Posities door hylko00

    ik vermoed dat dit is omdat je en TST alarmeert die staat wel in het tab NBB een TST tankauto terreinwaardig kan dit ruige terrein ook aan, echter vind ik de optie om ze los te alarmeren wel iets wat ik ook verwacht had door de extra uitrusting op de NB tankautos als een rolkooi, waterkannonen

    goedemorgen,


    zuurstof te kort aan boord als nieuwe melding vind ik in het nieuws een beetje vaag uitgelegd ja ieder mens heeft zuurstof nodig maar waardoor is dit opgetreden?

    je hebt aan boord net als aan wal niet in eens zuurstof te kort dus vind dit een beetje een rare melding op zee.


    zelf denk ik eerder dat je dan zuurstof gebrek (door ontgassen tanker), zuurstof gebrek (door betreden besloten ruimte), zuurstof gebrek (door betreden gefumigeerd laadruim, etc)

    simpel zuurstof gebrek is een beetje vaag met al die frisse zeewind om je heen

    een toevoeging op het bericht hierboven meetploeg grou is er niet de capcode meld wel grou in de alarmering maar de ploeg rijd vanaf akkrum en opgeleid onder mensen van akkrum.

    grou heeft idd de schuimblus gekregen en is als ovrt uitgerust in grou dus busje plus boot.


    boot van akkrum is vorig jaar verwijderd

    '48 uur coins verzamelen' had bij mij een andere verwachting opgewerkt dan eenmalig op een knop drukken en 2 coins krijgen...

    inderdaad de tekst sugereerd dat je 48 uur lang coins can verdienen maar na ruim een middag spelen niks er bij dus al gauw door dat er maar 1 link kwam.


    tekst had moeten zijn "u hebt de aankomende 48 uur om uw compensatie op te halen"

    Bedankt voor de inside info!

    Uiteindelijk stuurt dus de meldkamer nogsteeds geen eenheden aan van de KNRM, alleen Den Helder Rescue (en lokale meldingen gewoon via OSC), begrijp ik dat goed?

    ja dat klopt meldkamer stuurt de infomatie van de melding naar den helder (kustwach centrum) die sturen de knrm aan.


    knrm en strand eenheden anders dan brandweer (sommige posten hebben een surfer reddings eenheid) beschikken niet over c2000 of p2000 piepers of portos.

    zij communiceren alle informatie over de VHF en hebben hiervoor aangewezen kanalen voor nood spoed en veiligheids verkeer en 1 afgeblokt kanaal (00) waarop ze als knrm en kustwacht centrum prive kunnen praten

    meldingen surfer vermist worden meestal doorgezet van de meldkamer naar den helder en van daaruit word dan de knrm gealarmeerd of reddingsbrigade afhankelijk van locatie op zee of strand / kust.


    vanaf denhelder word daarna gewerkt met locale posten zoal HOC scheveningen die dan onscene coordineter worden of de actie uittevoeren en enheden aan te sturen en eventueel verzoeken om meerdere eenheden te sturen.


    verder op zee kan er voor worden gekozen het eerste te plaatze zijnde schip oncene coordineter te maken. let wel kust verkeer etc word dit niet die worden coordineter surfacesearch omdat je voor die andere functie een opleiding benodigd die knrm schippers wel hebben en de heli ook.


    die opleiding kunnen zeevarenden overigens wel halen.

    zelf heb ik hem wel het geeft je iets meer bevoegdheden let wel je mag deze aanstelling ook weigeren.


    ik snap dus wel dat dit een lastig iets is maar met zwemmer vermist melding op de rand van een poi strand en op het strand een reddings post bouwen lijkt mij toch een mogelijkheid die wel kan

    ik vind het wel mooi dat deze discussie ook is gemerkt als opgelost.

    ik heb tot op heden nog geen oplossing gezien of gehoord dat hier aan gewerkt word om ziekenhuisen daatwerkelijk groter te maken.


    zelf vind ik dat bij de juiste afdeling uitbouw bedden vrijkomenn een mooi idee en die afdeling ook iederuur iemand ontslaat is hety zelfde stukje basis code maar dan gekopieerd aan de afdeling kan toch niet zo moeilijk zijn.

    goedemorgen allen,

    weet niet of het eerder al mensen is op gevallen maar rond vliegvelden hangen er anabolensteroide in de lucht.

    kleine vliegtuigen worden ineens groot dit klopt denk ik niet helemaal.


    ik zie na verplaatsing dat het al eens is gezien het blijft vreemd vliegtuigen geven veel geggevens af en een transponder die defect is kan maar van het vluchtplan is wel het type vliegtuig bekend de naam klopt niet naar de uitbreiding klein is niet groot en groot niet klein


    en dat is ook zo met een kind uit wieg gevallen dat mmt er direct bij

    zelfde als honden beet weet niet hoor maar dan is die persoon zeker half opgegeten want aangevallen door hond hier in de buurt gaan we toch gewoon langs de huis arts.

    word het serieus kan er nog een ambu voor komen maar dat hele mmt word nogal overdreven


    mijn vermoeden is om dat het voor de belgen dan dichter bij de mug komt maar maak dan een lifeline beschikbaar en een mug en laat die meldingen dan checken op mug standplaats ipv. lifeliner of mmt auto

    is idereen er van op de hoogte dat we dubbele credits krijgen zag het bij herladen van de pagina.


    na uit testen een transport levert echt 2x zo veel op


    groetjes en veel meldkamer plezier :thumbsup:

    status 7 meldingen komen nu ook overdag niet door moet eerst weer verversen.
    meldingen blijven wel binnen komen.


    je vraagt je toch af of de update geen eerder aangebrachte stabiliteit / fixes heeft over schreven en ze nu in duitsland het wiel opnieuw proberen het wiel uit te vinden. (vierkant wiel rolt niet)


    we moeten het maar weer afwachten.



    een updateje als je lss manager er bij aan hebt krijg je wel status 7 over uitbreidingen en politie gevangen transport ook daar de ambu niet op status 7

    volgens het wiki blog handleiding staat de volgende tekst


    De kosten voor een nieuw te bouwen post gaan volgens een vaste formule:
    Bouwkosten voor de volgende post (in Credits) = 100.000+200.000×LOG2(Aantal posten-22)


    De 1e tot 24ste post kosten 100.000 Credits, de 25ste post 300.000 Credits, de 26ste post 416.933 Credits, de 27ste post 500.000 Credits, de 28ste post 564.386 Credits, de 29ste post 616.993 Credits, de 30ste post 661.471 Credits, de 40ste post 917.493 Credits, de 50ste post 1.050.978 Credits, de 60ste post 1.141.891 Credits, de 70ste post 1.121.918 Credits enzovoort.

    hieruit blijkt dat na 60 posten kosten per post weer zouden verminderen.
    als ik in het spel post nummer 89 wil bouwen (meldkamer info geeft aan 88 brw kazernes te hebben) kost deze 1.385.253 credits.


    nu kan het zijn dat er in meldkamer een fout zit of dat de handleiding kosten moet worden bijgewerkt als er een nieuwe formule is toegepast of dat de berekening daar niet klopt voor kosten 70ste post

    Je kunt ook in een team plaatsnemen die veel team-gebouwen (Ziekenhuizen) heeft!!

    ik zit in mijn eigen team FRL EO ik heb 10 zieken huizen en 2 team ziekenhuizen toch krijg ik het voor elkaar in een dag spelen die vol te leggen.
    ga ik even een avondje slapen 8 tot 10 uurtjes dan heb je in alle ziekenhuizen dus 10 bedden vrij dan kan je niet een dag spelen voor ze weer vol liggen.


    daarom snapte ik het idee grotere ziekhuizen wel of eventueel iedere 30 minuten een patient ontslaan dan zou je na 8 uur 16 bedden aan ruimte kunnen hebben.

    helemaal mee eens.
    zelf kom ik met volledig uitgebouwde ziekenhuizen in de knoop alle 30 bedden vol en ieder uur 1 iemand word ontslagen is te weinig helemaal met wat er al geschetst word je een melding hebt met 15 tot 30 patienten.