Maximale afstand voor (specifieke) voertuigen aanpassen

  • Wanneer komt de optie/mogelijkheid om bij voertuigen als het MMT/Zulu maar ook bijvoorbeeld die van de hondengeleiders een bepaalde afstand in te stellen.


    Bijvoorbeeld; ik heb de ''Maximale afstand voor voertuigen'' over het algemeen ingesteld op 10/20 km om het spel realistisch te houden en te voorkomen dat er bijvoorbeeld een noodhulp eenheid vanuit Oost-Nederlland naar Amsterdam moet rijden voor een melding. Maar, wanneer je bijvoorbeeld het MMT, die ik op Amsterdam ingesteld heb nodig hebt in noem een plaats, Lelystad, dan moet ik, voordat ik deze kan alarmeren, eerst de ''Maximale afstand voor voertuigen'' herinstellen op 100 km of meer. Dit is vervelend en het zou natuurlijk erg fijn zijn, ik gók ook voor de medespelers, als je kan instellen dat bepaalde voertuigen zoals eerder genoemd (MMT, Zulu, Hondjes?) standaard een groter gebied hebben waardoor je dus niet telkens de ''Maximale afstand voor voertuigen'' moet herinstellen.


    Ik ben benieuwd of mede-spelers dit probleem herkennen en wat zij van mijn idee vinden.

  • Je kan ook gewoon zo als ik doe alles op 400 Km instellen geen enkel probleem.
    Of je stelt de zullu/mmt/hondjes/me in op 400 standaard is er ook geen probleem mijns inziens zo hoef je dit niet in te stellen en scheelt het weer tijd en ruimte voor de instelling.

  • Dat is natuurlijk jou mening. Ik speel graag realistisch en op een maximale afstand van 20km. Dit om te voorkomen dat, als er wat meer meldingen in mijn regio bijv. Amsterdam zijn, er politie - ambulances etc. uit een compleet andere regio moeten komen.


    Daarnaast is, voor zover ik weet, niet mogelijk om de maximale afstand van een specifiek voertuig in te stellen. indien dit wel zo is hoor ik dat heel graag!