Posities door Gieske1985


    Top, hier kan ik wat mee :)

    https://docs.google.com/spread…wb27tkAU/edit?usp=sharing

    Dit is mijn documentje met alle politie roepnummers. Bureaunummers staan hier niet in, daarvoor kan ik je het beste verwijzen naar de eerste pagina van dit topic.
    Wel heb ik dit plaatje voor je, hierop zie je geografisch waar welk gebied zich bevind. District A is 10 t/m 19, B 20 t/m 29, en dan is bijvoorbeeld basisteam F1 roepnummer 61. ZHP (Zeehavenpolitie) is een apart gevalletje, die vallen onder het 71 roepnummer.

    Hopelijk heb je hier wat aan!

    Dankjewel voor de info.

    Ik ga er eens rustig naar kijken :)

    EOD gaat idd via Defensie.

    Politie heeft wel TEV oftewel teamleider explosieve verkennen

    Bedankt voor je inzet michaelkraan en succes met je nieuwe uitdaging :)

    Dit topic is net als andere mij ontschoten. Ik hoop de komende tijd een keer wat dingen na te kunnen gaan.
    Maar alvast een begin.

    Dit lijkt me niet heel veel meerwaarde hebben. Al durf ik niet te zeggen of er een verschil zit tussen de normale hondengeleiders en de ME hondengeleiders (als hier een verschil in is)
    Mogelijk dat iemand uit het politie vak hier meer over kan zeggen.


    Wat mij betreft is de suggestie voor nu afgekeurd. Maar mocht er een groot verschil zijn met me en normaal. En er is een groot draagvlak kunnen we dit altijd herzien.

    Zover mijn kennis reikt is het gewoon een nieuw ME busje waarin plaats is gemaakt voor de honden.

    Aan de buitenkant zie je ook geen verschil met de bestaande ME busjes.

    Functioneel zit er ook geen verschil in en worden de busjes voor de hondengeleiders ergens geparkeerd en gaan de geleiders mee in een linie als dat voor de honden veilig genoeg is.

    Veilingweg 66 zit sowieso team transport, VOA, FO, Team Verkeer, AT, TPE, ME en logistiek

    Waar valt de veilingweg precies onder?


    Tevens de vraag of er misschien een lijst/overzicht is van de roepnummers?

    Kan trouwens zijn dat ik hier over heen gekeken heb op het forum, in dat geval sorry voor de vraagstelling.

    Het regelen van verkeer zou wel kunnen dienen als uitbreiding op meldingen, immers is er nu ook al wegafsluiting.

    Echter worden verkeersregelaars niet aangestuurd door de meldkamer, dus toevoeging zie ik niet zo snel gebeuren.

    Tevens zou ik hoe dan ook persoonlijk de meerwaarde er niet van zien.....

    Ik heb hier laatst over contact gehad met de ontwikkelaar. In principe mogen we dit in het spel krijgen, als men dit wilt, maar het mag geen apart gebouw worden en enkel een uitbreiding op een brandweerkazerne.

    Dat zou in principe wel kunnen....

    Dan bouw je een kazerne met uitbreiding railincidenten.

    Door die uitbreiding krijg je dan weer benodigde specifieke voertuigen.


    Dit is dan wat me zo even te binnen schiet want andere mogelijkheden zijn er niet echt volgens mij....