Hallo ik heb nu een ambu rijden en vanaf dit moment krijg ik geen meldingen meer van de brandweer.
Wat is er aan de hand?
Posities door Leobosboom
-
-
Dat zal wel als jij het zegt gertds, maar waarom werkt het niet in chrome bij mij?
-
Hoi ik heb een vraag;ikgebruik de afbeeldingen van NL Resque-Animated van de maker Krystian. Als ik bij deze afbeelding kijk zie ik de zwaailichten mooi flikkeren zoals in het echt, maar bij mij blijven deze vast branden.
Ik gebruik chrome en dus zou het moeten werken. Wanneer ik overschakel naar internet explorer werken de lichten wel alleen gaan ze gewoon knipperen.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en is er een oplossing?
Ik heb Krystian een bericht gestuurd, maar zonder reactie terug.Alvast bedankt.
-
Dat ben ik met je eens Piet dat je er stapel van wordt als er zoveel hulpdiensten uitrukken. Ik heb ook de radio op de achtergrond aan.
-
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of het misschien mogelijk is om een toevoeging aan het spel te geven namelijk optische signalen oftewel geluiden van brandweer, ambulance en politie. Het is trouwens best wel een beetje saai als je niks hoort.
Het pakket met lichtsignalen heb ik toegevoegd, maar dat werkt niet(althans niet bij mij) beetje jammer weer. -
Het is gelukt bedankt mannen
-
Ik zie bij mij alleen standaard, hybride en satelliet.
-
Hoe bedoel je Piet blokken erover heen zetten? Sorry maar speel het spel nog niet zolang en zal best nog wel bij jullie aankloppen.
Leo
-
Hallo is het mogelijk te spelen met volledig scherm, zo ja hoe doe ik dit heb nu zo'n klein beeld.
mvgr. Leo
-
Piet en Bernhard hartelijk dank
-
Hallo ik zie vaak in berichten op facebook dat je bij bepaalde incidenten een POI kunt plaatsen, nu is mijn vraag hoe doe je dat?
Groeten, Leo
-
Dank je wel Piet. Nee het is nu eenmaal zo, maar een woningbrand op een snelweg is toch wel heel bijzonder
-
Hallo ik heb iets ontdekt in het spel wat niet klopt. Ik kreeg een melding Albert Schweitzersingel 419 Amersfoort Liftopsluiting. Dit klopt en kan niet aangezien dit eengezinswoningen zijn. Mijn ouders hebben zelf op nr 417 gewoond. Misschien hebben jullie zoiets van waar maak je je druk om, nee dat doe ik niet, maar het viel me alleen op. Verder is het een leuk spel.