Geen Arrestanten rondom Bureau's zonder Cellen

  • ach gossie wil je een discussie prima


    ik dacht dat je eerst wat wilde weten...maargoed je zegt dat je 90 miljoen heb....echter je heb maar 84 miljoen...zelfs met je andere 4 accounts kom je niet eens in de buurt van de 90 miljoen. maargoed laten we dat maar vergeten .


    vervolgens zeg je dat je 16 politiebureaus heb en ondanks dat je zo gevorderd bent ga je cellen complexen bouwen en vraag je je af waarom je geen gevangen vervoer heb...als er een duidelijke help blog is waar iedereen af en toe naar om kan kijken en wat van kan leren, want die is er namelijk niet specifiek voor politie, dan had je geweten dat je je cellen moest uitbreiden op je politiebureau om die meldingen te krijgen. Hiervandaan komt t verhaal van @MPR naar voren maar dan genoemd als inzetgeneratiesyteem. En dit is al heel lang zo...de cellen complex is pas later in t spel gekomen.


    Jij vind dat de help (updaten van de blogs) er niets aan toe voegt, nou dan heb je pech. @koenb want dat is aan de spelleiding.

  • ach gossie wil je een discussie prima


    ik dacht dat je eerst wat wilde weten...maargoed je zegt dat je 90 miljoen heb....echter je heb maar 84 miljoen...zelfs met je andere 4 accounts kom je niet eens in de buurt van de 90 miljoen. maargoed laten we dat maar vergeten .


    Ik haak hier af. Jammer dat er niet normaal inhoudelijk gediscussïeerd kan worden zonder persoonlijk iemand proberen af te branden. Succes met je frustraties.