Posities door Miss_bengel

    we zijn nu drie jaar verder,
    ik denk dat dit wel heel handig zou zijn een team-admin / co-admin zoiets zou kunnen
    want jullie spreken over een teaminzet, maar wat met andere inzetten?
    zeggen is niet erg je er een mist? nee tuurlijk is dat niet erg maar wel frustrerend
    en het blijft meestal niet bij die ene inzet.
    Mss leuk om te denken over een testfase om te zien wat dit geeft
    dat bvb de team/co admins reden moeten geven waarom ze die wagen terug doen
    en tuurlijk kan altijd een team-co admin iemand dat hij zij ni graag heeft de wagen van die persoon terug doen
    maar dan is het geen goede admin ;)
    en vermits dat als je een persoon uit team haalt niet helpt en die wagen nog ter plekke is
    denk ik wel dat dit nog wel is herbezien kan worden
    mvg

    hoi,


    ik heb gemerkt dat je met niet bestaande emails een account kan maken
    kunnen de makers eventueel om dit tegen te gaan
    een standaard email maken en dat ze verplicht zijn om op url te klikken
    voor alleer ze het spel kunnen spelen.
    Net zoals je bij andere games moet doen.
    Dit enkel maar om misbruikers tegen te gaan, dat ze meerdere accounts maken bvb

    Het doel van het spel is om je eigen netwerk van hulpdiensten uit te breiden en dit samen met een team te doen om nog groter te worden.
    Een team met veel actieve leden zou daarvoor dan ook niet aan banden moeten worden gelegd. Je voorstel om limieten aan te dragen is dus ook niet iets wat we in het spel zouden willen verwerken.


    De kwestie over grote aantallen leden in teams die eigenlijk niet meer online zijn, laten we ze maar even 'spookaccounts' noemen, is wel interessant.
    Als er animo voor is zouden we aan XYR kunnen voorstellen of we de functie van het rode jasje kunnen uitbreiden zodat al na bijvoorbeeld 2 maanden het rode jasje komt en na 4 maanden inactiviteit een inactief account automatisch uit een team gezet wordt.


    Zo hebben de teams geen overvolle lijsten en krijg je in ieder geval een realistischere weergave van het aantal actieve spelers in een team. Het zou het spel zelfs sneller kunnen maken omdat er in bepaalde gevallen minder teamgebouwen en voertuigen hoeven worden gelaten.

    ben het hier mee eens als de rode vanzelf zouden weggaan dit wel handig is :D of sneller
    en of je nu meer of minder spelers hebt zou niet mogen uitmaken wel gewoon het spel spelen
    en of dat nu al dan niet rode spelers zijn zal dan voor vele een verbazing zijn :D
    ik zit liever in een goed team zoals nu dan ik moet kijken naar de grote ervan...

    Jullie zijn een erg opvallend team haha. Het gaat erom: Op dit moment valt niet te zien welke teams daadwerkelijk actieve leden zitten en welke niet. Dan zou denk ik niemand bezwaar kunnen hebben dat er een automatische opruimfunctie komt die inactieve spelers na 4 maanden verwijderd (genoemd in mijn suggestietopic).


    Denk dat de vraag in wezen wel is beantwoordt hier, de puntentelling klopt. Maar er zou misschien meer meetmethodes mogen komen zodat op meer gebieden het verschil gemaakt kan worden, nieuwe ranglijsten: Totaal aantal spelers, Totaal verdiende credits per maand/jaar enz.

    ben ik zeker voorstaander van moet ik geen 40 paginas vol rode nazien :D

    In een afbeeldingsverzameling is er een ongewenste foto te zien
    ik had dit al eerder gemeld en ze vroegen al eerder naar een naam maar deze staat er niet bij


    (je gaat naar pagina 9 bij voertuigafbeeldingen pmvd) zie je hem staan


    dit is omdat ik een klacht gehad heb van een lid,
    zouden jullie deze kunnen verwijderen die foto aub
    alvast bedankt



    [Edit MPR: is bekend. wordt aan gewerkt. Link verwijderd uit post.]

    dit is idd handig als iemand is later online is als iemand anders ben je verplicht om te wachten tot datzelfde uur
    maar dit dan enkel voor de amdins bvb dat als iemand om 7u dit doet en andere om 1u de volgende dag de persoon die de dag erna niet tot 1u moet wachten om nieuwe inzet of event te starten