Posities door Fire-Ard

    Wat betreft het opschalingsmodel vind ik als de kans op succes bij de ontwikkelaar klein is, je beter de tijd kan steken in de dingen die wel anders kunnen. Het mag ook wel eens gezegd worden dat ik elke maandag nieuwsgierig ben welke melding we nu weer krijgen.

    Daarnaast moet ik ook zeggen dat bij een vraag of een probleem er snel gereageerd wordt door het team dus wat mij betreft: petje af.


    En als ik lees hoeveel tijd er in gaat zitten dan ben ik alleen maar blij dat er mensen zijn die dit willen doen.

    Ik voel me bijna bezwaard om te reageren. Ik speel het spel al meer dan 3 jaar denk ik ondertussen. Ben ook lid geweest van een team waar veel gedeeld werd. Vond ik het prettig? Nee, want ik kon het niet laten om naar een melding te rijden en was alleen maar bezig om te kijken wat de opbrengst was aan het eind van de dag.
    Ik gun iedereen zijn plezier in de manier van spelen. Ik heb er toen voor gekozen om alles om te gaan bouwen naar realistisch en op die manier speel ik. Ik heb een klein team waar ik de trotste eigenaar van ben en ik speel het spel met plezier.
    Misschien ook wel omdat ik zelf slecht zie en ik met dit spel nog enigszins wat kan doen. Het spel is namelijk compleet aan te passen.


    Ik vind alleen als er gevraagd wordt om 600 meldingen te doen dan vind ik dat te veel en dan denk ik laat maar gaan. Maar het is soms wel jammer dat je het niet haalt.

    Ik vind de uitleg van JRH duidelijk. Het is een extra motivatie om online te komen maar daar heb ik geen extra taken voor nodig :)


    En verder heeft iedereen recht en zo zie ik het ook om op zijn of haar manier het spel te spelen. Realistisch, veel credits scoren, 10 minuten per dag of 18 uur per dag. Ik ben alleen blij met het feit dat het dus voor meer spelers lastig is om de taken te halen.

    En laten we geen waardeoordeel uitspreken over de ander. Iedereen is verantwoordelijk voor de manier waarop hij of zij het spel speelt.