Posities door patrickmh

    Dit is inderdaad bekend, alleen kunnen we er helaas weinig aan doen.


    Dit heeft te maken met het gebruikte kaartmateriaal. Hierin wordt geen onderscheid gemaakt tussen de diverse soorten wegen en worden vaarroutes ook als weg gezien. Als het spel geen route naar het incident kan vinden, wordt de route een rechte lijn.


    Inderdaad een schoonheidsfoutje, alleen (voorlopig) niet op te lossen.

    Dank voor je antwoord! :-)

    Daarbij moet ik toevoegen dat je hier helaas de pech hebt vlakbij een veerboot te zetten. Een pont is namelijk als een 'weg' getekend, en meldingen vinden random plaats op een, jawel, 'weg'.
    Normaal zou de auto dan de route, inderdaad, over de veerpont nemen naar de brand, maar blijkbaar kan die deze route 'niet vinden'. Wat dan deze screenshots oplevert.

    Is niet helemaal waar wat je hier nu zegt... :)
    Zie onderstaand, 2 screenshot's


    Zoals je op de screenshot's zie, krijg ik een melding aan de andere kant van de waterweg. Nu wordt er wel een route gemaakt via het pondje.
    Gaat op de zelfde manier ook weer retour kazerne.

    Dank voor je antwoord. Zelf, maar dat is mijn mening, weinig functie's dan wel optie's extra voor een premium account van +- 3,50,- per maand


    Misschien een tip en of een idee.
    Tip: Zet bij de optie Premium Account een lijst neer m.b.t wat je dus extra krijgt. Dit scheelt een hoop vragen van mensen, en weten ze waar ze aan toe zijn.
    Idee: Bijv. bij het kopen van een premium account dat je wat extra dingen binnen in het spel krijgt. Bijv. een extra gebouw, en of een extra voertuig naar keuze, en of speel geld.

    Hallo Mede-Spelers,


    Wie kan mij vertellen, welke voordelen en wat je (meer) krijgt met het aanschaffen van een Premium Account.
    Ik zag elders hier op het forum in een topic een lijstje staan, maar niemand was hier zeker van....


    Is er nu wel een lijstje up-to-date?