Posities door Jrh1997

    Ik sluit mij volledig bij het bericht van Thijmen aan. Ze luisteren niet alleen niet naar andere landen, maar op het Duitse forum komen dezelfde problemen voor zonder enig antwoord vanuit de ontwikkelaar.


    Alle landen werken op dezelfde server en dan moet dat wel stabiel zijn of flink uitgebreid worden. In ieder geval zou dit gecommuniceerd moeten worden wanneer zij verwachten dit te kunnen verbeteren.


    Het is niet acceptabel dat er nog meer landen bijkomen, maar de huidige landen en spelers niet voldoende stabiliteit kunnen bieden.


    Ik hoop dat jullie enige ingang bij de ontwikkelaars kunnen krijgen over dit punt.

    Er is pasgeleden een hele leuke update geweest, namelijk spelen zonder account. Zo'n prachtige grote knop "Nu spelen".


    Er waren altijd al veel spelers die begonnen en binnen 2 dagen er mee stopten, maar nu krijgen wij veel aanmeldingen van spelers met zo'n willekeurige gebruikersnaam.
    Waarom is deze functie toegevoegd? Ik zie er totaal geen voordelen van, maar alleen de nadelen voor de teams.


    Anders is het misschien een idee om de aanmelding bij een team te blokkeren totdat je het account geregistreerd hebt?

    Ik was er al bang voor dat jullie nauwelijks op de hoogte gehouden worden. Het lag in het topje van mijn vingers om het te vragen.


    Ik weet dat jullie er verder niets aan kunnen doen, maar als dit zo door blijft gaan, wordt het spel er niet leuker op.
    Ik was er bij de overname al bang voor dat het commerciëler ging worden en dat is door dit soort dingen goed te merken. Snel geld willen verdienen door meer versies te maken en veel nieuwe spelers aantrekken, maar niet over de benodigde servercapaciteit te beschikken. Ik heb er bedrijven van in de financiële problemen zien komen door een ineens dalende inkomstenstroom.

    De suggestie waar dit in behandeld is goedgekeurd, maar ook voltooid, omdat de pushmelding is toegevoegd ( grote inzet) FO-007


    Er zou een optie moeten komen om dit uit te zetten los van de meldingen van de grote inzetten.

    We krijgen bij een nieuwe grote inzet een pushmelding.


    Maar nou missen wij in ons team vooral de pushmelding bij een privébericht/mail of chatbericht waar je in genoemd bent. Dat je niet van elke status een bericht krijgt kan ik begrijpen, aangezien sommige spelers dan helemaal gek worden.


    Wat vinden anderen hiervan?

    Zijn er problemen bekend?


    - Als wagens aankomen duurt het erg lang, voordat ze werkelijk gezien worden als aanwezig. Loopt al op tot 2-3 minuten
    - Bij onze grote inzet duurde het erg lang voordat de balk met nog benodigde wagens zichtbaar werd +- 5 minuten na aankomst van de eerste wagen.


    Dit is bij meerdere spelers in ons team zo.


    EDIT 20:11: Vertraging in de meldingen loopt nu al op tot 8-10 minuten

    Het huidige rode jasje is na 3 maanden.


    Ik zou willen voorstellen om in de ledenlijst voor de admins een kolom toe te voegen "dagen geleden voor het laatst online". in de afgelopen 24 online geweest is 0, en zo verder berekend. Wij houden nu bijvoorbeeld 2 weken aan, maar elk team kan met deze functie dan zelf bepalen hoe lang die de inactieve leden behoud.


    De functie dat inactieve leden automatisch uit een team gaan na 4 maanden is zeker een oplossing voor de spookaccounts die nu in grote teams zitten. Veel nieuwe spelers gaan bij een groot team, maar dan blijkt het team klein te zijn met veel inactieve leden.

    Ik ben het helemaal met je eens. Ik speel ook liever in een kleiner team dat actief is dan een groot team, maar inactief.
    Helaas komt het rode jasje pas na 3 maanden inactief. Wij houden het bij of onze speler actief zijn en na 2 weken inactief gaan ze er uit, dus veel eerder dan dat ze een rood jasje krijgen.


    Maar ik bedoelde meer dat het het aantal niets zegt over of een team groot en actief is. Voor een nieuw lid ziet het er groot uit, maar dat zegt uiteindelijk niets.


    Ze kunnen wel 820 leden hebben maar hoeveel hebben er een rood jasje aan dat weten we dus niet alleen de admin daar.
    Of hoeveel spelen er niet.

    Die 820 leden zeggen helemaal niets. Als wij in ons team niet de inactieve leden hadden verwijderd, zouden wij nu Ruim 400 leden hebben sinds September. De leden die daarvoor zijn verwijderd zijn niet eens meegeteld.


    Laten we iedereen gewoon de vrijheid geven om een team te kiezen. Bijvoorbeeld voor een regio of landelijk, groot of klein en zo heb je meer factoren die uitmaken waarom iemand voor een team kiest.

    De puntentelling is heel simpel. Elke credit die een lid binnen het team behaald is een credit voor het team.
    Doordat er veel teams zijn waar een paar inactieve spelers in zitten en voor de rest leeg zijn, ga je als nieuw team hier snel voorbij.


    De huidige methode is eerlijk, omdat je de credits in die periode mede door dat team hebt gehaald, dus als een speler weg gaat bij een team, blijven de behaalde credits in de ranking bij dat team. Je hebt immers pas 0 credits in je nieuwe team behaald.


    Een groter en actief team zal dus hoger komen in de lijst, dan een inactief team. Die haal je dan vanzelf in.

    Ik heb in de teamchat ook gereageerd, maar hier ook maar voor als anderen hetzelfde hebben.


    Als je op het logo van de post drukt in de postenlijst, dan verberg je alle voertuigen van die post. Als je dan weer op het logo van de post drukt, komen ze weer te voorschijn.

    bij mij werkt het prima. Alleen net iets trager als ik ineens meer dan 200 voertuigen verstuur naar een grote inzet :)

    kan het begrijpen als er 200 voertuigen worden gestuurd ;)



    bij mij werkt het inmiddels weer correct

    Dat is fijn. Hier nog niet. Als ik alle melding beantwoord, valt het niet op tussen de grote aantallen, maar als ik een losse melding alarmeer en die volg zie ik nog een vertraging van 30-45 seconden tussen het moment van aankomen en het starten van de melding.


    Edit: hier nu ook weer normaal.

    @Cahjo al gedaan. is altijd het eerst wat ik doe als het iets trager wordt. Maar het werkt wel, maar bijvoorbeeld een melding met 1 ambulance. Ambulance komt aan, maar melding blijft geel. Na een tijdje zie je ook pas de status van de ambulance die aan komt en dan wordt de melding ook groen en gaat het balkje bij de patient lopen.


    Dus het werkt wel, maar er zit een vertraging in.

    Apart dat er een windows logo bij bij de downloads staat.
    lijkt wel of er een schijf wordt gedownload.


    Op welke knop druk je als deze fout op treed?
    Heb je nog andere knoppen ingedrukt?


    Vind het een aparte bug, nog nooit meegemaakt.

    Windowslogo bij een download staat bij bestanden zonder extensie. Op mijn werk zie ik regelmatig pdf bestanden waar ik zelf nog .pdf achter moet zetten om ze te kunnen openen.

    Er zit een foutje in de melding brand bij ziekenhuis.
    Bij de melding wordt geen ziekenhuisafdeling genoemd. Deze zou dan bij spraakaanvraag als "niet nodig" moeten staan. Momenteel geeft de spraakaanvraag aan dat ik de benodigde afdeling niet heb en daardoor krijg je een lagere opbrengst voor het vervoer.