toevoegen voertuigen aan meldingen

  • ik heb een paar meldingen gevonden waarbij het misschien wel een mogelijkheid is om extra voertuigen bij de stoppen


    1057 Autobrand op snelweg: hier zou je nog een kans op WT bij kunnen voegen


    218 Plofkraak: toevoeging van LE uitbreidings voertuigen of de uitbreiding mogelijkheid naar achtervolging personenauto/gevaarlijke verdachte


    416/660/661 Hoogspanningsruimte/Transformator huisje: de optie om SVM toe te voegen in verband met water en stroom vaak geen goede optie is


    431 Persoon bekneld tussen containers: MMT voor de gewonde


    442 Brand in gevangenis: Arrestanten vervoer om de gevangenen van de afgebrande cellen naar een nieuwe gevangenis te brengen


    447/468/469 Brand in Hotel/Verzorgingshuis: max patiënten verhogen naar 40


    871 (3 en 4) Brandende tankwagen: een extra SB toevoegen voor meer schuim capaciteit


    974/ 1022 Omgevallen hijskraan/Ontspoorde tram borst tegen gebouw: Usar of STH erbij


    992/1062 School Shooting/Gijzeling: een 2de AT team omdat het grote incidenten zijn


    Bij de meldingen Afvalverwerker, vuurwerkopslag en papierrecyclaar kloppen de verhoudingen van benodigde SB met het benodigde SVM niet, hier zou ook naar gekeken kunnen worden


    en dan misschien wel de belangrijkste in mijn ogen: Nablus

    bij Nablus heb je een HW nodig, die melding krijg je ook bij de NBB meldingen.


    mijn voorstel is dan ook om een nieuwe soort nablus in te voeren: Nablus-NBB met de voertuigen 3x TS, 1x WT, 1x OVD. hierdoor sluit deze melding aan op de NBB meldingen


    ik hoop dat het GT ( Piet ) hier wat aan heeft

  • Jrh1997

    Heeft de discussie gemarkeerd als "Zichtbaar".
  • wat ook nog een optie is bij NBB meldingen: OVD-P, en VL toevoegen

    OVD-P voor het overleggen in de CO en de VL voor de pers


    en bij de Nablus-NBB een 5% kans bij maken dat het weer een natuurbrand word ( soms word het weer een brand tijdens het nablussen )