Posities door Cpt-Speed

    je kan ook rode kruis inbouwen he. Ik gebruik deze voertuigen bv enkel in ramp situaties of bij rea als 2e zw. Zo blijft de 112 zw reëel

    Thx :-) ....Ik ga gewoon wat minder spelen had de intentie om heel België uit te bouwen ..... Heb Vlaanderen grotendeels zal daar wel bij blijven denk ik. Op een zeker punt over heerst het gezond verstand vermoed ik.

    Klopt hier wordt een Ambu + MUG naar toe gestuurd (geleidelijk aan blijken ze ook politie mee te sturen omdat sommigen toch over een AED lijken te beschikken). Maar als je realistisch bouwt en voor België plots 2 Ambu's moet sturen kom je vast in te problemen op vlak van Ambu's.

    En ja ....inderdaad een probleem met de Ambu's ik geef realistisch bouwen op .....werkt niet echt op deze manier

    Ik pik even in met de opmerking in België heb je de Officier van Politie die bij de lokale politie zit en bij ernstige feiten ter plaatse komt. (Opkomst Bureau) en dan heb je ook nog de Officier van de Gerechterlijke Politie Politie die bij ZEER ernstige feiten ter plaatse komt (Lees zwaar gewonden heel ernstig verkeersongeval,kettingbotsing,moord poging moord en zeer zware criminele feiten. (Hoofdbureau).


    Misschien een idee om in opkomst bureau's 1 OP (Officier Politie) en dan de OGP per 2 op de Hoofdbureau's te houden. Het afhandelen van arresten zou dan perfect door de OP kunnen worden afgehandeld.

    Maar Gert bedoelt dat in België bij reanimatie geen 2 ambulances worden uitgestuurd en in Nederland wel en vermoedelijk in het spel ook.

    Klopt hier wordt een Ambu + MUG naar toe gestuurd (geleidelijk aan blijken ze ook politie mee te sturen omdat sommigen toch over een AED lijken te beschikken). Maar als je realistisch bouwt en voor België plots 2 Ambu's moet sturen kom je vast in te problemen op vlak van Ambu's.

    Beste medespelers,


    Kunnen jullie eens kijken of ik een foutmelding alleen heb of dat het ook bij andere voorkomt.

    De melding aanrijding blokarters heeft volgens hulp bij inzet strandvoertuigen nodig maar ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat deze bij de inzet zelf niet nodig zijn en de melding af te sluiten is zonder de strandvoertuigen te sturen. Voor ik het als fout neerleg wil ik weten of jullie die ervaring ook hebben.

    Dit klopt inderdaad als je de Ambu's en de Politie stuurt sluit de melding af.