In het team forum kan je alleen topics aanmaken. Lijkt me leuk en overzichtelijker als je ook tabbladen/rubrieken aan kan maken.
Posities door ExeQtd
-
-
Bedankt Koenb!
Ik speel het spel zo realistisch mogelijk, maar bij de politie afdeling word het dus lastig.
Dus in elk district is een hoofdbureau?
-
Is didam een steunpost? Staat nergens wat het nou echt is.
's-Heerenberg hetzelfde... -
Daar zijn ook steunposten bij
-
Op het internet kan ik weinig vinden over politie bureau's of steunpunten.
Als ik op Hoofdbureau's zoek is al helemaal niet te vinden.Kan iemand helpen?
Ik zoek locaties van de hoofdbureau's, en hoe kan ik opkomstbureau's van steunposten onderscheiden? Ik weet dat de post in 's-Heerenberg een steunpost is op het gemeentehuis. Maar in Didam is toch een echt bureau of heb ik het mis? -
-
En dan heb je zelfs nog dat je betaalt per persoon personeel per dag. Dus stel je hebt OvD-G opleiding, stel je 2 dagen open en je leidt 10 personeelsleden op, voor 500 credits per persoon, per dag, dan heb je 13 x 10 x 500 = 65.000 credits.. Das toch aardig wat
Als je kapitaal hebt om in een keer 10 OVD-G's uit te breiden dan is 65k niks.
1 OVD opleiden is 3,5k.. Dat is kleingeld van 3 prullenbakken blussen
-
Hallo.
Ik vind de prijzen van de opleidingen wat aan de lage kant, met een paar kleine meldingen heb je de credits al bij elkaar.
Suggestie: Hogere prijzen voor opleiding.
2 mogelijkheden
- Prijzen schalen op rank neer, hoe hoger je rank hoe meer een opleiding kost, zo hebben de beginners wat ruimte
- Standaard prijzen ( zoals nu maar dan duurder )Opmerkingen zijn welkom, eventuele toevoegingen etc.
-
Post 's Heerenberg
06-8761 TWIs 06-8766 TW
-
-
Is er geen WVD actief in deze regio's?