Posities door Maverick7819

    Als je de knop "Eigen Alarm en Uitrukregels-categorieën" indrukt, kom je op een pagina waar een groene knop met een "+" staat. Die indrukken en en dan een categorie aanmaken.

    Dankjewel, nu is het duidelijk. Ik was met de knoppen rechts boven bezig ipv beneden. Heb mijn scherm wat groter gezet gezien de knoppen rechtsonder wel heel klein waren dus ook niet opvielen.


    Heel erg bedankt voor je hulp!!!

    Dit is reeds mogelijk.

    In het scherm Alarm en uitrukregels, op de knop "Eigen Alarm en Uitrukregels-categorieën" drukken

    Nee ik bedoel echt een nieuwe categorie die bij de tabbladen algemeen brandweer ambulance en politie komt te staan, volgens mij kan dat met die knoppen niet, of ik begrijp die knoppen helemaal verkeerd

    hoi allemaal,


    persoonlijk zou ik het heel prettig vinden om bij de tabbladen van de uitrukregels nog 2 of 3 extra tabbladen te hebben. Ideaal zou zijn dat je hier zelf een naam aan zou kunnen geven, maar anders bijv ipv alleen algemeen brandweer politie ambulance een extra tabblad met vliegtuigmeldingen en watermeldingen bijv zodat het net wat overzichtelijker is dan de lange lijsten die je nu krijgt gezien er elke x 1 kolom leeg blijft omdat je het anders niet kan lezen omdat het dan over elkaar heen loopt qua tekst

    Groetjes

    Maverick