Posities door Jrh1997

    Ik heb alleen de roepnaam veranderd. Zoals bij elk voertuig die ik bezit. Verder niet.

    Dan komt het daardoor. Er zit een fout ergens, waardoord de A&U de TS-OR en PM-OR niet ziet als er ook maar iets is aangepast in de instellingen. Zelfs alleen het opslaan zonder aanpassingen is al genoeg om het probleem te veroorzaken.


    Is al diverse keren voorbij gekomen.
    @Data Heb je toevallig een update over deze fout?

    Zowel ik als een teamgenoot hebben een probleem met het vensterdesign.
    Elke keer als wij de webpagina afsluiten en opnieuw openen is deze de volledige indeling kwijt.


    Normaal gesproken zou de indeling onthouden blijven, maar nu moeten wij deze elke keer opnieuw instellen en dat is erg irritant.

    @stijnh Even een vraag. Hoe ziet dit er uit in game? Misschien een afbeelding bijvoegen. Ben wel benieuwd!

    Dit goedkeuren was alleen administratief zoals hierboven aangegeven. Het is al in het spel verwerkt, dus die blauwe balk boven de chat waar admins iets kunnen plaatsen.


    En er staat in het bericht van MPR ook al een linkje met de afbeelding

    Je kan dan beter A&U maken en daar grotere aantallen in gebruiken.
    De server kan het toch niet aan als je meer dan 100-150 stuurt.


    Ligt aan de drukte maar regelmatig in de avond begint de server al fouten te geven als je meer dan 100 voertuigen stuurt.
    Alle voertuigen sturen is dus zeker geen optie voor de grotere speler. Die al gauw richting de duizend of meer voertuigen gaan.

    Zoals op Facebook reeds gemeld is, zullen de filteropties de komende tijd verder worden uitgebreidt.
    De update van vandaag was puur een beginnetje...


    De ontwikkelaar heeft hier zelf al plannen voor, en mochten we hierna nog wat missen, kunnen wij dit altijd nog voorstellen.

    Sorry, dat stukje heb ik overheen gelezen.
    We wachten het af!

    We hebben nu een nieuwe functie om de POI altijd te kunnen zien als we een vinkje aanzetten. Heel interessant als je ook kan zien welke POI het zijn.
    Het zijn nu allemaal vakjes met een "P". Erg leuk om te zien, maar ik zou graag willen zien wat voor POI ik daar heb staan. Als ik er op klik krijg ik wel een melding of ik de POI met "naam" wil verwijderen, maar dan moet ik alle POI aanklikken om te zien wat er is.


    Mijn voorstel is om dit altijd te kunnen zien, paar mogelijkheden hierin:
    - De huidige knop uitbreiden met een filteroptie om alleen een bepaald soort POI te zien of alle.
    - Plaatjes in de huidige vakjes die op de POI slaan
    - Letters van een afkorting bijvoorbeeld
    - Als je met de muis bovenop een POI gaat staan dat de naam naar voren komt.


    Dit zijn zo even de mogelijkheden die ik bedacht had. Mijn voorkeur gaat naar de filteroptie.


    Hoe meer POI je plaatst hoe onoverzichtelijker het wordt op je kaart met wat je nou wel en niet hebt geplaatst.
    Iemand nog meer ideeën en zijn anderen het hier mee eens?

    Ik ben het eens dit idee voor bijvoorbeeld gedeelde inzetten waar 1 wagen heen gestuurd mag worden en diegene stuurt er meer. Maar reageert niet meer als je verzoekt ze terug te halen om te zorgen dat het hele team credits krijgt. Gaat offline of is niet bij zijn pc, heeft het spel op de achtergrond aan staan o.i.d..
    Of als ze bepaalde wagens niet mogen sturen en het alsnog doen.


    Het idee om aan het einde een niet benodigd voertuig terug te sturen zou niet moeten, maar is nou eenmaal een mogelijkheid die je krijgt door deze functie en zal mijns inziens zeer weinig worden gebruikt. Als je als admins een speler niet mag, moet je hem gewoon uit het team zetten i.p.v. dat soort streken uithalen.

    hoi ik heb vraag ik probeer opleiding laat doen in het spel maar het lukt niet ik weet niet hoe zo ik zit in een team en als ik er op de acdemie van de anderre klik dan zie ik Alleen eignaar naam en de naam van de academie kan je me helpen a.u.b. ?

    Je kan alleen bij eigen academies zelf starten. Bij team academies of van andere spelers zul je het moeten vragen aan de speler of docent in het team.
    In de chat van het team kunnen ze je er wel mee helpen hoe het in dat team moet.

    Zou het een meerwaarde zijn om rechtstreeks naar de volgende spraakaanvraag te gaan ? Ipv steeds dat 'tussenscherm' ?

    Als die er tussenuit gehaald kan worden, zou ik dat fijn vinden. LSSM doet het wel automatisch, maar nog steeds duurt het daardoor erg lang