Posities door Jrh1997

    Geen idee, wordt ons ook verder helemaal niks over verteld over een opschalingsmodel etc

    Ze zijn er nog druk mee bezig. Zowel in het Duitse team als het Nederlandse team is het laatste wat ik begrepen heb. Alle meldingen moeten er ook voor herschreven worden.
    Maar in het huidige systeem kan het al als uitbreiding worden toegevoegd.

    Er zijn een heleboel spelers die je uitleg kunnen geven bij LSSM.
    LSSM is een plug-in in de browser om bepaalde onderdelen in het spel makkelijker te maken. Soms worden hier wel eens onderdelen van overgenomen in het spel.


    Gezien de lange suggestielijsten, zal het niet snel ingevoerd worden, als het al wordt ingevoerd.

    Ik had toevallig eergisteren nog gereageerd op je eerdere vraag hierover bij de korte vragen.


    Via LSSM zijn er snelkoppelingen. Toets 1tot 5 selecteert dan het eerste tot vijfde beschikbare ziekenhuis of cel. Dit werkt bij cellen niet in het meldingsscherm. Dit werkt alleen in het spraakaanvraagscherm.
    Daarnaast kan je de ziekenhuizen en cellen filteren op je voorkeuren in LSSM.

    Dit zou eerder onder Suggesties vallen, zoals je zelf al bedacht had.


    Voor de HA heb je al een oplossing gekregen hierboven.
    Voor de OvD-B zal je zelf dit moeten kiezen als je een HOD wilt sturen. Er zijn veel spelers die realistisch willen spelen en dus gewoon een OvD-B willen sturen ook al is de HOD dichterbij.
    In dit spel wordt ook altijd naar realisme gekeken voordat ze iets doorvoeren. Oplossing kan zijn om alleen nog maar HOD te gebruiken en de A&U aan te passen daaraan.

    Die hebben nog steeds het geluk op andere servers en serverproviders te draaien :D
    We hadden het al doorgegeven aan XY, waarna ik eerst Facebook ben gaan wegwerken.
    Vandaar mijn vertraagde reactie hier op het Forum.


    Hopelijk blijft het de rest van de avond stabiel, en anders nemen we weer contact op met ze.

    Soms geluk en soms niet. In de uptime geschiedenis is wel te zien dat zij de laatste periode ook best wat problemen hebben gehad.


    Denk dat wij ook gewoon geluk hebben dat de ontwikkelaar ze er niet bij heeft gepropt. Dat kan de server niet aan.
    In DE zeuren ze wel eens dat ze geen 180 voertuigen kunnen sturen. Wij moeten blij zijn als wij 110 voertuigen tegelijk kunnen alarmeren.

    Zou hier nog naar gekeken kunnen worden?

    zijn er ook snel toetsen om ambulaces door te sturen bij de spraakaanvraag naar dichtsbij zijnde ziekenhuis
    zodanig dat je dit niet iderekeer moet aanklikken

    Om hier nog even op terug te komen. LSSM heeft ook een sneltoets voor de ziekenhuizen en cellen.
    De toetsen 1 - 5 kan je gebruiken om het eerste - vijfde ziekenhuis of cel te selecteren die vrij is.
    Let op dit werkt bij cellen alleen bij de spraakaanvraag en niet in het meldingsscherm.

    Dit heeft inderdaad het probleem opgelost, dank voor de tip Jrh1997. Voertuigen waren direct status 5 op UGS en kon ze retour post sturen (en zijn ze ook daadwerkelijk retour post gegaan). Probleem opgelost dus, fout blijft natuurlijk wellicht wel interessant voor de ontwikkelaar.

    Dat is fijn om te horen. Denk dat de ontwikkelaar met dit probleem weinig kan, omdat het niet reproduceerbaar is.
    Maar dat is wel met meer problemen de laatste Week/weken.

    Misschien handig om dit onder suggesties te zetten i.p.v. onder fouten. Aangezien dit gewoon het systeem is en dus geen fout in het spel.


    Ik ken de kazernes niet qua indeling, maar de inzetgeneratie werkt op aantal kazernes en aantal uitbreidingen. Dus als jij bij 4 kazernes de uitbreiding plaatst, kan de grootste melding komen.
    Ik weet niet of het technisch mogelijk is wat je voorstelt.

    Ik geef gewoon een reactie hoe je de haakarmvoertuig retour post kunt sturen om een andere haakarmbak op te halen

    Ja maar hij gaf een suggestie om de wagen met spoed retour te laten gaan als die onderweg is met de bak terug naar de kazerne. Dus al na de melding. Zodat die met spoed de volgende bak ophaalt en naar de melding kan gaan.