gebouwen van teamleden op het profiel aan kunnen klikken

  • We hebben nu het probleem dat de knop van de gebouwen van teamleden aan/uit uit het spel is gehaald voor onbepaalde tijd.

    Dat was met de reden dat als je die functie aan zou zetten dat dat te belastend zou zijn voor de server (zover ik het heb begrepen).

    Nu heb ik een suggestie wat die knop sowieso overbodig kan maken en waarbij er niet zoveel moet veranderen en wat ook nog niet eens zo belastend is voor de server.


    Nu heb je gewoon op het profiel van een teamlid een kaart staan met al zijn/haar posten erop. Als die posten nou eens aanklikbaar waren, waardoor zichtbaar wordt wat er op diegene zijn post staat, dan wordt die functie van gebouwen van teamleden aan/uit sws minder gebruikt, want ik gebruikte hem meestal om te zien wat er op de post van iemand anders staat.

    Daarnaast zijn er ook nog eens 2 bijkomende voordelen:

    1) de server wordt minder belast, want niet alle gebouwen van de teamleden hoeven opgevraagd te worden en de kaart op het profiel van het teamlid is er toch al.

    2) voor ons als spelers is het ook veel makkelijker om te zien wat er bij een specifiek iemand op de post staat, om bijvoorbeeld tips te geven van voertuigenplanning, zonder dat je eerst 10 posten van iemand anders aanklikt die toevallig ook daar een post hebben staan.