Posities door Gieske1985

    Ik heb al een paar keer aangegeven dat ik weldegelijk meldingen binnen 2 minuten heb afgerond.
    Echter worden deze niet bij geteld bij de awardtelling. Ik kreeg de vraag gesteld of het wel echt 2 minuten waren of niet?
    Ik heb de tijd bijgehouden van uitruk tot terug op post en deze waren echt binnen de gestelde 2 minuten....
    Zijn nog meer mensen die dit prob;eem hebben of is opgevallen?

    Wij hebben dat zeker overwogen, zelfs om een chauffeur te koppelen.
    Keerzijde us, weten jullie hoe duur het trainingscentrum is? Is dit dus ook mogelijk voor kleine spelers?

    Ik vindt dat een hele goeie zelfs ook van de chauffeur van de TS, als je een team hebt lijkt het mij toch ook mogelijk voor de kleiene speler om ze op te leiden lijkt me...In mijn team ben ik vooralsnog de enige met een opleidingscentrum. Onderling zijn hier wel goede afspraken over gemaakt. En anders misschien de optie overwegen dat diegene wat een opleidingcentrum hebben deze ook open te stellen voor spelers die geen team hebben. Ik zou dat niet erg vinden persoonlijk.

    Goedemorgen allen,


    Een heeeeele tijd geleden is er eens een topic geweest vanuit de makers over het invoeren van duikers/ovrt. Tot op heden mis ik deze functie nog steeds behoorlijk. Bij incidenten waarbij bijvoorbeeld een auto te water raakt heb je alle partijen nodig die inmiddels in het spel zitten, brandweer, politie, ambulance en ook het MMT kan bij deze meldingen worden ingezet. Ook kun je dan beginnen aan nieuwe grote inzetten waaronder bijvoorbeeld een lijnbus die te water raakt met >20 slachtoffers oid.


    Wanneer worden de duikers/ovrt eens in het spel gebouwd? Er komen allerlei dingen wél in het spel maar ik zou toch graag eerst zien dat de brandweer compleet is. Eerder werd immers nog geroepen dat de brandweer de hoofdtak van het spel zou zijn en hier de hoogte prioriteit bij lag. Maar dat zie ik niet terug op deze manier... :thumbdown:

    Ik denk dat dat ieder voor zich is waar de voorkeur naar uitgaat!
    Zoals je kunt lezen worden er veel ideeën geopperd, maar het moet ook realistisch blijven.
    En wat je zegt wat er aan het begin geroepen is, hoop ik ook dat je kunt begrijpen dat de makers hun spelers willen behouden.
    Om iedereen dan toch tevreden te houden komt er op verschillende vlakken variatie.

    Nu de blauwe kolom toch wordt uitgebreid lijkt het me een leuk idee om ook een gevangenis in het spel toe te voegen.
    Echter weet ik niet of dit haalbaar is?! Maar dan hoeven er geen 5 cellen gebouwd te worden bij een politiebureau.
    Wat vinden jullie?

    Ik ben zelf beveiliger en heb ooit als toezichthouder gewerkt. Vanuit dit laatste deden wij ook veel ondersteunende taken naar politie toe.
    Het zij flitsen met de flitsauto tot allerlei werkzaamheden bij een controle (van kleine tot grote).

    Je kunt je kazerne uitbouwen met plaatsen voor een haakarmbak. Zodra deze gebouwd is krijg je als je de tab van desbetreffende kazerne opent ook haakarmbak markt te zien ( of iets in die richting in ieder geval) Hier kun je dan je bak kopen en staat hij op je kazerne

    Wat ik zo lees betreffende de cellen, moet je ook eigen cellen gebouwd hebben...
    Als dat al niet het geval is dan is dat probleem al meteen helder en moet je cellen bouwen.
    Verder mer ik dat ik regelmatig moet refreshen om alle optie ook te kunnen gebruiken die ik pas heb ingesteld/aangeschaft.