Posities door sanbels

    Ik weet niet of meerdere dit hebben/opmerken, maar als mijn cellen vol zitten, dan krijg ik ook meteen geen arrestanten meer, tenzij er weer plek is, ik zou denken, ik kan die van teamleden toch gebruiken als mijne vol zitten ;)

    Nu ben ik ook erg nieuwsgierig, waar heb je dit gevonden? :D


    Ik ken de adventskalender alleen van toen ik klein was met de stukjes chocolade erin.
    Iedere dag 1 vakje open maken en na 3 dagen niet meer kunnen wachten en dan die hele kalender maar meteen open.

    Dat laatste herken ik nog ja xD

    wellicht is et dit?:


    Je heli staat dan verder weg dan de andere voertuigen waardoor deze buiten het selectievenster valt (de overige voertuigen wie niet worden weergegeven). Als je dan op de oranje balk drukt boven de lijst met voertuigen worden ze allemaal geladen, als het goed is werkt dan ook de heliknop weer,


    greetz,


    Aha, nu werkt het inderdaad wel (thx voor de tip ). Hopelijk kunnen de makers hier iets aan doen zodat ik niet altijd op de balk moet drukken ;-)


    Uitkomst van Sebastian voor @stijnh :
    Je heli's staan verder dan 400 km van je meldingen. Dat is de reden dat ze niet kunnen vliegen.
    Voor alle voertuigen, ook heli's, geld een maximum afstand van 400 km.

    Bij ons in het team is er heel af en toe een Zulu nodig in de Bermuda, dan vliegen ze ook vanaf Nederland ernaartoe (duurt 1 dag en nog een (kleine paar) uurtje(s) en dat is echt niet onderdoe 400 km, echt stuk meer :p

    klinkt wel realistisch dat slachtoffers kunnen overlijden.
    Maar goed dan zou je dus een instantie moeten hebben die de slachtoffer kunnen oppikken, kan een credit opleverende instantie worden voor er bij in het spel..
    Alleen wordt het wel lastig want dat soort instanties worden niet aangestuurd door de alarmcentrale.


    Ik denk wel dat ik weet wat er bedoeld wordt...
    Zeker de optie om te kijken voor een mortulance zoals in 112 simulator...
    Echter is al vaker besproken dat dit spel niet te veel op de ander moet gaan lijken.
    Of het invoeren van een begrafenisonderneming of hoe je het wilt omschrijven moet invoeren....
    Realistisch is het wel, en wordt idd niet aangestuurd door de meldkamer. En als je dit gaat toevoegen dan kun je zoveel andere ''randzaken''toevoegen dat je waarschijnlijk het doel van het spel uit het oog zult verliezen.

    Zoals Kevej al zei, die worden niet door de alarmcentrale gestuurd


    Maar is er geen optie om slachtoffers te laten overlijden, want tja, als je realistisch kijkt blijven ze jammergenoeg niet altijd leven, denk maar eens aan de melding ongeval met trein en persoon of misschien die van personenauto of het ingestorte vliegtuigje ;)

    Het valt me op dat slachtoffers hun leven wel achteruit gaat, maar uiteindelijk ergens bij het einde geel blijft hangen zeg maar.
    Dus is mijn suggestie: Slachroffers kunnen overlijden, gebeurt ook wel eens in het echt ;)

    @Timo641, hoezo staat er dan wel bij een aantal meldingen bij: VC2's benodigd ((waarschijnlijkheid))?