Team 112Utreg

  • Waar is Team 112utreg van? Dit is een team van internet spelers die hetzelfde spel spelen. Dit is individueel maar als je in een team zit kan je ook met elkaar verder als iemand hulp nodig heeft of jij hebt hulp nodig. In dit leuke spel lijkt het mij leuker om het met teamgenoten te spelen.
    Dit kan op 2 manieren.
    1 alleen spelen.
    2 met elkaar spelen.
    Daarom heb ik deze team opgericht.
    Het lijkt mij leuker om heel utrecht op te bouwen en bij grote incidenten elkaars hulp te krijgen en te geven.
    Lijkt het je leuk om deel uit te maken van deze team. Stuur dan een verzoek en geniet mee met het spel. Lees wel eerst de regels zodat iedereen zijn plezier er in blijft houden. Benieuwd? Klik op de link en speel mee Meld je aan bij team 112utreg
    Voor de regio Gelderland Noord-West-Zuid zijn we ook opzoek voor medespelers (ben je een nieuw lid, en er staan al posten op de kaart die u ook bezit zal u deze helaas moeten verwijderen of overeenstemming moeten komen met een ander lid die al langer in het Team zit)


    Wat is het doel van het spel?
    "Als speler heb jij de controle over een 112-meldkamer in een plaats naar jouw keuze! bij ons moet je meldkamer in Utrecht staan. Stuur je eigen hulpdiensten op pad en red de levens van de slachtoffers. Je kunt spelen in je eigen woonplaats, (Wil je aansluiten bij groep 112Utreg dan vragen wij u vriendelijk om u te verhuizen naar Utrecht!)
    Je kunt dan samenwerken met andere spelers. Via de topscorelijsten werk je jezelf hogerop. Lukt het jou helemaal bovenaan te eindigen?"
    "Er is nog plaats voor nieuwe leden! Kent u mensen die dit ook spelen of weet u misschien iemand roep ze erbij!''
    kun je op dat moment niet verhuizen en wil je wel graag bij onze Team! Stuur dan even een prive bericht naar één van de Admin,s. Één van admin's zal contact met u opnemen.


    Waarom eigenlijk verhuizen naar Utrecht ?(
    Omdat u dan makkelijker assistentie kunt verlenen aan je groepsleden!
    Vragen? Stuur dan even een prive bericht naar één van de Admin's.
    Met Vriendelijke Groet Team 112Utreg. :D


    meldkamerspel.com/alliances/33