Posities door DHenk

    dat is inderdaad een goede oplossing alleen isde veiligheid van je spelaccount in t geding.
    Ben al 1x mijn account plotseling kwijtgeraakt, dus Ben wat voorzichtiger geworden.


    Als ze gewoon de ssl certificaat vernieuwen is er niets aan de hand.

    Dat certificaat zegt helaas niet zoveel (gaat te ver om uit te leggen waarom). Het is overduidelijk dat het een verlopen certificaat betreft. Het is er eentje van let's encrypt zie ik.
    Als Sebastian de aanvraag daarvan eventjes automatiseert (misschien iets misgegaan daarmee), dan hebben we daar geen last meer van.

    En ook hier problemen...


    (Edit: Tijdelijke oplossing verborgen, aangezien het probleem opgelost is.)

    Voordat je hier onnodig veel tijd en energie insteekt. Het aanmaken van een mailadres is tegenwoordig zo gepiept. Tot een alias onder je bestaande account aan toe.
    Wel zou een verificatie mail drempelverhogend kunnen werken.


    Ik zou trouwens daarnaast dan ook een captcha laten invullen. Voorkomt gelijk dat zgn. bots accounts aan proberen te maken.


    Tot slot, zou het voor team (co-) admins wel handig zijn om een gedeelte van het IP-adres te zien. I.v.m. privacy zou ik dan bijv. enkel de twee laatste reeksen tonen. Dus bijv. x.x.49.108
    De kans dat iemand z'n IP-adres op hetzelfde eindigt is klein. Alternatief zou zijn dat je het systeem eruit laat spugen dat accounts hetzelfde IP gebruiken (verdient al schrijvend mijn voorkeur).

    De Duitse App is simpelweg een 'browser' van de website. Vandaar dat wij het zonder 'app' doen en zeggen dat het weinig meerwaarde heeft, want dat heeft het in feite ook. Als anderen iets willen ontwikkelen, zijn die van harte welkom!

    Ik vraag niet om een app (hoewel een native app in de regel sneller werkt). Het enige wat ik constateer is dat de mobiele variant niet heel vloeiend loopt (vooral als alarmeringen opent en daar doorheen scrollt). Als er anderen zijn die iets willen ontwikkelen, is er dan ook een api o.i.d. waar op aangehaakt kan worden?

    De mobiele website laat toch wel wat te wensen over wat mij betreft. Dat ligt zeker niet aam m'n telefoon. Alarmeren van voertuigen gaat alles behalve vloeiend. Een app is overbodig, maar hier zou zeker eens naar gekeken moeten worden. Is er geen api beschikbaar zodat liefhebbers zelf iets kunnen ontwikkelen?

    Citaat van lost

    Forgot to add 2 buildings and the helicopter was at a wrong category

    Kan het kloppen dat dat deze nog steeds niet weergegeven worden? En zo ja, is het bekend wanneer hier een fix voorkomt?

    Voor de politieheli zou deze maximale afstand zijn te komen vervallen. Althans, dat is zoals ik het bericht van Jannn heb geïnterpreteerd: Politiehelikopter
    Het merkwaardige is ook, dat een melding meer als 400 KM bij de helikopterbasis vandaan wel aangevlogen kan worden. Het gaat mis bij het daaralarmeren naar een volgende melding (in de buurt van die melding buiten de 400 KM).
    Ik kan overigens wel bevestigen dan het mogelijk is, om de politieheli inderdaad meer als 400 KM te laten vliegen. Dooralarmeren heb ik niet getest.

    In mijn team hoorde ik opnieuw het gebrek aan informatie voor nieuwe spelers. Hoewel ik mezelf zo goed als zonder handleiding door het spel heen heb gewerkt, geldt dat lang niet voor iedereen.
    Nu is er reeds een handleiding, maar deze is voor sommigen toch niet duidelijk genoeg. Mijn vraag, is er al iemand bezig om hier bijv. afbeelding bij te maken en zo ja wie.
    Zo niet, is er dan een bezwaar als ik hier in ieder geval wat stappen in probeer te zetten. Zodat in ieder geval nieuwe leden hun weg makkelijker kunnen vinden.


    Ik zie uit naar een reactie.


    Groeten van,
    Henk

    Goedemiddag,


    Dit is geen vraag van mijzelf, maar van een van een medeteamspeler.
    Ik citeer letterlijk wat er gevraagd is:


    Zitat

    Ik zit met een foutje bij het doormelden van een Zulu. Deze hebben nl onbeperkte km, maar toch staat een melding die verder dan 400 km weg is, niet in mijn lijst met incidenten (bij dooralarmeren)


    Alvast bedankt een reactie hierop.


    Groeten van,
    Henk

    @fernando Vandaar dat ik al een beetje voorzichtig was al te stellig van een vertaalfout te spreken.


    @Timo641 Klopt helemaal, is een detail, maar daar ben ik zo nu en dan een beetje van ;-). Geen ramp is het zo blijft, maar als iemand een keer bezig is zou het meegenomen kunnen worden.

    Geen schokkende vertaalfout (als het dat al is), maar je kan bovenaan in je scherm 'Steden zoeken'. Echter kun je eveneens dorpen vinden daarmee.
    Geen idee of dit makkelijk aangepast kan worden, zo ja, is het dan wellicht een idee om dit te veranderen naar 'Plaatsen zoeken'?

    Haha, nu maar hopen dat het een blijvertje is. Ik vermoed wel dat de meningen erover verdeeld zijn. Kan me voorstellen dat het soms iets te druk over kan komen. Zeker als je een klein beeldscherm gebruikt.

    Even een keertje F5 en de map is weer terug. Bij mij wel in elk geval

    Klopt helemaal! Ze hebben m'n voorstel gelijk doorgevoerd zie ik... Een vooruitgang vind ik het persoonlijk. Stukje gedetailleerder als de vorige.

    Je hebt helemaal gelijk. Je kan weleens wat missen aan informatie, maar als je 't van tevoren weet kan je er beter op inspelen. Als er geen nieuwsbrief over zoiets verstuurd wordt, kan ik me goed voorstellen dat je zoiets niet weet. Dan moet je toevallig de informatie stroom daarover volgen. Verder geen ramp als het niet zo is natuurlijk.


    Geen idee hoe ingewikkeld het is om een en ander om te bouwen, maar wellicht mooi moment om over te gaan Openstreet maps. Dat is tot nu toe gratis gebleven.