Posities door Deltombe Rino

    Hallo, is het mogelijk om een instelling te voorzien waarbij je per meldkamer kan instellen hoe ver uw voertuigen mogen rijden?


    Ik heb drie meldkamers. Meldkamer 101 (Politie), Meldkamer 112 (ambulance en brandweer) en dispatching 105 (Rode Kruis). Vermits ik voldoende middelen heb, wil ik mijn voertuigen die staan onder meldkamer 112 (brandweer, MMT en 112 ambulace) laten rijden tot maximum 20 km. Zodat mijn voertuigen niet te ver gaan. Hiervoor heb ik ruim voldoende middelen. Alles onder meldkamer 101 wil ik dan 40 km maximum met als doel max 20 km. En Dispatching 105, versterking van ambulances door het Rode Kruis, wil ik dan maximum 60 km. Dit om een beetje te baseren op de werking in België.


    Maar ik heb dit al geprobeerd en alles kan maar ingesteld worden op 1 afstand. Tenzij ik telkens mijn afstand opnieuw instel.


    Groetjes, Rino

    Hallo


    Suggestie: is het mogelijk om een voertuig te introduceren die explosies opruimt en ontmanteld? Bijvoorbeeld bij het vinden van oud oorlogsmunitie, bij terreurdreiging, oppakken van terroristen waarbij explosies zijn gevonden. In België is dit de DOVO, ik heb geen idee welke dienst in Nederland.


    Zo kan er een voertuig gekocht worden. Een lichte vracht met zandbakken voor het transporteren van voertuigen. Een lichte vracht met robotarm.


    Ook bepaalde opleidingen vereist. Bijvoorbeeld opleiding robot, opleiding ontmantelen explosies, opleiding toxische granaten. En elk met een eventuele extra duikopleiding voor ontmantelen onderwater.


    Zij kunnen dan in samenwerking gaan met brandweer en politie.


    Mogelijke oproepen? Gevonden oorlogsmunitie (dus 1 voertuig met noodhulpteam), bomaanslag, verdacht pakket, arrestatie terroristen, explosie oorlogsmunitie, explosie toxische oorlogsmunitie, explosie woning.


    Groetjes, Rino