• Dus ik en wat vrienden waaren iets te vroeg een team event gestart en nu hebben we iets van 27 heide branden en geen officier van dienst - brandweer,
    is er een manier om die incidenten gewoon af te maken zonder dat wij daar lang over moeten doen
    ik zot te denken dat misschien iemand bij ons team zou kunnen komen en ons helpen als u een ander idee heeft zou dat top zijn


    Alvast bedankt
    Groetjes. Jeroen

  • Dus ik en wat vrienden waaren iets te vroeg een team event gestart en nu hebben we iets van 27 heide branden en geen officier van dienst - brandweer,
    is er een manier om die incidenten gewoon af te maken zonder dat wij daar lang over moeten doen
    ik zot te denken dat misschien iemand bij ons team zou kunnen komen en ons helpen als u een ander idee heeft zou dat top zijn


    Alvast bedankt
    Groetjes. Jeroen

    ik wil gerust even komen helpen hoor

  • Dus ik en wat vrienden waaren iets te vroeg een team event gestart en nu hebben we iets van 27 heide branden en geen officier van dienst - brandweer,
    is er een manier om die incidenten gewoon af te maken zonder dat wij daar lang over moeten doen
    ik zot te denken dat misschien iemand bij ons team zou kunnen komen en ons helpen als u een ander idee heeft zou dat top zijn


    Alvast bedankt
    Groetjes. Jeroen

    Met coins afronden

    Hallo! Ik ben, zoals me naam, Haarlem 112. Actieve en realistische = centralist, en in me vrije tijd ben ik bezig met het spotten van hulpverleningsvoertuigen en op zoek naar incidenten in de stad Haarlem zelf. Meer daarover op mijn YouTube kanaal. (onderaan)


    P2000: Piep piep! Ik moet gaan, groetjes!


    Team: Promeldkamer Nederland/België


    YT: https://www.youtube.com/channel/UC2-Is5iX3m0SyuWRCZBeUlw