Posities door Henk66

    Vannacht ja sorry, door avonddienst en niet direct kunnen slapen zojuist mijn eerste 2 politiebureaus geopend in het gebied waar ik speel , Zuid Limburg . Om alles met straat- en plaatsnaam noemen zou ik er zelf niet uitkomen door het basisteam in Valkenburg bv de 31 Nieuweweg 24 Valkenburg te noemen .
    Graag speel ik zo realistisch mogelijk maar soms moet je een beetje fantasie in dit leuke spel hebben , zo rijden voertuigen soms ook over water om maar wat te noemen.
    Dus als ik een juist districtsnummer zoals Valkenburg 31 schijnt te zijn noem ik mijn eerste noodhulp voertuig van politie daar maar voorelopig gewoon de 31-01 .
    Zijn er inmiddels aanpassingen na ongeveer2 jaar na voornoemd topic verneem ik dat graag als iemand met juiste roepnummers komt.
    Groetjes

    Bij het poppetje van je profiel als je die opent de mogelijkheid tot account bewerken , daar kan je ook je gebruikersnaam aanpassen .
    Ik weet niet of dat onbeperkt kan maar is het proberen waard.
    Mocht ik het fout hebben of volgens de regels niet mogen dat je iemand anders in jou geval je zoontje op hetzelfde account laat spelen dan graag een correctie van iemand van het game team .
    Voor nu succes gewenst.

    Het lijkt mij ook wel een leuk idee om ergens in beeld een melding te krijgen dat je award behaald hebt. Persoonlijk kijk ik minder snel in dat kopje Awards.
    Wat Rangen aangaat hou ik altijd mijn benodigde credits voor in de gaten zeker als de nieuwe rang binnen handbereik begint te komen .