Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

  • Is het bekend (en kan ik het niet vinden) tot wanneer de meldingen van het voorjaar in het spel zitten? Ik ben gek op een award (het liefste goud) maar het schiet niet echt op met het krijgen van deze meldingen. Als het loopt tot 28 maart ben ik bang dat ik vanaf vandaag 24/7 moet spelen om het te halen.

    De meldingen omtrent de award van het voorjaar lopen inderdaad tot 28 maart, dit kan je zien bij de meldingen zelf onder de button "Hulp bij deze inzet" vervolgens onder het kopje overige informatie.


    De andere optie is dat je kijkt onder de optie mogelijke incidenten, op de computer onderaan je scherm, maar zie ook hieronder in 1 van de soort meldingen.


    Overige informatieWaarde
    Maximaal aantal gevangenen1
    VervolginzetKoeien dief op de vlucht Dief aangevallen door een koe
    Start datum2022-03-18 10:00:00 UTC
    Eind datum2022-03-28 23:59:59 +0200
  • Is het bekend (en kan ik het niet vinden) tot wanneer de meldingen van het voorjaar in het spel zitten? Ik ben gek op een award (het liefste goud) maar het schiet niet echt op met het krijgen van deze meldingen. Als het loopt tot 28 maart ben ik bang dat ik vanaf vandaag 24/7 moet spelen om het te halen.

    Ga er vanuit dat de missies volgend jaar weer terugkomen. Net als Kerst missies etc. Mocht je het nu niet halen kan je volgend jaar verder waar je gebleven was. Vergeet niet te slapen en te eten i.p.v. 24/7 spelen ;)

  • Het viel me vandaag op dat ik geen patiënten zie in m'n meldingenlijst op m'n tablet (browser, niet de app).


    Deze afbeelding hieronder is van m'n PC. Op m'n tablet heb ik dezelfde lijst met benodigde voertuigen, maar de patiënten worden niet weergeven.

    Ik heb zowel op m'n PC als m'n laptop LSSM v4 geïnstalleerd (en v3 op m'n PC, maar daar zit bijna niets meer in). Ik heb alle instellingen gecontroleerd, volgens mij zijn ze identiek. Ik heb ook op m'n PC en tablet LSSM uitgeschakeld, ook dat loste het probleem niet op. Op m'n telefoon (browser) worden de patiënten weer wél weergegeven. Op m'n laptop gebruik ik Kiwi browser, omdat daar LSSM in te installeren was. In Chrome (op dezelfde tablet) zie ik de patiënten wel.


    Enig idee waarom op m'n tablet de patiënten niet worden weergegeven?

    Zo niet, kennen jullie andere browsers voor Android tablets die ook de mogelijkheid hebben om extensies zoals Tampermonkey te installeren, zodat LSSM gebruikt kan worden?


  • Heb je een afbeelding van wat je ziet op de tablet?

  • Zeker, er is alleen weinig te zien:

    PC:


    Tablet:


    Voor de volledigheid ook nog een keer op de tablet, maar in Chrome:


    Zoals ik zei: De melding is exact hetzelfde, inclusief text met benodigde voertuigen, alleen de patiënten staan er simpelweg niet bij.

  • Ik had een korte vraag over het gebruik van schuim.

    Want er wordt een hoeveelheid liter in schuim weergegeven. Maar er wordt ook een aantal wagens genoemd.

    Nu merk ik dat die twee in geen enkele verhouding tot elkaar staan. Soms wordt er 1000 liter SVM gevraagd en 5 schuimblusvoertuigen.

    Maar hoe ik ook combineer met 5 schuimblusvoertuigen heb je minimaal 2500 liter SVM (5 keer een SBA)


    Dus de vraag is wat de meerwaarde is van het aantal liter SVM vermelden? Je kan toch ook volstaan met alleen het aantal schuimblusvoertuigen te noemen?

  • Zou het probleem van Timmie niet aan het spel zelf kunnen liggen ipv lssm? Ik heb vandaag een soortgelijke bevinding gedaan helaas nog niet kunnen reproduceren, maar op een grote inzet die ik gemaakt had zag ik vanmiddag geen patienten meer in de meldingslijst terwijl ik de gsm-app gebruikte, en nu blijken er op die inzet toch nog spraakoproepen open te staan. Klein detail, op het moment smiddags waren er nog voertuigen onderweg en mogelijk ambu's voor die patienten net aangekomen. Eens onderzoeken of patienten correct worden weergegeven in de lijst op het moment dat ze verzorgd worden?

  • Dit komt voornamelijk omdat we nog voornemens zijn om meerdere SB voertuigen toe te voegen, om nu aan de vraag te voldoen doet Michael én aantallen voertuigen én aantal liters invoeren, zodra de andere voertuigen in het spel zitten, zal dit veranderen.

  • Dit komt voornamelijk omdat we nog voornemens zijn om meerdere SB voertuigen toe te voegen, om nu aan de vraag te voldoen doet Michael én aantallen voertuigen én aantal liters invoeren, zodra de andere voertuigen in het spel zitten, zal dit veranderen.

    Dank je wel voor je antwoord. Ik kijk nu al naar de andere wagens uit!

  • dus dat is waarschijnlijk een bug in LSSM.

    Helaas weet ik op dit moment niet waar dit vandaan zou kunnen komen.

    Als je v3 op je tablet hebt geïnstalleerd, zou je dan kunnen testen of het probleem is opgelost, als je v3 uitschakelt?


    welke instellingen van "Uitgebreide meldingenlijst" hebt u ingeschakeld?

  • Er was toch eerder een topic op het forum waar alarm en uitrukregels (inzetvoorstellen) werden gedeeld door mede spelers?


    Ben al een tijdje niet meer online geweest hier en kan het niet meer vinden😅

    Deze bedoel je A&U Bernhard_VNOG En Michael Kraan

  • Zou het probleem van Timmie niet aan het spel zelf kunnen liggen ipv lssm? Ik heb vandaag een soortgelijke bevinding gedaan helaas nog niet kunnen reproduceren, maar op een grote inzet die ik gemaakt had zag ik vanmiddag geen patienten meer in de meldingslijst terwijl ik de gsm-app gebruikte, en nu blijken er op die inzet toch nog spraakoproepen open te staan. Klein detail, op het moment smiddags waren er nog voertuigen onderweg en mogelijk ambu's voor die patienten net aangekomen. Eens onderzoeken of patienten correct worden weergegeven in de lijst op het moment dat ze verzorgd worden?

    dus dat is waarschijnlijk een bug in LSSM.

    Helaas weet ik op dit moment niet waar dit vandaan zou kunnen komen.

    Als je v3 op je tablet hebt geïnstalleerd, zou je dan kunnen testen of het probleem is opgelost, als je v3 uitschakelt?


    welke instellingen van "Uitgebreide meldingenlijst" hebt u ingeschakeld?


    Nu snap ik er helemaal niets meer van. Ik zet vandaag m'n tablet aan om nog een keer te dubbelchecken of ik echt LSSM uitgeschakeld had in m'n vorige test, en nu staan de patiënten opeens wel in de meldingenlijst. Ik snap er niets van, maar het werkt in ieder geval weer. Bedankt voor het meedenken.