Kleine aanvulling: bij de compagnie heb je dan nog een compagniescommandant er bij (commissaris van politie qua rang).
Posities door Chris206
-
-
Daar staat in dat de gemeente de opdracht kreeg terwijl brandweer en politie hielpen. Dat betekent nog niet dat ze door de meldkamer aangestuurd worden het zal eerder op verzoek van de burgemeester geweest zijn.
Goeie observatie, in dat geval zou de alarmeringsboodschap dan kunnen zijn "assistentie bij opvang vluchtelingen".
-
Misschien ter aanvulling nog goed om te weten dat de meldkamers op verzoek van de veiligheidsregio (OvD-BZ of LC) de brandweer etc. alarmeren om snel een crisisnoodopvang locatie in te richten, zodoende de relevantie voor dit spel, Zie bv:
https://www.rtvzaanstreek.nl/v…-voor/nieuws/item?1184720 -
Gezien de actuele situatie waarin de veiligheidsregio's moeten gaan zorgen voor vluchtelingen opvang zou ik een incident of evenement suggestie willen doen "vluchtelingen opvang" en "vluchtelingen opvang (groot).
En koppelen aan POI sporthal of kantoorgebouw.
Voertuigen bv. 2xTS, 1x HV, 1x OvD-B, 1x HOVD-B, 4x politie noodhulp, 2x ambulance, 1x OvD-G
Bij "groot" meer politie noodhulp en meer ambulances.
Evt zou in het verlengde van reguliere incidenten nog iets vergelijkbaars kunnen zijn "opvang en verzorging" (in de praktijk het zelfde proces in een andere context).
-
-
Dat is wat ik probeer uit te leggen, je selecteert een DPA, geen TS. Dus de negeer optie vervalt, omdat je geen TS selecteert, maar een DPA waar zelf een trekkend voertuig bij gezocht wordt.
Yes kan ik volgen Cahjo maar als ik de TS op negeren zet dan zou het spel dat toch niet moeten laten vervallen is mijn gedachte? waarom zet ik hem anders op negeren zeg maar. Dus dan zou het spel een van de voertuigen moeten kiezen die niet op negeren staan in dezelfde kazerne. Wat heeft het anders nog voor zin om een negeer optie te hebben zeg maar.....
-
Waar zet ik in het spel de verspreidingen aan danwel uit ?
-
Wat Fire-Ard zegt inderdaad, het voertuig wat getrokken moet worden, kijkt niet naar de inzetvoorstellen. Dus als jij een MSA, DPA of WOA selecteert, kijkt het spel naar welk voertuig er beschikbaar is. Mocht je een knop 1 TS hebben in je inzetvoorstellen en daar desbetreffende voertuig op negeren hebben staan, dan zal deze nooit geselecteerd worden. Echter selecteer je nu een ander voertuig en valt de negeer optie weg.
Punt is dat ik een knop 1 DPA heb en daar op druk, vervolgens selecteert het spel zelf een TS als trekkend voertuig dat in de instellingen op negeren staat, en in mijn optiek dus niet door het spel geselecteerd zou moeten worden.....
-
Tnx Fire-Ard dit zijn goede alternatieven inderdaad, eigenlijk zou het zo moeten zijn dat negeren betekent dat het voertuig niet geselecteerd wordt, maar kennelijk is dat niet zo geprogrammeerd.
-
Als ik een los pompvoertuig alarmeer dat een willekeurig trekkend voertuig kiest, dan gebruikt het spel soms een trekkend voertuig dat staat ingesteld op in de inzetvoorstellen negeren. In mijn optiek zou dat niet moeten kunnen, althans dat is de essentie van dat negeren toch ? ik heb bv een brandweerpeloton (4 TS en 1 OvD) in een kazerne in zijn geheel op negeren staan omdat ik dat als peloton handmatig wil inzetten, nu kan dat niet omdat een pompvoertuig een TS die op negeren staat kiest als trekkend voertuig en dan kan ik het totale peloton niet alarmeren/inzetten.
-
Rijnsburg WTS 500 16-1560
Stolwijk WTS 500 16-3261
Boskoop WTS 500 16-1562Is Boskoop niet 16-2262 ? i.v.m. Boskoop is Alphen ad Rijn ?
-
Ik heb een gebouwencomplex gemaakt maar die zie ik nu niet op de kaart en ook zijn de gebouwen uit mijn gebouwenlijst verdwenen, iemand ervaring hiermee / tips?
-
Ja automatisch wegsturen van voertuigen met arrestanten zou mooi zijn, gewoon naar het dichtstbijzijnde, dus ongeacht of het dan een team cellencomplex is of van een individuele speler die hem open gesteld heeft in het team. Dan met dezelfde opties als die je bij de OVD-G kan instellen bv alleen naar een gratis of juist niet gratis locatie etc.
-
Ik heb mijn DPA's ingesteld staan met trekkend voertuig willekeurig kiezen en met in de inzetvoorstellen negeren. Nu zag ik bij toeval dat de DPA die onderweg was naar een melding getrokken werd door een ander voertuig dat ook de instelling in de inzetvoorstellen negeren heeft, terwijl ik dat voertuig niet handmatig gekozen had als trekkend voertuig. Mogelijk zou hier een bug kunnen zitten nog. In beginsel zou mijn DPA nadat ik die handmatig gealarmeerd heb, getrokken moeten worden door een willekeurig voertuig uit dezelfde kazerne die niet de instelling heeft "in de inzetvoorstellen negeren" schat ik zo in.
-
Meldingen generatie doet het nu weer, maar heeft er toch wel een tijdje uit gelegen.
-
Nadat meldingen afgewerkt zijn genereert het spel geen nieuwe meldingen meer. Heb de inzetsnelheid op turbo staan, dus elke 20 seconden zou er een nieuwe melding gegenereerd moeten worden.
-
Ik kom er ook niet in, server fehler inderdaad.
-
- Welk besturingssysteem en welke browser wordt er gebruikt?
Windows 10 met chrome als browser
- Loopt het hele spel vast(reageert de hele pagina ook niet meer)?Nee
- Als dit niet het geval is: laden de pagina's erg traag? Als voertuigen of missies niet worden bijgewerkt, kan dit dan worden verholpen door de pagina opnieuw te laden?Herladen van de pagina met de volgende missie na alarmeren eenheden verloopt erg traag, duurt seconden lang.
-
EMC heeft een helideck, maar de trauma heli staat overdag daar en buiten kantooruren op Rotterdam Airport als ik me niet vergis.
-
Ik heb nog een paar suggesties voor uitbreiding van strand/kust scenario's (preciese aantallen ntb door de mensen van content):
Melding: Kwallenplaag
Uitbereiding: Kwallenplaag (groot)
Benodigd: KHV 2x, DAT RB 2x.
Slachtoffers: Ambulance of RR 2x (bij uitbreiding naar groot: ambulance 8x + OvD-G 1x, politie noodhulp 4x)
Credits: 1200 (groot: 2400)
Melding: Verontreiniging strand
Uitbereiding: Verontreiniging strand (chemicaliën) (uitbreiding met TS4x, OvD-B 4x, HoVD-B 1x, AGS 1x, HV 1x, OvD-P 1x, politie noodhulp 6x)
Benodigd: Politie noodhulp 2x, KHV 1x, DAT RB 1x
Slachtoffers: 2x ambulance (bij uitbreiding naar chemicaliën 10x ambulance, 1x OvD-G)
Credits: 2000 (chemicalien: 4500)
Melding: Aanvaring op zee
Uitbereiding: Aanvaring op zee (groot)
Benodigd: Politie noodhulp 2x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 1x; (bij uitbreiding politie noodhulp 8x, OvD-P 1x, Politiehelicopter 1x, KHV3x, DAT RB 3x, BA RB 6x)
Slachtoffers: 1x ambulance (bij uitbreiding 25 ambulances, 1x OvD-G, MMT kans 15%)
Credits: 2200 (groot: 5100)
Melding: Begeleiden sportevenement op het strand
Uitbereiding: (geen, ivm gepland evenement)
Benodigd: Politie noodhulp 8x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 2x;
Slachtoffers: 1x ambulance
Credits: 3500
Duur: 3 uur
Melding: Dancefeest/beachparty
Uitbereiding: Dancefeest/beachparty (groot)
Benodigd: Politie noodhulp 16x, OvD-P 1x, KHV 1x, DAT RB 1x BA RB 2x; (bij uitbreiding: zelfde + ME Flex 9x, ME commandant 1x, KHV 2x)
Slachtoffers: 1x ambulance
Credits: 3500 (groot: 5600)