Annuleren dooralarmering + HV vraag

  • Goedemorgen,


    Tot nu toe vermaak ik mij prima met Meldkamerspel, maar heb ik twee vragen.


    Ik heb nu meerdere malen gehad dat ik een dooralarmering wilde annuleren, zodat ik het voertuig naar een andere melding kon laten door alarmeren. Tot op heden heb ik niet kunnen vinden hoe ik dat moet doen. Is dit uberhaupt mogelijk?


    Tevens heb ik een vraag over de Hulpverlening-wagens. Kunnen deze in principe hetzelfde als een TS, maar dan ook hulpverlening? Ik wil namelijk de kazernes zo goed mogelijk, en realistisch, bezetten maar daarvoor ben ik naar het voorgaande dus benieuwd. :)


    Alvast bedankt!

  • Je kan evt. een voertuig retour sturen naar de post!! Dit kun je doen door op het voertuig te klikken en retour post te sturen!


    Een hulpverleningsvoertuig is een voertuig vol gereedschap bijv. om een auto open te knippen enz. en is dus niet het zelfde als een TS. Een TS is eigenlijk alleen bedoeld om te blussen, iets wat een hulpverleningsvoertuig NIET kan!!

  • Je kan evt. een voertuig retour sturen naar de post!! Dit kun je doen door op het voertuig te klikken en retour post te sturen!


    Een hulpverleningsvoertuig is een voertuig vol gereedschap bijv. om een auto open te knippen enz. en is dus niet het zelfde als een TS. Een TS is eigenlijk alleen bedoeld om te blussen, iets wat een hulpverleningsvoertuig NIET kan!!

    Bedankt voor je reactie!


    Je kunt inderdaad een voertuig retour sturen, maar je kunt volgens mij geen dooralarmering annuleren? Het retoursturen kan pas wanneer een eenheid naar de specifieke melding onderweg is. Maar ik wil op voorhand een dooralarmering annuleren, en niet pas wanneer de eenheid naar de melding onderweg is.

  • Gewoon realistisch bouwen, doe ik ook met nu 201 posten en dat gaat goed.