Posities door Minsev

    Geen idee of deze vraag als is gesteld, maar hierbij:


    Is het mogelijk om bij ziekenhuizen iets van een timer te zetten om aan te geven hoelang het nog duurt voor er een patient wordt ontslagen?
    Zoiets als bij opleidingen en uitbouwen bijvoorbeeld.


    Zo kan je zien hoelang het nog duurt voor er weer ruimte komt om een patient te ontslaan, indien het ziekenhuis vol ligt.

    Aangezien we in IJmuiden een behoorlijk sluizencomplex hebben, lijkt het me leuk om hier wat meer mee te doen.
    Ik heb de suggestie-lijsten bekeken en volgens mij is deze POI Sluis suggestie er nog niet.
    Dit is natuurlijk niet alleen voor Kennemerland, er zijn meer sluizen in Nederland


    Dit zou natuurlijk goed uitgewerkt kunnen worden. Er zouden ook meerdere incidenten aan gekoppeld kunnen worden (persoon te water, botsing met sluisdeur bijvoorbeeld).
    Ook zou dit een mooie aanvulling kunnen zijn voor incidenten met waterongevallen, maar ook de "normale" incidenten kunnen hier plaatsvinden uiteraard.


    Ik hoor graag wat anderen hierover denken.

    Een POI voor een flatgebouw lijkt me ook wel wat.
    Ik had al een paar keer een brand in een flatgebouw, waar totaal geen flat stond (één keer zelfs in het midden van het noordzeekanaal xD).
    De melding "Liftopsluiting" zou ook op de POI kantoorgebouw kunnen komen, aangezien de meeste kantoorgebouwen een lift hebben.

    Ik heb nog een keer gekeken naar mijn POI's en het blijkt dat ik een aantal van de 'marktplein' POI's niet goed had geplaatst -.-'
    Hierdoor kwam de melding 'Open dag' dus niet waar ik verwachtte.

    @thijmen1210 Ik snap wat je bedoeld met het aanmaken van een POI. Ik heb er ondertussen al veel geplaatst :)
    Er zit alleen nog geen plein bij.


    Het gaat mij er meer om dat de melding 'Open dag' dan niet random ergens komt, maar specifiek op een van deze POI locaties.
    Nu kan deze melding over komen.



    Voor een Tijdsmelding kan je geen POI maken die word random geplaatst door het spel zelf.
    Tijdsmeldingen zijn onder andere: Open dag klein of groot,Voetbalwedstrijd,Ontruiming kraakpand,enz, enz.


    Voor de gewone meldingen kan je wel een POI maken.

    @michel_1 Ik begrijp het. Bedankt voor je opheldering.

    Ik heb nu een aantal keer de missie 'open dag - klein' gedaan.
    Is het een idee om dit (open dag - klein en/of groot) op een kazerne o.i.d. plaats te laten vinden?
    Daar zou je realistisch gezien ook eerder een open dag verwachten.


    Of is het mogelijk om een extra POI te plaatsen, 'Plein' of zoiets waar deze meldingen kunnen komen.
    Op die manier moeten de voertuigen nog wel er naar toe rijden.


    Nu kreeg ik deze melding in een straatje waar je net met een auto doorheen kan.
    Laat staan dat je daar 3 (of meer) grote voertuigen neer zou zetten xD

    Hier de registratie en callsigns van de politiehelikopters.
    Ik weet niet precies waar ik deze moet plaatsen, maar aangezien deze landelijk gebruikt dacht ik om ze hier te plaatsen:


    Eurocopters EC135
    POLICE01 = PH-PXA
    POLICE02 = PH-PXB
    POLICE03 = PH-PXC
    POLICE04 = PH-PXD
    POLICE05 = PH-PXE
    POLICE06 = PH-PXF


    AgustaWestlands AW139
    POLICE25 = PH-PXY
    POLICE26 = PH-PXZ

    Misschien een rare vraag, maar staan de 'regionale' voertuigen verdeeld gestationeerd?
    Ik probeer het zoveel mogelijk realistisch neer te zetten, maar ik kan niet zo snel terug vinden waar deze staan.


    En weet iemand toevallig welke CT's de huidige zijn op schiphol (4x4, 6x6 of 8x8)?
    De nieuwe CT's worden 3x Rosenbauer 'NewPanther' (6x6) en 13x Rosenbauer 'NewPanther' (8x8).
    In ieder geval volgens https://www.brandweervoertuige…e.nl/korpsen.php?korps=16

    Ik had een vraag gesteld over het verschil tussen de ts/tst/tst-nbb.
    Hier kreeg een snel antwoord op terug dat dit (qua naam) eigenlijk alleen voor realisme is en de voertuigen dezelfde functie hebben.


    Mijn idee is het volgende:


    Voor bepaalde missies een verschil maken tussen de TS, TST en TST-NBB.
    Zoals een bosbrand bijvoorbeeld. Dit wordt dan sneller opgelost als je een TST stuurt ipv een TS.
    En een heidebrand gaat sneller met een TST-NBB ipv een TST of een TS.


    Ik zou graag horen hoe anderen hier over denken.

    Hallo,


    Ik ben redelijk nieuw bij dit spel en heb het forum ondertussen enigzins doorgelezen, maar ik kon mijn vraag niet vinden.


    Ik vraag mij het volgende af:


    Is er een verschil tussen de TS, TST en TST-NBB voor bepaalde missies.
    Zoals een bosbrand bijvoorbeeld. Wordt dit sneller opgelost als je een TST stuurt ipv een TS?
    En een heidebrand gaat sneller met een TST-NBB ipv een TST of een TS.


    Of werken ze allemaal hetzelfde en is het meer de naam voor realisme?