Posities door Chris206

    Ja dat kan kloppen als je nog Halloween meldingen in je lijst hebt staan. Ik ben aan een update aan het werken om die fout(en) op te lossen voor de toekomst.

    De gegevens van de Halloweenmeldingen zijn niet meer van de server op te halen als die zijn afgelopen. Was bij de zomermeldingen ook zo.


    Ieder geval bedankt voor het melden.

    Yes tnx, alles doet het nu weer normaal nu de halloween meldingen weg zijn.

    Kan het zijn dat de scripts ineens niet meer werken ?

    Om te zien naar welke melding voertuigen zijn, zou ik de API elke keer moeten ophalen of een andere pagina van het spel op de achtergrond openen. Dat gaat te veel van de server vragen om constant te kunnen beoordelen of een voertuig naar een teammelding is of naar een eigen melding.

    ok laat dan maar tnx iig dat je hebt willen overwegen 👍👍

    Top geregeld weer Jrh1997 !


    Ik heb eventueel nog een nieuwe suggestie voor je: onder "verberg op de kaart" een optie waarmee je alleen eigen voertuigen die naar meldingen onderweg zijn die met of door de alliantie gedeeld zijn ziet rijden.


    Dus eigen voertuigen die naar niet door of in de alliantie gedeelde meldingen rijden worden dan op de kaart verborgen.


    Dat zou helemaal perfect zijn. Nu moet ik soma alle voertuigen verbergen omdat ik anders door de bomen het bos niet meer zie op de kaart. Dat is jammer want het is toch wel leuk om voertuigen naar gedeelde meldingen te zien rijden.


    Ok groeten!

    Chris.

    Ik ben er een voorstander van omdat het je als admin gereedschap geeft om te kunnen handelen op het moment dat het nodig is. Nu kun je niets en sta je machteloos op dat moment. Het is dan aanvullend op de goede afspraken. Die kun je alleen handhaven als je bij overtreding direct kunt ingrijpen, ipv met je handen op je rug toekijken en dan maar hopen dat iemand op een later moment via dialoog bereid is om het gedrag aan te passen, dan ben je te laat.

    Als ik me niet vergis kun je de eerste zoveel posten die je gebouwd hebt gratis verplaatsen en daarna kost het inderdaad 10 coins. Ik weet alleen even niet meer het exacte getal voor "zoveel".

    Dat ver van realiteit kan kloppen want het spel biedt ruimte voor niet-reeel spelen, lees: niet alles hoeft dus volledig realistisch te zijn in dit spel. Als de optie er wel zou komen dan kunnen de realistische spelers de optie negeren en de niet-realistische of gemengd wel/niet realistische spelers er gebruik van maken. Daarom zou het mooi zijn als de optie er wel komt.

    Ik vind de toevoeging van het automatisch afhandelen van patiënten bij eigen ambulances met een OVD-G erg handig. Het zou mooi zijn als je dit bij je eigen meldingen ook met patiënten van anderen kunt doen.

    Of dat je in ieder geval sowieso de mogelijkheid hebt om patiënten die anderen niet (op tijd) afhandelen naar een ziekenhuis te sturen. Nu moet je wachten tot iemand toevallig online komt en afhandelt.

    Het zou inderdaad handig zijn als een ambu een andere kan overnemen wanneer de eigenaar ervan offline is, net als bij een noodhulp voertuig...

    Ik zat er net aan te denken.
    Zou het misschien handig zijn om binnen het teamsscherm niet een lijst te hebben van de spelers met een verbod om zich aan te melden voor het team.
    En dan dan alle admins (evt. co-admins) deze kunnen zien?

    wij hebben in ons team (de centralisten van Nederland) een besloten topic in het teamforum waar we aantekeningen met elkaar bijhouden op allerlei gebieden, alleen de co-admins en admins kunnen die zien.

    Ik denk niet dat dit een hele goede oplossing is. Je zult dan hele goede beveiligingen in moeten bouwen om misbruik van een dergelijke functie te voorkomen.


    Als mijn lijst meldingen mij niet uit komt qua grote meldingen kan ik even mijn lijst reseten en opnieuw vol laten lopen op de achtergrond.

    hoe doe je dat, de lijst resetten?

    Ik ben persoonlijk geen voorstander van het toevoegen van eenheden die geen eerstelijns noodhulp funtie hebben zoals VOA, brandonderzoek, schouwarts etc. Naar mijn mening leiden die af van de essentie van het spel. Maar ik kan begrijpen dat anderen het misschien wel leuk vinden. Het zou mooi zijn als spelers dan in de meldkamer instellingen de verschillende tweedelijns opties aan of uit kunnen zetten qua of ze voor een melding nodig zijn.