Posities door Spydah

    Je moet het zo zien, hoe groter je word hoe sneller je natuurlijk credits bij elkaar spaart. Er zit inderdaad wel een grote stap tussen, want als je dit al veel na de 50 mil gaan we door naar 500 mil. En dan 5 miljard.
    Maar als je nu 5 mil hebt verdiend kan ik ervan uit gaan dat je al een sterke basis hebt dat betekend dus ook dat je al sneller je credits verdiend als toen je begon. Daarbij hoe meer posten je bouwt hoe meer meldingen je krijgt met hoge bedragen en zo doende.
    Ik speel eerlijk gezegd ook niet voor m'n rang maar vind het gewoon hard als ik steeds meer voertuigen zie rijden over mijn kaart ^^.

    Klopt in principe wel, alleen staan er van die ambulances veel op de VWS-locaties / dependances.


    Uiteraard is het handig om ze omhoog te doen, zeker nu er meer voertuigen komen.
    Maar in praktijk zullen er dus niet vaak 18 ambulances op Laak staan...


    Neemt uiteraard niet weg dat de GGB ook op Laak staat, voor wanneer we die in de toekomst toevoegen.

    Dan breng ik je even terug naar dit.


    Hier hebben wij bewust voor gekozen.
    Wanneer spelers zelf minima willen hanteren kunnen zij dit zelf doen.
    Wij willen geen beperkingen opleggen, zodat alles flexibel is voor de spelers en we niet telkens de aantallen moeten aanpassen omdat spelers problemen ondervinden met de door ons ingestelde waarden


    Mensen die realistisch spelen en hiervan af weten zullen er zeker op letten, maar je hebt ook genoeg mensen die hun post in een rotonde hebben bijwijze van dan zie ik niet in dat je vast klampt aan een realistische situatie in Laak.


    Maar ergens moeten er ook weer stevige limieten zijn voor de server. Als iedereen nu eens 50 voertuigen per post heeft en dan 200 posten totaal x 5000 spelers. Dat gaat zich tellen.
    Ik zie ook "Zeker nu er MEER voertuigen komen" dat luidt op goeds, maar dus moet er ook met dat meegedacht worden.



    EDIT: Misschien wel een suggestie om hierin te gooien wat vinden jullie van inplaats van 2 OVD-P naar 4 te gaan? Persoonlijk vind ik 2 best weinig, nu moet ik eerlijk zeggen heb me niet zwaar in de dingen verdiept dus als dit realistisch is, maar dan toch weer ergens terug naar wat Data zegt xP

    Discord willen sommige ook niet gebruiken.


    Simpel te maken een rang Forum Moderator ( Als niet al bestaat ) die ook toegang krijgen tot geheime topics.


    Daarbij zie ik ook wel graag belangrijkere updates komen maar dan vind ik niet dat sommige maar gewoon kunnen worden weggeschoven, dit zou vrij simpel te realiseren moeten zijn.


    Ik weet ook niet wat het rang Toezichthouder inhoudt? Misschien kan dat wel samen met Forum Moderator worden gevoegd. En dus dat je ook de geheime topics zal gaan zien.

    En een echte speler speelt ook voor Awards zonder beloning!


    Er mogen, wat mij betreft, wel meer Awards komen en dan het liefst Awards waar je echt wat voor moet doen zoals de Paaseieren!!!

    Alle awards moet je wat voor doen hoor, die gouden prullenbak award die heb je niet bepaald snel ofs hoor. :P


    Maar inderdaad wat meer awards zou niet verkeerd uitzien, maar dan komt de vraag, welke zou je dan willen zien?


    Misschien een leuke, aantal voertuigen?

    Ze hebben niet voor niets een pauzeknop toegevoegd. Dus ik zou zeggen: gebruik die ook.
    Nu wil jij een inzetgeneratie van 2 min. en morgen wil er iemand weer 1,5 min. Zo blijven ze aan de gang met eigenlijk, in mijn ogen, nutteloze updates!!!


    Ik zou veel liever andere updates zien!!!!

    Wellicht is het dan wel handig en simpel te maken lijkt mij de Pauze knop bij Incidenten in een Groen balkje te doen zoals je ze kan aanvinken wat je kan zien.
    Om nu naar de pauze knop te gaan is best een gedoe hij is er wel niet voor niks inderdaad.


    Ik moet persoonlijk zeggen met alle voertuigen die ik heb lukt het mij op 30 seconden te werken en constant meldingen weg te werken. Af en toe wel eens wat door alarmeren nodig maar voor de rest lukt het prima.


    Stille hint. 100k lijkt veel maar uiteindelijk is 't niks!

    3515-VCL-Icon-png


    Wij zijn het Veiligheidscentrum Limburg en Brabant.
    Als eerste wil ik beginnen met het feit dat wij opbouwen in Limburg en Brabant, waarom? Dit is voor een beter bereik aan missies en spelers.
    Een team met heel Nederland zou je niet moeten willen want wie wil nu vijf uur wachten tot dat zijn wagen is aangekomen? Niemand! En daarom houden we het in Limburg en Brabant, het is natuurlijk mogelijk om daarbuiten te bouwen want wij verbieden natuurlijk niks, een van onze drie doelen is natuurlijk plezier! We willen natuurlijk geen pretbedervers zijn.


    Waarom zou je ons kiezen?
    Ons team staat voor samenwerking, ontwikkeling en plezier. Een basis voor dit team is al aangelegd en wij staan open voor jou te ontvangen en verder te helpen maar misschien draaien de rollen wel om en ben jij juist degene die ons helpt! Van groot tot klein iedereen is welkom bij ons en samen zorgen we dat de straten van Limburg veilig zijn.


    Wat kunnen wij jou bieden?
    Samenwerking!
    Een goede start en hulp in Limburg en Brabant.
    Veel gedeelde opdrachten.
    Handige tips.
    Iedere dag een grote inzet.
    Iedere week een team event.


    Dus ben je op zoek naar een leuk team? Kom gezellig langs en ik weet zeker dat we het goed kunnen vinden!
    Verder wensen we iedereen veel speel plezier!
    https://www.meldkamerspel.com/alliances/1197