Posities door MaSt911

    Ik heb ook het gevoel dat het systeem niet altijd even random is. Ene keer bijna enkel ambulancemeldingen, andere keer weer nauwelijks. Heb ooit verschillende en ook dezelfde grote inzetten na mekaar gehad.
    Mijn idee is dat het systeem inzetten pikt volgens de volgorde van de lijst, en die min of meer altijd op dezelfde manier doorloopt ofzo.

    Normaal gesproken kan je daar een eigen naam geven aan het voertuig. Dan laat die i.p.v. de originele naam, de door jou gekozen naam zie als type van het voertuig.

    Ja had ik al door, maar als je bv. alle TS 8/9 naar autopomp wil veranderen, moet je dat voor ieder voertuig individueel doen... Niet echt juist geïmplementeerd dan. Voor één enkel voertuig is dit wel handig.
    Maar de optie 'Alleen als eigen voertuigtype alarmeren' heeft zeker nog geen functie, als je die aanvinkt kan je dat voertuig enkel nog handmatig alarmeren... Vermoedelijk komt dat eigen type in de toekomst nog in de A&U-regels?

    Heb je ook een screenshot van de voertuigen? Staat er per ongeluk het vinkje aan bij 1van de voertuigen voor het negeren in A&U in de instellingen van het voertuig?

    Ja inderdaad! Dat was het, in diezelfde periode is dat veranderd naar 'Vehicle type ignore default aao' denk ik, en ik heb toen snel en zonder veel nadenken dat aangevinkt bij wijze van test omdat ik dacht dat het iets nieuws was :-)


    Bedankt voor de snelle oplossing!

    Ik heb 1 hoofdbureau met een volledig arrestatieteam en meer dan genoeg opgeleid personeel. Als ik alle 6 de voertuigen handmatig uitstuur, is er geen probleem.
    Ik heb echter vanaf het begin een A&U-regel gemaakt met: 1 AT-C, 1 AT-M, 4 AT-O. Echter is deze bij het alarmvenster nooit beschikbaar en krijg ik de melding 'Niet beschikbaar: 1 AT-Operator.'


    Als ik de A&U-regel aanpas en er maar 3 AT-O bij zet, is er geen probleem. Dan kan ik die 4e nog handmatig mee sturen, maar dat is niet echt handig, zeker wanneer ik meerdere hoofdbureaus ga plaatsen.


    Wat is hier mis?