Posities door Ghxst_NL

    In het begin kan je gewoon 1% aanklikken en naar mate je meer brandweer posten heb ga je meer verdienen en kan je hem op 10% zetten.

    Heb je uberhaupt de bovenstaande posts gelezen?
    Het gaat om het feit dat we vragen of er meer gedoneerd kan worden voor TEAMGROEI, Geen persoonlijke groei.
    Ik snap dat als je persoonlijk groeit je ook meer verdiend, alleen daar vragen we niet om.

    Hallo iedereen,


    Team Meldkamer Noord-Nederland (nu nog Meldkamer 112Midden-Groningen) is op zoek naar nieuwe spelers om samen verder te groeien.
    Wij zijn een net opgestart team met het voornaamste doel om zo realistisch mogelijk te spelen
    Brandweerposten worden realistisch gebouwd met de juiste voertuigen en roepnummers per post.
    Lijkt het jou leuk om bij ons te komen spelen?
    Meld je dan zo snel mogelijk aan en wij helpen jou op weg!


    Vragen kun je stellen aan
    (Forum en ingame zelfde namen)
    @Ghxst_NL
    @NL_TurboTimmerrrtt99

    Miss is het wel een idee om een donatie te kunnen geven vanaf 20.000.000 verdiende cr ofzo?


    Zo ondersteun je dus alleen als je zelf al heel groot bent terwijl wij allemaal klein zijn.
    Minder dan 500K verdiend.
    Ik denk als team dat we net de 1,5M aantikken

    Door de percentages is het wel eerlijk te houden voor alle teams.

    Hoe ga je het eerlijk houden tegenover kleine teams? Wij zijn een meldkamerteam van Noord Nederland.
    We spelen met 4 man, en we moeten bizar veel opdrachten uitvoeren om slechts een ziekenhuis nu te kunnen kopen.

    Is wel erg zuur op dit moment, ik snap dat fraude tegengegaan word dat wil ik ook niet bestrijden en fraude dient altijd tegengegaan te worden.
    Echter willen we in ons team meer dan slechts 10% doneren.
    dit blijft voor ons een druppel op een gloeiende plaat.


    Geef ons dan de optie eenmaal per week of eenmaal per dag een max van 10k te storten.