Posities door kiek

    Helaas blijft het probleem zich nu ook nog voor doen.

    wat ik soms ook merk is dat hij meldingen random meldingen overslaat want soms heb ik meldingen gemist terwijl ik via de snel toets op het toestenbord door de meldingen heen ga.

    Wij zijn heel erg blij met de compensatie maar er zit momenteel wel wat verschil in aantal krijgen er 10 terwijl er ook een hele boel maar 2 krijgen.
    Ik ga er van uit dat het niet de bedoeling is om hierin onderscheid te maken.

    Beste Allemaal,

    Wij hadden vannacht/vanmorgen een speler in het Team die een inzet maakte met een bepaalde naam die niet kon (Schelden met een ziekte).
    Deze speler heeft hierna gelijk zijn account verwijderd dus de inzet verdween.

    Alleen nu vroeg ik me af kan er op bepaalde scheld woorden of ziektes geen filter komen dat die niet toegevoegd kunnen worden.
    Ik snap dat je dan de * er tussen kan zetten ect maar dat het iets minder makkelijk gemaakt wordt of dat er een optie komt dat je als Team admin er wat mee kunt doen.
    Want als iemand een inzet maakt met 100 van alles en het in een ver buiten land is dan zit je de hele dag of als je pech hebt 2 dagen tegen die inzet aan te kijken.


    Je kunt dan wel een support ticket aanmaken maar voor die behandeld is vooral in het weekend dan is het al weg voor er iets mee gedaan kan worden.

    Want je kunt ze er wel uit gooien dan weet ik niet of de inzet blijft staan of niet ? maar hij blijft wel in de lijst staan van gemaakte inzetten.


    Ik weet niet of dit al voorgesteld is ooit maar ik kon het niet zo vinden.

    Momenteel ervaar ik een fout dat teammeldingen super traag laden en door elkaar heen nummer 1 staat bijvoorbeeld helemaal onderop en 20 op plaats 60 ect

    Om 80 meldingen in te laden heeft die +- 5 min overgedaan

    Dus om nu te kijken welke melding je al bent is vrij lastig

    Dit ervaar ik op meerder browsers

    -----
    Momenteel is dit probleem bij mij opgelost het zal wel te maken gehad hebben bij het inladen van de meldingen heel traag ging

    Oke super dankjewel voor de reactie.


    Vandaar dat ik het ook aangaf na de aanpassing merk je dat als hij ze niet toont dat het heel heel veel sneller is.


    Maar er zijn dus wel oplossingen voor om het ook snel te laten werken als hij wel alles toont.
    Hoop dat ze er wat mee kunnen en willen doen om zelf het toevoegen van POI wat prettiger te maken.

    Voor de POI had ik een suggestie als je veel POI punten hebt en je plaats ze dan merk ik regelmatig een vertraging als ik ze aan het plaatsen ben.
    Verder als ik te ver uit zoem loopt mijn browser kaart/ tabblad vast of reageert echt super traag.
    Je kunt de POI nu al uitzetten alleen soms is dat best lastig om dan POI te plaatsen omdat je niet weet of die geplaatst is of je op die plek al een POI hebt.


    Het mooiste zal zijn als je kunt filteren op Type POI maar ook dat ze geclusterd worden en dat ze pas laden als ze in het beeld komen.


    Ben benieuwd of er meer zijn die dit ervaren en of dat het een suggestie is waar meer mensen op zitten te wachten.


    Groetjes,
    Kiek

    Helaas is vanavond weer het zelfde probleem.
    Merk dat het niet alleen op meldkamerspel.com is maar ook op missionchief.com.


    Het haalt idd erg het speel plezier weg overdag is het prima te doen maar rond deze tijd wordt het wel erg irritant.


    En snap dat jullie er ook niet goed van worden of het beu worden.
    Maar misschien kunnen ze iets duidelijker aangeven wat ze wel doen. Want voor ons lijkt het alsof er niks gebeurd.