Voertuigen Verdwenen

  • Een uurtje geleden heb ik een (betalende) grote inzet aangemaakt. Alle wagens werden uitgestuurd. Na een tijdje stond de grote inzet gewoon terug in de lijst, zonder dat er een wagen uitgestuurd was. ?( De uitgestuurde wagens vind ik echter niet meer terug in mijn lijst. Bijgevolg heb ik nu te weinig voertuigen ter beschikking om de inzet af te ronden en dit terwijl er bijna het dubbele benodigde aantal ingezet is. Ik heb alles al afgesloten, herstart, cache gewist, ..., niets helpt. Is er een probleem met account of de server? (Zone DimDa). Wie kan er mij uitsluitsel geven? Alvast bedankt.

  • Na de grote inzet geforceerd af te sluiten (betalend) zijn een deel van de voertuigen terug vrijgekomen. Ik ontbrak er echter nog steeds een 70-tal. Deze zag ik ingedeeld staan bij een veel kleinere inzet waar maar 4 voertuigen benodigd waren. Eigenaardig genoeg geraakte deze kleine inzet ook niet afgesloten. Ik weet niet zeker of ik een foute handeling gedaan heb of dat dit een dwaling van de server is geweest.