• Beste moderators,


    Ik zou een suggestie willen doen om meer rangen aan het spel toe te voegen. Vandaag heb ik de rang commandeur bereikt door 5 miljoen credits te verzamelen. Nu moet ik doorspelen tot 50 miljoen credits. Voor mijn gevoel duurt dat een eeuwigheid, wellicht dat hierdoor ook wel spelvreugde verloren gaat. Wil voor niemand praten maar voor mij zou dit wel eens een reden kunnen zijn om ermee te stoppen als ik geen stappen maak.


    Het bereiken van een volgende rang is toch een beloning en een doel waar je naartoe werkt.


    Groet,


    Melissa

  • Hoi Melissa,


    Jammer dat jij dit zo ervaart. Ik speel absoluut niet om een hogere rang te behalen. Ik adviseer je de lol uit het spel zelf te halen, meldingen af te handelen, gebouwen te bouwen, voertuigen aan te schaffen en de samenwerking met collega's. De leukste lol haal ik uit het feit dat ik realistisch speel (echte kazernes met die daar gestationeerde voertuigen).

  • Je moet het zo zien, hoe groter je word hoe sneller je natuurlijk credits bij elkaar spaart. Er zit inderdaad wel een grote stap tussen, want als je dit al veel na de 50 mil gaan we door naar 500 mil. En dan 5 miljard.
    Maar als je nu 5 mil hebt verdiend kan ik ervan uit gaan dat je al een sterke basis hebt dat betekend dus ook dat je al sneller je credits verdiend als toen je begon. Daarbij hoe meer posten je bouwt hoe meer meldingen je krijgt met hoge bedragen en zo doende.
    Ik speel eerlijk gezegd ook niet voor m'n rang maar vind het gewoon hard als ik steeds meer voertuigen zie rijden over mijn kaart ^^.