Posities door Bakingdutchman

    En nog een dingetje je kan het personeel van de brandweer kazerne overnemen. Dus niet hetzelfde als bij een mmt standplaats dat je niks kan overnemen van een andere post dan een mmt post.


    Onder dankzegging aan Bakingdutchman wil ik graag ook nog toevoegen voor de anderen die zoeken:

    Bij aanschaf van een post heeft die post direct 4 personeelsleden, die nog opgeleid moeten worden.


    De uitbereidingen hebben ook andere kosten dan "normaal"

    • Level 0 start je mee, daarmee heb je één parkeerplek
    • Level 1 kost 10.000 en geeft een extra parkeerplek
    • Level 2 kost 25.000
    • Level 3 kost 50.000
    • Level 4 kost 75.000
    • Level 5 - 9 kosten 100.000 per plek
    • Level 10 -14 kosten 150.000 per plek
    • Level 15 - 20 kosten 200.000 per plek

    Ja dat stukje met de kosten zag ik later maar thanks

    Hi allen,


    Na er een tijdje tussenuit te zijn geweest, ben ik weer van plan wat actiever MKS te spelen.
    Ik zag de update waarin de reddingsbrigade (KNRM/KNBRD) is toegevoegd, waarbij er een nieuw gebouw is (500.000 credits) en 3 nieuwe voertuigen.
    Echter vroeg ik me af:

    • Wat zijn de kosten van de voertuigen?
    • Hoeveel personeel is er nodig per voertuig?
    • Hoeveel voertuigen kan je plaatsen, is het een zelfde systeem als bij de brandweer posten waar je 1 voertuig kunt plaatsen en dan uitbereiden voor meer?
    • Moet je ook voor de BA-RB een extra uitbereiding hebben, zoals bij de brandweer, of kan je die direct op een parkeerplaats zetten?

    Bij voorbaat dank!

    Hoii welkom terug!


    1. Voertuigkosten:

    DAT-RB (Dienstauto Terreinwaardig - Reddingsbrigade)7.500 credits
    KHV (Kusthulpverleningsvoertuig)8.000 credits
    BA-RB (Bootaanhanger Reddingsbrigade) 5.000 credits


    Voor de BA-RB heb je natuurlijk een trekkend voertuig hebben dat moet een DAT-RB of een KHV zijn.


    (Punt 4) hier heb je geen extra uitbreiding voor te hebben ;).


    2. Personeel:

    Voertuig:Aantal inzittendeopleiding
    DAT-RBmin. 2 | max. 4Waterredding
    KHVmin. 2 | max. 6Waterredding
    BA-RBmax. 0 Waterredding

    Opleiding Waterredding is te vinden bij de Brandweer academie en duurt 3 dagen.


    3. Parkeerplaatsen:

    Als je de post bouwt krijg je 1 gratis parkeerplek nadat je hem gebouwd hebt, hier kan je uit alle voertuigen kiezen.


    Je kan de post upgraden tot lvl 20 dus dat zijn als het goed is 21 voertuigen die je er kwijt kan.


    POI voor meldingen:

    Strand

    Duinen

    Strandopgang



    Tot slot:

    Als er iets niet duidelijk is kan je dat altijd vragen. Ook als er iets niet klopt aan deze uitleg.


    Graag gedaan!

    De DA-RB kun je wel inzetten als WOA,


    De standvoertuigen kun je niet inzetten als WO.

    Is dat het probleem wat je ervaart of werkt het inzetten van de bootaanhanger soms niet?

    Nee de boot werkt wel altijd, het is niet echt een probleem😂 het is wel logisch ergens dat de wo taken niet overgenomen kunnen worden door een rb voertuig😉


    Wel een ander vraagje: kan je de KHV ook gewoon als hv gebruiken buiten reddingsbrigade meldingen?

    Tja je kan wel veel POI'S er neer zetten voor de water redding en gebouwen ervan. Als je geen meldingen krijg om de wagens weg te sturen dan heb je ook niks aan de poi's en de gebouwen. Er zijn 17 meldingen toe gevoeg voor 2 weken terug en ook het gebouw. Het lijkt net dat ze de meldingen niet vrij hebben gegeven. En wij maar wachten tot ze komen en dat al 2 weken.

    Ik heb momenteel 2 gebouwen (3e komt eraan) elk 4 wagens, ze zitten verspreid dus niet in de zelfde stad of VR. Heb wel poi's toegevoegd niet zoveel als hierboven overigens😂😅

    Maar heb geen melding gehad, wel van wo (daar stuur ze nu ook heen maar dat werkt helaas niet altijd...)


    Het lijkt erop dat we gewoon moeten wachten tot ze komen. Een beetje geduld, want ze kunnen niet alle problemen in 1 keer fixen (helaas😅)

    T...ing dat zijn nog eens een poi's😅🤯

    Ten eerste is er voor dit soort kleine vraagjes het topic

    Verzameltopic voor alle korte/snelle vragen en antwoorden!

    Daarnaast gaat het niet alleen om een fietser, maar ook om het voertuig dat hem heeft aangereden. Als dat een vrachtwagen is dan zijn 2 TS'en wel logisch. Overigens ben ik vanuit het realistisch oogpunt wel een voorstander van om de OVD-B standaard te maken. Een OVD-B wordt altijd meegestuurd als er 1 TS nodig is en een patiënt is.

    Wees blij dat het de zelfde map staat als de verzameltopic voor alle vragen🤔 had ook op een gekkere plek kunnen staan.

    Ook erg representatief.... 16 stemmers.... Probleem is dat lang niet iedereen op het forum zit, misschien niet alles leest en misschien wel niet gewoon stemt.....
    Ook zijn deze stemmingen zeer makkelijk te manipuleren.
    Dus zo een poll.... dat zegt me niet veel.

    Ik laat de beoordeling wel over aan het gameteam.

    Al een keer het Duitse forum gezien? Dat staat namelijk vol ermee, ze gebruiken daarnaast veel opsommingsfunctie met bijv. de voertuigen.


    Dat ziet er gewoon goed georganiseerd uit en hier is dat niet altijd even zo duidelijk...

    Misschien een leuke toevoeging om de EOD in combi met iets van kmar in het spel te krijgen? Hoor graag wat anderen hier van vinden!

    Dit soort polls moeten meer op dit forum komen 🤔 maakt het een stuk sneller om te zien wat anderen ervan vinden.

    als je 25 gebouwen van politie, brandweer of ambu hebt. Wordt het indd duurder, maar dan kan je juist de posten die je hebt upgraden. Dan verdien je uiteindelijk steeds meer en vallen de prijzen van nieuwe gebouwen ook wel weer mee😉.

    het klopt toch dat je het niet moet verwachten dat ze het snel oplossen als ze aan het spel bezig zijn dus wat is er verkeerd aan

    Het gaat gewoon om de manier van hoe je het zegt😉 Je hoefde de opmerking niet per se te maken, want ze doen juist erg goed hun best om alles goed en leuk te maken voor iedereen.


    Soms duurt het gewoon iets langer dan anders, daar moet je gewoon met dealen maat😉

    Echt een opmerking waar we wat mee kunnen. We doen ons best om alles te regelen, blijkbaar voor een deel van de spelers niet snel genoeg. Mocht je excuses willen, dan hierbij. Voor de rest, zul je moeten wachten inderdaad.

    Tis ook echt zo'n reactie waar je op zit te wachten als je alle dagen bezig bent met de ontwikkeling op en rond het spel. Jullie geven veel updates en soms kan niet alles tegelijk.


    Eerlijk gezegd vind ik het eerlijker dat wij sorry zeggen voor de opmerking😉 gezien jullie al heel veel voor ons doen om het spel leuk te houden, dus hierbij van mijn kant sorry😉