiligheidsregio's Midden- en West-Brabant en Brabant-Zuidoost


    Team-Admin VeiligheidsregioNL

  • Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.


    Op die manier gaan de team - Cellencomplexen ook gebruikt worden.

  • Wanneer die functie aan de OvD-P gegeven wordt, wat dus op zich logisch is, dan zouden er wel meer OvD-P aangeschaft mogen worden. Bijvoorbeeld door de OvD-P naar de opkomstbureaus te verhuizen.

    De opmerking team-Cellencomplexen is de typische voor een team-eigenaar :):):):););)
    Laat de speler maar zelf bepalen waar de arrestanten naartoe gaan. Dat hoeft niet specifiek naar teamgebouwen te zijn, die dus klaarblijkelijk te ruimhartig zijn gebouwd :/

  • Haha laat de OVD-P het lekker oplossen zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet die kan de OVD-P wel aan, die hoeven echt niet naar een opkomstbureau.

    ( wat een normale speler wel wilt ) :):):)


    Nee is niet ruimhartig gebouwd, Op die manier worden de team Cellencomplexen wel gebruikt.

  • Haha laat de OVD-P het lekker oplossen zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet die kan de OVD-P wel aan, die hoeven echt niet naar een opkomstbureau.

    ( wat een normale speler wel wilt ) :):):)


    Nee is niet ruimhartig gebouwd, Op die manier worden de team Cellencomplexen wel gebruikt.

    "zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet", is uiteraard afhankelijk van het aantal posten dat je hebt ;)

  • "zoveel meldingen met arrestanten zijn er toch niet", is uiteraard afhankelijk van het aantal posten dat je hebt ;)

    Dan bedoel ik meldingen waar een OVD-P heen moet Dat spreek voor zicht toch.

  • Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.

    Altijd leuk als spelers uit alleen hun eigen spel en team redeneren.


    Ik stuur naar al mijn ambulance meldingen een OVD-G mee. Ingesteld...

    Afhandelen automatisch, naar ziekenhuizen met juiste afdeling, 50 km en kosten 0 credits.


    Ik zou het geweldig vinden als ik naar alle meldingen waar arrestanten in kunnen zitten de OVD-P mee kan sturen. En dan is inderdaad een logische stap het uitbreiden naar 4 of 5 op een HB of inderdaad overbrengen naar het opkomstbureau!

    Ingesteld

    Afhandelen automatisch, 50 km en kosten 0 credits.


    Het is toch raar als deze functie dan alleen beschikbaar zou komen als je in een team zit, of dat een team verplicht cellencomplexen moet bouwen?

    Of alleen beschikbaar is met de optie naar cellencomplexen? Dan vraagt de admin 50% en anders kan je de autofunctie niet gebruiken.

    Rare benederering!


    Maar goed, misschien is het een idee om al je teamleden gewoon verplichten om arrestanten naar die complexen te sturen. Dan worden ze ook gebruikt.


    Dan bedoel ik meldingen waar een OVD-P heen moet Dat spreek voor zicht toch.

    Nee dat spreekt zeker niet voor zich, want dan ga je uit van het feit dat mensen alleen een OVD-P sturen naar meldingen waar deze benodigd is.

    Terwijl ik hem dan wil gebruiken zoals ik de OVD-G gebruik. Naar iedere melding waar mogelijk arrestant(en) zijn. Dan hoef ik die spraakaanvraag niet meer af te handelen!

  • Ach wat maakt het ook uit toch, iedereen stel het anders in, jij op jouw manier en iemand anders op een ander manier. Waarom zouden we jouw manier moeten doen.


    Geeft de OVD-P gewoon de zelfde Functie als de OVD-G en iedereen is blij. En iedereen kan hem zelf instellen wat ie wilt. Of je nu in een team zit of niet.

  • Ach wat maakt het ook uit toch, iedereen stel het anders in, jij op jouw manier en iemand anders op een ander manier. Waarom zouden we jouw manier moeten doen.


    Geeft de OVD-P gewoon de zelfde Functie als de OVD-G en iedereen is blij. En iedereen kan hem zelf instellen wat ie wilt. Of je nu in een team zit of niet.

    Dat is ook precies mijn boodschap....
    Alleen dat was niet jouw reactie.

    Accepteer dat mensen anders spelen als dat jij en je team speelt!

  • Ach wat maakt het ook uit man, jij komt met een reactie en ik ook.


    Jij doet het op jouw manier en ik doe het op mijn manier.


    En oja accepteer jij dan ook dat spelers anders spelen dan jij en jouw team.

  • Ik pik even in met de opmerking in België heb je de Officier van Politie die bij de lokale politie zit en bij ernstige feiten ter plaatse komt. (Opkomst Bureau) en dan heb je ook nog de Officier van de Gerechterlijke Politie Politie die bij ZEER ernstige feiten ter plaatse komt (Lees zwaar gewonden heel ernstig verkeersongeval,kettingbotsing,moord poging moord en zeer zware criminele feiten. (Hoofdbureau).


    Misschien een idee om in opkomst bureau's 1 OP (Officier Politie) en dan de OGP per 2 op de Hoofdbureau's te houden. Het afhandelen van arresten zou dan perfect door de OP kunnen worden afgehandeld.

  • Ach wat maakt het ook uit man, jij komt met een reactie en ik ook.


    Jij doet het op jouw manier en ik doe het op mijn manier.


    En oja accepteer jij dan ook dat spelers anders spelen dan jij en jouw team.

    Dat doe ik ook zeker... En ik heb respect voor een ieder die het spelletje wil spelen "alsof" het echt is. De realistische speler.

    Dat is een andere rectie als roepen dat de ovd-p alleen maar arrestanten af zou mogen handelen door ze naar een cellencomplex te sturen (wat jij namelijk doet).

    Dat is namelijk wat alleen in jou straatje past.

  • Ik pik even in met de opmerking in België heb je de Officier van Politie die bij de lokale politie zit en bij ernstige feiten ter plaatse komt. (Opkomst Bureau) en dan heb je ook nog de Officier van de Gerechterlijke Politie Politie die bij ZEER ernstige feiten ter plaatse komt (Lees zwaar gewonden heel ernstig verkeersongeval,kettingbotsing,moord poging moord en zeer zware criminele feiten. (Hoofdbureau).


    Misschien een idee om in opkomst bureau's 1 OP (Officier Politie) en dan de OGP per 2 op de Hoofdbureau's te houden. Het afhandelen van arresten zou dan perfect door de OP kunnen worden afgehandeld.

    Denk dat het beter is om een aparte meldkamerspel.be te gaan maken dan. De Nederlandse spelers hebben natuurlijk niks aan een OGP, en kan erg vervelend worden als die nodig gaan zijn bij incidenten.

    Als je je afvraagt waarom ik ga voor een aparte meldkamerspel.be, en niet een aparte meldkamerspel.nl; 112Simulator heeft deze domeinnaam reeds in gebruik.

  • Dat doe ik ook zeker... En ik heb respect voor een ieder die het spelletje wil spelen "alsof" het echt is. De realistische speler.

    Dat is een andere rectie als roepen dat de ovd-p alleen maar arrestanten af zou mogen handelen door ze naar een cellencomplex te sturen (wat jij namelijk doet).

    Dat is namelijk wat alleen in jou straatje past.

    Ach man dit spel is niet echt, en als je realistisch wilt spelen kan dat. Is je eigen keuze, en als je gewoon wilt spelen kan dat ook.


    Nog maar een keer dan. Het zou mooi zijn als de OVD-P de zelfde functie krijg als de OVD-G. zo beter dan!!


    Niks hoeft in mijn straatje te passen en daar doe ik het ook niet voor.

    Nee als alles maar in jouw straatje past, moet niet gekker worden.

  • Kunnen we stoppen met het gezeur over ieders manier van spelen?
    MKS heeft nu éénmaal een dilemma. Je hebt credits nodig om uit te breiden, maar als je je richt op te credits heb je geen tijd om uit te breiden.

    Zoek een team waar je je prettig voelt en respecteer de andere teams voor hun manier van spelen.

    Ja, ook ik heb bij Pro én NLR gespeeld. Ik bemerkte dat ik gericht ging bouwen om teammeldingen aan te kunnen rijden in plaats van real locaties.
    Voor de duidelijkheid. Het is aan jezelf op hoeveel meldingen je rijdt !!!! Met alle sorteerfuncties kan je ook kiezen voor de meest aantrekkelijke meldingen.
    Het is dus je eigen "hebberigheid" die je dan belemmerd, mits je je belemmerd voelt uiteraard.

    Voor diegenen die denken dat er nog een competitie tussen teams mogelijk is, forget it. Maar, daar gaat het spel, mijn inziens, dan ook niet om. Speel op de manier die jij prettig vindt en wees blij dat niet iedereen op jouw manier speelt. Dan krijgen we een team die nog groter wordt dan NLR en of je dat nu moet willen ;-)

    En ja, er zijn spelers met scripts. Zolang XY niet ingrijpt, moeten we er vanuit gaan dat het toegestaan is en kan je alleen maar respecteren dat spelers de kennis en kunde gebruiken die ze zelf bezitten......

  • Niks hoeft in mijn straatje te passen en daar doe ik het ook niet voor.

    Nee als alles maar in jouw straatje past, moet niet gekker worden.

    Pilletje al gehad jongen....

    Verder alles goed met je?

    Ik heb niet gezegd dat het in mijn straatje moet passen... integendeel. Ik vind de functie zoals Rene-mks hm voorsgteld prima...

    En de aanvulling dat ieder bureau ongeveer een HOVJ heeft (en is zeker niet altijde een ovd-P) vind ik nog meer gerechtvaardigd.
    Pas je hem aan op het HB, dan lijkt me de optie uitbreiding naar meer OvD-P gerechtvaardigd...

    Verplaats je hem naar het buro... oolk prima. Dan zou het een nieuwe functie kunnen zijn (al dan niet met specifieke opleiding)

    En dan kan je gaan gillen als een speenvarken


    Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen.

    Maar dit is en was toch echt jouw opmerking!
    "Gewoon die functie aan de OVD-P geven maar dan wel de optie dat ie ze alleen naar de team Cellencomplex gaan sturen."


    En daarvan vind ik dat het geen reeele optie is... Dan is hij namelijk alleen te gebruiken voor teams die cellencomplexen hebben!

    Toch?

  • Jij ook een pilletje gehad zo te zien, gaat niet goed met je zeker neem nog een pil knap je van op.

    Hoop dan dat het beter gaat met je of toch niet.


    Afhandelen automatisch, 50 km en kosten 0 credits. <---- dat is wat jij zeg, en dat is toch jouw straatje.

    En oja een OVD-P hoort op een HB en niet in een Opkomstbureau, dus die vlieger gaat niet op.


    En daarvan vind ik dat het geen reeele optie is... Dan is hij namelijk alleen te gebruiken voor teams die cellencomplexen hebben!

    Toch? <----- Heb toch al gezegd dat het anders kan.


    Nog maar een keer dan. Het zou mooi zijn als de OVD-P de zelfde functie krijg als de OVD-G. zo beter dan!!


    Je moet niet zo door blijven drammen.


    Ben jij nu aan het gillen als een speenvarken of een jong biggetje.

  • Graag even terug naar het onderwerp van de discussie en niet elkaar persoonlijk aanvallen.

    OvD-P de functie als OvD-G geven weet ik nog niet of XY daarop zit te wachten, maar kan het altijd vragen.


    Daarnaast ligt er nog een behoorlijke lijst klaar met toevoegingen. Het is afwachten tot de ontwikkelaar zover is.