Posities door LordustOfficial

    als je dat niet wil dan moet je dus meeliften op POI's van andere spelers en hopen dat die ze wel goed hebben staan. Ik weet bijna zeker dat niemand zin en tijd heeft om alle POI's op de juiste plaatsen neer te zetten want dan ben je maanden bezig

    Precies mijn punt. Als we het dus met elkaar doen (zoals nu), kan het zo geklaard zijn. Echter dan nu met een verificatieproces.

    POI's worden over de teamgrenzen heen gedeeld in niet binnen een team.

    Ik steun zeker dit voorstel. Het gaat er vaak ver over. Er zijn ook plaatsen waar alle poi's gewoon bovenop bestaande kazernes worden gesmeten om niet ver te moeten rijden.

    Al zullen de problemen met onrealistische poi's niet makkelijk verdwijnen zolang er spelers zijn die er de ballen om geven. Daarom moet er voor we zoiets doen eerst een mogelijkheid creeren in de spelinstellingen om te kiezen of men met of zonder poi's speelt, en de default op zonder zetten. Zo zullen degenen die het nu om zeep helpen geen nood meer hebben om het om zeep te helpen.

    Zonder POI's spelen wordt denk ik speltechnisch niet mogelijk, omdat bepaalde meldingen nou eenmaal POI's nodig hebben. Dan zou je dus alle MKS meldingen moeten aanpassen, en ik denk niet dat XY daar op zit te wachten. En inderdaad, er zijn nu maar twee keuzes:
    -Eigen POI's gebruiken (Wat betekent dat je miljoenen POI's moet gaan plaatsen om MKS functioneel te houden als je groeit)

    -Alle POI's gebruiken (Wat betekent van ELKE MKS speler, niet alleen die binnen je eigen team)

    Daartussenin valt naar mijn mening een (veel te) groot gat. Het gaat hier inderdaad (voornamelijk) over bijvoorbeeld POI's die binnen 100m van een kazerne worden geplaatst om zo maar zo veel mogelijk meldingen te krijgen. Als een POI net effe 20m de verkeerde kant op licht, prima. Alleen zoals beide plaatjes hierboven al aantonen, is dat niet de doelgroep van POI's die ik bedoel.

    En voor een aantal POI's is het ook een soort van onmogelijk om er een lijst van te krijgen, of soort van onmogelijk om het bij te houden.

    Dus dan zouden ook alle POI's die we nu in het spel hebben, moeten worden nagelopen in hoeverre het realistisch is om er een realistische lijst van/voor te maken.

    Dat is precies wel mijn voorstel. En al is daar een nieuw GT lid of ander nieuw team voor nodig die alleen die taak vervult/mag vervullen stel ik mij met alle liefde beschikbaar, al zou ik de enige zijn.

    in de meldkamer kan je instellen of je POI van het team wil gebruiken of alleen die van jezelf.


    Als ik jou was zou ik in dit geval alleen die van jezelf gebruiken, dan weet je zeker dat de POI goed staat. Je kan dan ook niet verwachten van andere spelers dat die net zo spelen zoals jij.

    Klopt, daarom lijkt het mij ook goed om dan een derde optie toe te voegen: "Alleen realistische POI's gebruiken", naast de opties om alleen eigen, of alle POI's te gebruiken.

    Tuurlijk, ik ga effe een half miljoen poi's plaatsen omdat de mensen die het systeem juist niet willen het aan het verkrachten zijn. logica ten top.

    Dat is inderdaad het lastige hieraan. Het is simpelweg vrijwel onmogelijk om dat in je eentje te doen. Vandaar ook het huidige systeem, die voor een heel groot deel werkt, en plezierig is. Daar heb ik verder ook geen op- of aanmerkingen over.

    Desalniettemin moeten we, in mijn optiek, als spelerbasis wel de mogelijkheid krijgen om het spel op je eigen manier te spelen, en dat is met het huidige systeem niet mogelijk voor de rea spelers. Vandaar de suggestie voor een derde keuzemogelijkheid binnen het huidige systeem.

    Dit komt omdat de routeberekening die het spel gebruikt erg oud is. Er is al meerdere malen bij XY aangedrongen op een update, maar zij hebben hier tot nu toe nog niets mee gedaan.

    Nieuwe kaart kost geld, en bij XY willen ze daar dus blijkbaar geen geld in stoppen.

    Het lock-on team en APC vallen voor zover mijn kennis reikt in Nederland onder het arrestatieteam of BOT, OG of hoe het tegenwoordig allemaal heet.

    Arrestatieteam is Aanhoudings- en Ondersteuningsteam geworden (AOT), die valt nu landelijk onder de DSI. BOT is de speciale beveilingseenheid van justitie, en het OG (In rotterdam TPE) is een soort lichte versie van het AOT. Kunnen in sommige gevallen ook voor andere neventaken worden ingezet zoals de ME.

    Het spel plaatst zelf geen POI.

    Als je last hebt van verkeerde punten, dan zal je dat toch bij je teamleden moeten neerleggen.

    Of als je volledige controle wilt houden, dan zal je het toch zelf moeten doen.

    Voor zover ik weet pakt het spel de POI's van alle spelers, niet alleen die van teamgenoten.
    En inderdaad is de enige andere optie nu om alles zelf te doen. Daar heb ik alleen niet het geduld voor, in ieder geval niet voor hele regio's, laat staan heel nederland.^^

    [off-topic: jammer dat ik niet genoemd wordt bij het rijtje van mensen die normaal reageren. Ik zal er op gaan letten om mijn reacties zo normaal mogelijk te doen, maar soms hou ik die sarcasme knop niet tegen. Mijn oprechte excuses daarvoor]

    Oh, zo bedoelde ik het zeker niet hoor, ik had je alleen niet vermeld omdat anders GELUKKIG het lijstje met mensen die 'normaal' reageren erg lang werd ;)
    Maargoed, vanaf nu inderdaad weer on-topic. Sorry Lazora!

    Huil nog harder! Te veel credits, geen competitie, server plat, het blijkbaar allemaal de schuld van ons bij NLR, en dat begint vermoeiend te worden!

    Als je op mijn profiel mijn posts bekijkt zie je dat ik nog nooit NLR, of een ander groot team wat dat betreft, in een slecht daglicht heb gezet. Deze reactie op mij is dus, wederom, compleet subjectief en heeft geen enkele feitelijke basis.

    Die optie was er voorheen altijd, maar dat heeft XY verwijderd. Ik weet verder niet wat de status hiervan is, want het is wel al een paar keer gevraagd dit systeem terug te krijgen.

    Interessant, raar dat ze het weggehaald hebben. Zal vast wel een (goede?) reden achter gezeten hebben.
    Nouja, in ieder geval is dit dan mijn suggestie om dat systeem terug te brengen ^^

    volgensmij zijn het hele normale reacties die hier worden geplaatst?


    ben ook van mening dat als je een idee op het forum gooit je ook tegen de reacties van mensen moet kunnen die het er niet mee eens zijn ( kan je daar niet tegen, plaatst dan niks op het forum ), zo kan je je idee alleen maar beter ontwikkelen lijkt mij.

    Reacties van mensen die het ergens niet mee eens zijn begrijp ik best, en daar moet zeker ruimte voor zijn. De manier waarop er gereageerd wordt, en dan vooral het taalgebruik van Schollekop79 als voorbeeld, is niet iets dat wij als forum zouden moeten accepteren lijkt mij. Ik vind het voorbeeldgedrag in ieder geval erg onvolwassen.

    Reacties zoals de jouwe zijn volkomen prima, net zoals MoneyMalibu, Karst of Rene-MKS. Die vertellen hun mening, op een normale en beschaafde manier. Ook zit er in jullie reacties nog iets van objectiviteit, en dragen ze bij aan het gesprek. Iets wat (bijvoorbeeld) de reacties van Schollekop79 niet kan kenmerken.

    Beste GT (en mede forumleden),

    Ik ben een speler die houdt van realisme. Daarom vind ik het ook zeer vervelend als ik elke keer maar weer meldingen krijg met POI's, 2 meter naast mijn kazernes, en daar ben ik een beetje klaar mee. Tuurlijk kun je als speler zelf POI's plaatsen, maar als je steeds maar groeit kun je heel lastig in heel nederland POI's plaatsen. Dat zou dagenlang non-stop werk opleveren.

    Daarom heb ik het volgende voorstel: een soort nevenfunctie van het GT (of eventueel een apart team van ervaren spelers geselecteerd door het GT, jullie hebben het immers al druk genoeg!) om zo veel als mogelijk foutieve POI's te verwijderen van de publieke database. Of dat speltechnisch mogelijk is, geen idee, maar zo kan er wel controle komen op de geplaatste POI's. Of, je draait hem om, en het verantwoordelijke team moet eerst POI's accepteren voordat deze publiekelijk gebruikt kunnen worden.

    Samengevat:
    Een team met als functie het controlleren van de publiekelijke POI's of deze ook realistisch zijn.
    Optie 1 - Foutieve POI's verwijderen nadat ze openbaar zijn.
    Optie 2 - Verifieren voordat de POI's openbaar worden.

    Dat zou er speltechnisch wel een aparte database gemaakt moeten worden voor publiekelijke POI's. Dan kunnen de niet-rea spelers alsnog gewoon plaatsen waar ze willen, maar dan hebben de rea spelers geen last van spelbederf. Eventuele specifieke criterea om het realisme van een POI te toetsen kan later besproken worden.

    Groet,

    Met een andere invalshoek: Een verlaten team met 0 spelers is dood. Dit vind ik raar om te zien in de lijst, en komt bij mij rommelig over. Waarom verdwijnt dit niet uit zichzelf? Niemand kan meer dat team claimen/gebruiken en ik zou zoiets graag opgeruimd zien (zo komt de naam ook beschikbaar).

    Dat is misschien wel een goede suggestie, al heeft het vrij weinig met capaciteit te maken. Het ziet er inderdaad wel netter uit.