Verspreidingen voordat er een voertuig ter plaatsen is

  • Goeden dag,


    Mij valt op dat de melding Assistentie collega die Kan alleen een verspreiding van een andere inzet zijn word gegeven voor dat je voertuigen aanwezig zijn bij een melding.
    Ik heb bij voorbeeld Assistentie conducteur en meteen er achter aan Assistentie collega dan lijkt het of ik voertuigen heb gestuurd maar dat is dan niet zo dus misschien kan dit worden aangepast zodat het pas kan gebeuren als het eerste voertuig aanwezig is.
    Dan is het realistischer dan dat je dit meteen er achter aan krijgt terwijl er nog niets aanwezig is of te wel er kan in de toekomst gekeken worden want waarom meteen Assistentie collega voor dat er überhaupt een voertuig aanwezig is?


    Misschien een programmeer foutje met invoeren.

  • Dit is de manier hoe verspreidingen in het spel werken. Na het aanmaken van een inzet kunnen opvolgende inzetten een verspreiding zijn.
    Zo komen de meldingen van mensen die rook hebben ingeademd ook opvolgend aan de brand die dit veroorzaakt heeft.

    Dit is een technische beperking die we momenteel hebben. Deze hebben we ook in dit geval geaccepteerd.
    Ja, het is niet 100% realistisch. Maar ondanks dat we dingen realistisch proberen (net als dus deze melding laten ontstaan vanuit een ander incident) blijft het een spel waar we niet alles kunnen maken zoals het in het echt zal verlopen.

  • Piet2001

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Assistentie collega” naar “Verspreidingen voordat er een voertuig ter plaatsen is”.