Posities door Jrh1997

    Hi,


    Ik heb gemerkt dat bij de melding 'Drugssmokkel op zee' ik de politiehelikopter niet kan dooralarmeren naar deze melding. Ik weet niet of dat alleen het geval is voor de 'Drugssmokkel op zee' melding of voor alle Kustwacht-haven meldingen.


    Iemand anders die dit herkent?

    Om dit te kunnen beoordelen hebben we wel screenshot nodig van de voertuigpagina en de melding.


    Dan kunnen we zien welke status het voertuig heeft en of er al een dooralarmering in staat.

    Kan het kloppen dat in LSSM V.4 - onder aanpasbare gebouwenlijst - gebouwenfilter : de gebouwen van RWS (RWS steunpunten) nog niet staan?

    Dat klopt, ze staan wel in de Beta versie.

    Er is nog geen nieuwe update gedaan voor de algemene versie.


    Je kan de beta versie activeren als je dat wilt in de instellingen bij de branch kiezer.

    hoezo is staat deze discussie als opgelost dan? Er gebeuren verschillende dingen. Als er niets aan gedaan kan worden zeg dat dan. Maar we kunnen toch niet net doen of er niks aan de hand is? Dat is toch duidelijk gebleken met de voorbeelden en printscreens die zijn aangeleverd?

    Dat is een automatische functie van het forum, gebeurt met alle topics

    Als die opgelost is, dan gaat die naar een archief toe

    Dat zijn 2 verschillende dingen in het spel.


    Routes zijn al lang niet geüpdatet en die aanvraag ligt er al een tijdje.

    De kaart zelf wordt wel regelmatig geüpdatet.


    Het probleem wat Yannick1337 aangeeft (bijenkorf naast kazerne is een bouwmarkt geworden) ligt niet aan de ontwikkelaar. Dit is een stuk dat bij de leverancier van de kaart van openstreetmaps nog niet geüpdatet is. Voor degene die zich geroepen voelt, het is openbaar en met bewijs kan je aanpassingen doen aan die kaart. Het duurt daarna even voordat het goed verwerkt is in het spel.

    Ik zou dat een hele slechte ontwikkeling vinden als ik straks geconfronteerd zou worden met 3000 voertuigen (ja ik koop alleen de TST NB en de SIV) die alleen nog maar een nut hebben bij natuurbranden. In mijn optiek kan je voertuigen niet "downgraden".

    Volgens mij lees je de uitleg verkeerd. Cahjo schrijft dat de TS dan niet meer in te zetten is bij de natuurbranden en de TST-NB juist bij beide.

    Tja zo zijn er een paar meer functionarissen afgekeurd terwijl deze toch echt bij inzetten betrokken zijn Informatie Manager Brandweer (IM) maar goed.. de realiteit in dit spel is ver te zoeken wat dat aangaat.

    Er is ooit gekozen om niet alle specifieke voertuigen er in te doen zolang niet alle belangrijkere voertuigen er in zitten.

    Voertuigen die elkaar kunnen vervangen kan je dan tot die tijd gewoon een naam geven. Zoals Michael aangaf kan je een hovd gebruiken. Die kan je dan de naam geven van leider copi.

    Ik wist nog dat dit in het verleden al goedgekeurd was, maar kon hem niet vinden in de lijst. Ik heb het nummer ervoor gevonden in een citaat en dat nr is er niet in te vinden

    Dat is van de oude suggesties een andere nummering.

    Valt nu onder meerdere soorten HV voertuigen, maar is niet de HA-KR

    Dat is niet vreemd, het is een een brandweer academie waar je ze kan opleiden.


    Je kan kiezen om ze te op te leiden op een kazerne voor de uitbreiding die daar beschikbaar is of op een RWS post voor de post zelf.

    Je kan zoals normaal alleen personeel verplaatsen tussen dezelfde soort posten. Alleen enkele uitzonderingen kan je personeel tussen ander soort posten uitwisselen.

    Of de fout al voorbij is gekomen weet ik niet. Testalarm school: vereiste brandweerman, inzet is alleen voor ambulance

    Dat is LSSM.


    Het is gewoon een brandweer inzet. Geen idee waar die data vandaan komt, maar advies is sowieso om LSSM V4 te gebruiken ipv V3 aangezien die niet meer gewijzigd wordt en er dus fouten in kunnen komen.

    Dat zit al in het spel en is een premiumfunctie. Die getallen staan dan in de pijltjes onderaan.

    Als ik bij een update gaat opleiden, gaat er met gemak een man of 2000 in dezelfde opleiding.


    Als ik het goed begrepen heb in onze chat waar dit idee geopperd werd, is het idee om te zorgen dat je ze makkelijker kan vullen.


    Wil ik 2000 personen opleiden, dan moet ik 200 opleidingen los openen en daarin het personeel selecteren.

    Maar als ik die in eigen scholen doe, dan kan ik 40 man tegelijk selecteren = 50 opleidingen openen.


    Vanuit de teamscholen zit er een flinke handeling extra aan vast (eerst allemaal los starten, daarna ze openen en personeel selecteren per 10), waardoor dit gewoon voor grote spelers veel tijd kost.

    Een optie om bijvoorbeeld opleidingen te selecteren en dan tegelijk te kunnen vullen zou al een verbetering zijn. Maar een grotere klas zou ook een optie zijn, zodat je er meer tegelijk kan selecteren.