Posities door kiek

    Ik denk dat DL vergeten is dat we hier geen small posten hebben vandaar mijn vraag hoe zit dat precies want het is natuurlijk totaal onlogisch om 2 VWS posten te koppelen of meer.

    Maar om het uit te proberen is me net wat te duur

    Hoe zit het met deze:
    Upgrade 1 gebouw(en) tot gebouwencomplexbasis(sen) (klein)
    Want ik weet zelf dat US en nog paar versies kleine versies gebouwen hebben. Wij hebben in Nederland alleen maar een VWS om dit te doen moet ik dan 4 vws posten naast elkaar bouwen om een taak te kunnen voldoen of is hier een andere manier voor ?

    Aangezien hier nog geen antwoord op is of hier überhaupt wat mee gedaan is vraag het nogmaals.

    Ik heb net bij een stuk of 30 HB extra uitbreidingen gekocht en zowat bij elke keer kopen kon ik weer op de tab uitbreidingen drukken.
    wat gewoon knap irritant is als je een hele rits uitbouwen doet en dit geld ook voor de voertuigen natuurlijk.

    Is over dit probleem al iets meer bekent aangezien dit nog steeds op treed.
    Vanmorgen met het uitbouwen van een opkomst post van de politie bij het aankopen van cellen keer op keer terug naar de eerste tab.

    Beste allemaal,


    Als je betaald account hebt kun je automatisch werven alleen moet je dit altijd via de meldkamer instellen.
    Je kunt wel je doel aantal personeel instellen bij de post maar je kunt niet kiezen om automatisch werven aan te zetten.

    is het een idee dat die knop er extra bij komt of dat het een optie wordt die je via bewerken van de post kunt bereiken

    Ja dat kan ook maar als ik 2 uur moet rijden voor 1 arrestant dan handel ik hem liever op spraak af voor die 200 credits :)


    Maar er is een functie aangekondigd en tot op heden lijkt het gewoon niet te werk of iemand moet het al gevonden hebben.

    Hallo,

    Bij het kopen van de voertuigen kwam ik vanmorgen een foutje tegen.
    De ene keer heb ik het naar 2 andere keer niet en de volgende keer naar 6 stuks dat als je op 2de tabje zit dat hij terug gaat naar de eerste tab en daar ook geen melding aangeeft dat je voertuig hebt gekocht.

    Ik ondervind de laatste tijd dat ik soms witte schermen krijg tussen het afhandelen van de spaak.
    dan moet ik het weg drukken en opnieuw een ambu aan drukken vanuit de status en weer verder.
    Opzicht niet zo probleem maar bij heel veel is het toch knap irritant af en toe.

    Als dit probleem er is krijgt ik deze melding in mijn console:
    Failed to load resource: the server responded with a status of 409 (Conflict)

    Beste allemaal,

    Er is al is een suggestie geweest voor tutorial van de algemene onderdelen en dit is toegevoegd.

    Wij merken zeer regelmatig dat nieuwe team leden soms niet weten welke knop wat doet. Met name delen van meldingen.
    Deze leden reageren zeer vaak ook niet op de chat of op PB heel frustrerend.

    Nu zat ik te denken is het dan niet handig op het moment dat iemand in een Team komt dat er dan bij de knoppen een korte uitleg komt wat deze doen en waar ze voor zijn.
    Ik kan mij nog herinneren toen ik voor eerst in team zat dat er opeens allemaal knoppen bij komen.

    Ik denk dat dit wel de ervaring verbetert voor beginnende spelers.

    Indien dit er al in zit hoor ik het ook graag natuurlijk of als dit al keer voorgesteld is.

    Groetjes,
    Kiek