[FMKS0139] Mogelijkheden spraakaanvraag-admins (SA-Admins)

  • Vorig jaar heb ik gesprek gehad met Woukaa op de 112-dag in Almere. Het gaat om het volgende:


    Ik heb daar aangegeven dat SA-Admins de mogelijkheid hebben om Spraakaanvragen bij spelers te verwijderen van meldingen die NIET zijn vrijgegeven!!! Dit lijkt mij een fout!! Woukaa heeft zelfs foto's gemaakt van mn scherm!!


    Ik heb daar verder niets meer van vernomen!


    Als een speler een ambu stuurt naar bijv. de melding: "Pijn in de borst" en hij gaat dan offline, dan is het mogelijk voor de SA-Admin om die spraakaanvraag te verwijderen, wat eigenlijk niet kan omdat de speler de melding NIET heeft vrijgegeven voor het team!


    Tevens is toen aangegeven dat het mogelijk was om evt. een vermelding bij Toezichtpagina (Team) te doen wie een spraakaanvraag heeft verwijderd. Dat is nu niet na te kijken wie wat heeft gedaan!!!


    Ik hoop dat hier toch gauw een oplossing voor komt, dit om misbruik te voorkomen!!!

  • Cahjo

    Heeft het onderwerp van de discussie veranderd van “Mogelijkheden spraakaanvraag-admins (SA-Admins)” naar “[FMKS0139] Mogelijkheden spraakaanvraag-admins (SA-Admins)”.