Posities door Jrh1997

    Ja, ga ik noteren. Op naar fout nummer 4 :whistling:

    Bedankt voor het noteren. Ook bedankt voor jullie inzet voor ons!



    dus ik moet er 9 opgeleide mensen in steken wat ik eigenlijk fel f*cking veel vind

    Nee je kan per voertuig personeel toewijzen. Andere knop dan de instellingen. Daar selecteer je welk personeel in deze wagen gaat. Personeel dat niet is toegewezen gaat met andere wagens mee. Als je zorgt dat je OR personeel op die post is toegewezen aan de verschillende wagens, dan hoef je niet het maximale personeel aan te passen. Dus je kan aan alle OR voertuigen 5 OR-personeel toewijzen, dan heb je de instellingen eigenlijk hetzelfde.
    Zie: https://prnt.sc/s5u0pd voor de knop. Die 9 is alleen het maximale wat mee kan in het voertuig , het moet niet.

    Nou nou, het wordt steeds interessanter. 8|
    Gaan we ook maar even melden aan Duitsland, want het begint toch vreemd te worden allemaal


    Edit: Voor mijn informatie... De voertuigen op de tweede screen zijn de gekochte voertuigen en die op de 1e de "automatisch toegewezen" voertuigen?

    Ja die op de tweede screen zijn de werkelijk toegewezen en ook gekochte voertuigen.

    Top, dank je voor de info. Even getest bij mij en de fout gevonden.
    Je hebt het maximale aantal personeel op 5 gezet en daarna opgeslagen.
    Als ik dat doe selecteert de A&U die PM-OR ook niet meer. I.p.v. maximale personeel instellen kan je ook personeel toewijzen. Dat kan een tijdelijke oplossing zijn voor je probleem. Enige is dat je dus de PM-OR moet verwijderen om het weer goed te krijgen.


    @Data kan je dit bij het probleem er bij noteren? Het gaat dus niet alleen om de naam bewerken, maar ook andere bewerkingen van het voertuig zorgen dat het niet meer werkt.

    Nu is mijn kennis van PC's en Servers wat beperkt. Maar opgeslagen AUR kosten wel degelijk capaciteit van de server. Want waar moet die ze anders vandaan halen.

    Opgeslagen A&U kost opslagcapaciteit. Dit is iets anders dan de capaciteit van de server om soepel te kunnen blijven spelen.

    Oke, maar die paar meldingen verwijderen en opnieuw importeren kost toch niet veel moeite? Als je een paar meldingen importeert kost het ook niet veel van de server.
    Opgeslagen A&U kost ook geen server capacitieit. Het enige dat de server capaciteit kost is het laden bij de meldingen. En dat blijft.


    De vergelijking die je maakt met de foto's, kan niet bij A&U. Foto's kan je naast de verzameling ook bij een specifieke voertuig of bij een specifiek gebouw toepassen.
    A&U kan je niet ergens specifiek toepassen. Als je een verzameling in het spel toepast, kan je niet die verzameling specifiek aanpassen en later weer een update van de originele verzameling pakken. .


    De techniek achter A&U en foto's is dus totaal anders.

    Ik gebruik die ook, maar ik maak ze zelf nog specifiek op mijn voertuigen. En je kan er nog extra regels toevoegen e.d.


    Het helemaal verwijderen is ook nergens voor nodig. Je selecteert bij het importeren alleen de nieuwe en klaar ben je.
    De nieuwste staan helemaal onderaan.

    Ja dat is toch precies wat ik al beschreef.
    Als dit niet zo is, dan is het een fout en zou je dit hier kunnen melden met screenshot van het aantal posten en het aantal meldingen.

    Nee, dan krijg je 3 meldingen bij 2 bureaus. Het gaat om het grootste aantal posten dat je hebt.


    Dus heb je 5 opkomstbureaus, 0 kazernes en 0 ambulanceposten, dan zou je 5 opkomstbureaus + 1 = 6 meldingen krijgen.
    Dat heb ik in mijn vorige bericht ook uitgelegd.


    Dit is het systeem erachter en als dit niet gebeurt, zou het dus een fout zijn.

    Het aantal meldingen ligt niet alleen aan brandweer.


    Het wordt berekent door het aantal posten dat het hoogste is +1
    Dus heb je 10 kazernes, 5 opkomstbureaus en 4 ambulanceposten, dan krijg je 10 kazernes + 1 = 11 meldingen.
    Heb je 8 kazernes 7 opkomstbureaus en 12 ambulanceposten, dan krijg je 12 ambulanceposten, + 1 = 13 meldingen.
    Heb je 8 kazernes, 11 opkomstbureaus en 9 ambulanceposten, dan krijg je 11 opkomstbureaus + 1 = 12 meldingen.


    Spelers die beginnen met politie krijgen ook meteen 2 politiemeldingen.

    Bij mij staat de PM-OR gewoon in de A&U en kan ik die ook gewoon alarmeren. Zolang ik de naam niet verander.
    Heb je screenshot van je instellingen van het voertuig, van de instellingen van de Uitrukregel, en van een melding dicht bij de post waar de A&U op niet beschikbaar staat.

    mss een leuk ideetje


    van de spelers in een poll te laten kiezen welke inzetten ze graag de week nadien of 2 weken nadien (kwestie van organiseren)
    in het spel te kunnen stemmen dacht aan 1 per categorie
    van de reeds goedgekeurde/uitgewerkte inzetten


    dit aangekondigd op het spel zelf via berichtje dat iedereen het weet en kan meedoen dat je weet niet het zelfde hebt als de vorige keer dat er nog geen 100 man gestemd had

    Ik vind het juist nu netjes gaan met de meldingen. Je weet nooit wat er gaat komen, dat vind ik ook wel leuk.
    Daarnaast wisselen ze alles goed af, dus de ene keer politie, dan brandweer en dan ambulance. Alles komt een keer aan bod, ook de uitbreidingen nemen ze mee.

    Aangezien hier ook andere fouten met personeel zijn genoemd naast het probleem met het alarmeren, plaats ik dit hier bij. Als jullie vinden dat het in een apart topic moet, dan graag even opsplitsen.


    In ons team is een speler die een nieuwe kazerne heeft gebouwd. Daarin kreeg hij de gebruikelijke 10 personeelsleden met allemaal al de opleiding HOD. Daarnaast staan ze gekoppeld aan voertuigen volgens de personeelslijst. Zie: https://prnt.sc/s4m9fn
    Deze lijst met koppelingen is onjuist. Aangezien de personeelsleden met andere voertuigen zijn gekoppeld. Zie: https://prnt.sc/s5cwpp


    Tevens staan de personeelsleden ook als opgeleid als hij een opleiding opent voor HOD. Zie: https://prnt.sc/s5cznn


    Het teamlid vind de gratis opleiding uiteraard niet erg, maar blijft wel erg vreemd.


    Aangezien er nu meerdere fouten met personeel optreden, denk ik dat het hier misschien mee te maken heeft.

    Zoals hierboven aangegeven staat pas na het opschalingsmodel.
    Deze zijn ze nog steeds druk mee bezig en is ook nog wel wat werk. Daarna zullen er meerdere updates op de planning gaan komen.

    Deze moeten nog gemaakt worden.
    Wij blijven inzetten maken.
    Hiervoor zijn kijken wij ook goed met onze adviseurs naar de mogelijkheden.


    Voor de PM-OR blijven wij net als de andere fouten vragen stellen.
    Natuurlijk hopen wij ook alles z.s.m. op te kunnen laten lossen.

    Ik denk dat hij de eigen inzetten bedoelt. Maar het AT zou nogmaals bij DE worden neergelegd n.a.v. de vraag bij de voorlichter.