Posities door Bakingdutchman

    Wacht nog even, dan vind je de posten al duur genoeg om de laatste 2 suggesties te schrappen :P


    Ik denk dat die eerste ook niet zo'n goed idee is. Het is leuk, maar je teamspelers moeten dan wel blijven spelen. Daarnaast kan je in veel team toch wel snel credits verdienen en heeft het dus ook niet zo veel zin.

    Je kan misschien wel de teamkas gebruiken als bank🤔 maar ik zou niet weten wat je überhaupt verder kan doen met de teamkas (ben geen penningmeester)

    In ons team lopen we er al tegen aan dst de teamkas een beetje overbodig wordt, want overal waar onze posten staan staat al iets🤔

    Die twee regio's worden gecovered foor Lifeliner 3.

    'T gaat niet over de lifeliners dat staat er toch😂

    06 - Roepnummeroverzicht Ambulance Noord- en Oost-Gelderland (06)

    Heb je de problemen de laatste dagen nog vaker ervaren. Of is het inmiddels correct verholpen

    Het is nu verholpen😉 heb beide AV's uit m'n inzetvoorstellen gehaald zodat ik ze niet per ongeluk weer kan vast zetten.


    Schijnbaar had het er mee te maken dat ik bij de afhandeling van de arrestanten de noodhulpen te snel had weg gestuurd waar door ze bleven staan... Ik weet niet of dit klopt maar dat gevoel heb ik ervaren na die 2x😅😂

    Hey Sem, het is mogelijk, maar dan wel met OOV striping. Mocht je de BZK willen, dan moet ik eerst een nieuwe B klasse maken.

    Het verschil zijn de bredere strepen toch (ben niet heel bekend met de benamingen😅)

    Maak het momenteel zo makkelijk voor jezelf met de oov striping. Dat is ongeveer het zelfde als wat er op die opel zit toch?😅😄😉

    Eerst open je de inzet, daarna moet je het onderdeel aanwezige voertuigen uitbreiden omdat het standaard maar 5 voertuigen toont. Dan moet je het voertuig met status 7 zoeken en openen. Dan kun je hem wegsturen. Om nog meer meer patienten weg te sturen moet je dan eerst teug naar het menu en dan terug beginnen bij stap 1: de inzet openen.

    Stel je voor dat je dat 5 keer moet doen, ben je toch zeker effe bezig.

    Sinds de komst van automatische patientensturing via de ovd-g is het gelukkig verlaagd, maar toch is het nog geregeld nodig.

    Ook is het fout te zeggen dat je ze voltooid. Door ze weg te sturen worden die patienten gewoon niet meer getransporteerd en verdiend de spelers wiens ambu's het zijn er dus geen transport aan. Eens spelers dit weten doen ze zeker meer moeite heb ik ook al gemerkt.

    Ja ik had m'n bericht weer kunnen weg gooien eigenlijk.. net een paar team inzetten gehad waarbij iedereen offline was en iedereen had alleen ambu's gestuurd zonder ovd-g😅😂 En ik gebruik voornamelijk de app wat volgens mij erger is dan via de browser 😅😂

    Wat betreft de app kan ik ermee leven als ik POI's moet aanmaken via de laptop. Als de meldingen maar binnenkomen :thumbsup:

    Hoezo moet je ze via de laptop aanmaken? Je kan ze via bijna dezelfde weg plaatsen als gebouwen🤔😅

    Of is dat nog steeds gebugged?

    Voor mijn beeldvorming.
    Heb je gebouwen gekoppeld aan een meldkamer?

    Zo ja, staat hier de optie "Eigen inzetbereik" aan.

    Zo ja, als je op het statustieken blad kijkt. Komt het totaal van de posten voldoende uit. om de melding te kunnen genereren?

    Moet je je posten echt bij een meldkamer voegen om überhaupt speciale meldingen te krijgen? In het mogelijke incidenten scherm staat ook een kopje (volgens mij) "zonder meldkamer"

    Ja wat jij ook al zegt toen CreditCollect het bericht aangepast had was ik het kwijt waar het overgaat.

    [/sarcasm on] Oh werkt het zo.... Dat wist ik niet... Bedankt voor de uitleg..... [/sarcasm off]

    Het probleem is dat ze de basisregels van het team al niet eens lezen!

    Nee dat is leuk leg je het uit aan iemand die je niet kent en je gaat er van uit dat er ook nog andere mensen dit lezen die dat niet weten. Krijg zo'n soort antwoord🤨😑

    Als ze het niet lezen verwijs je ze er maar naar in de chat goed🤔 Je kan ze niet verplichten en anders gooi je ze maar uit het team😉🤔


    Je kan ook degene die je zich aanmeld ondervragen of hij/zij alles heeft doorgenomen🤔 misschien krijg je dan nog wat terug


    (Ja sorry ik weet niet zo goed wat ik met dat bericht van je moet doen)

    Wat denk je dat er gebeurt als je aan een nieuwe speler eerst even een handleiding voorlegt die gelijk is aan een wetboek qua grootte.

    Uiteraard bij 95 - 99% : leest het niet of stopt met het spel....

    Ik sluit me hierbij aan ook omdat ik dit zelf heb ervaren. Ik ben namelijk samen met veel andere spelers gewoon begonnen met spelen en d.m.v. dat ben ik er eigenlijk gewoon achtergekomen hoe alles werkt. (Met hulp van vrienden, team en natuurlijk Google maps😄)


    Je kunt niet elke speler verplichten de handleiding of "wetboek" (zoals Jhr1997 het noemde) te lezen voordat hij of zij begint met het spel. De lol is er dan direct af of de verwachting wordt te serieus.


    Het is een spel wat wel eens waar gebasseerd is op wat er in het echt gebeurd. Daarnaast volgen de meeste speler die het spel al een tijdje spelen ook dit forum, het blog/facebook en hebben wel een keer de handleiding gelezen😉


    Ik ben wel een voorstander voor tutorials, dit zou sommige dingen in het spel verduidelijk zoals de kans op bepaalde meldingen, hoe je het beste kunt beginnen, of waar bepaalde benamingen voor staan als: Inzetvoorstellen, voertuig statussen, spraak aanvragen voor ambu of politie, etc.


    "En zoals we nu al heel veel zien in het team, slagen teamleden er al niet eens in om even simpel de regels door te lezen. Laat staan dat ze de uitleg op diverse fora gaan lezen."

    Misschien kun je in het "Nieuws" topic in het team iets kunnen zetten als: "welkom in ons team! Zou je in ons forum je zelf kunnen voorstellen? En ook je onze regels alvorens even kunnen lezen?"


    Als het goed is -wanneer je nieuw bent in een team- gaat de knop "Team" groen knipperen. Wat vaak voor hopelijk de meeste mensen betekent "oh ik heb een melding gekregen"

    De nieuwe dingen staan in het groen en zijn dus ook makkelijk te vinden😉